Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci A z kolekce stavarna
Autor: freejay (Občasný) - publikováno 21.3.2005 (19:04:19)
další v kolekci>

undefined

 

 

dalsi obrazek kresleny za ucelem procviceni se kvuli prijimackam na stavarnu. takze budu rad kdyz poradite, treba jak priste zachytit prostor lepe... ?

 

pro zajimavost prikladam fotku, jak to vypada ve skutecnosti.

architekt Jan Línek, praha 4 - modrany

ps: moc pekne.

 

 

 

a jeste jedno cviceni - jak zachytit prostor.

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
mereg (Občasný) - 21.3.2005 > rada?kreslit, kreslit, kreslit a koukat, musis si vycvicit ruku a oko.
<reagovat 
freejay (Občasný) - 24.3.2005 >

wow, to me prekvapilo, jak si predelal ten muj obrazek, vypada to fakt lip, o hodne lip. ja sem na to koukal uz u jednoho kamose, vetsinou se snazim taky to takhle umistit na papir, ale dopada to tak, jak vidis.. mam zatim dost blbej odhad.

 

na architekturu to nejspis zkusim pristi rok, letos sem to uz nestih.. s matikou, ani deskriptivou problemy nemam, to spis naopak, ale myslel sem si, ze sem dost hodne pozadu prave v kresleni. ty rikas, ze to staci - dik ;) ale porad je tohle jeden obrazek z 10ti, co se jakz takz povede - ale moc spokojenej s tim porad nejsem....

 

ps: tata mi tady porad vysvetluje, ze delam moc tlusty linky - jako treba tady - http://web.dkm.cz/kuba/lines.gif - chapu, ze vytvarnyho hlediska tam ty cary nepatrej.. ale pro me je s nima jednodussi zachytit prostor... ty si chodil 3 roky na arch.  - jak se na to divaj tam?


<reagovat 
freejay (Občasný) - 24.3.2005 > dneska sem byl v kolibce - hehe dobry, jeste tam parkrat pudu - po ceste do kolibky sem se stavil v STK pro skripta - skripta architektonickyho kresleni pro stavarnu a pro FA. a jak tak na to koukam, stavarna asi nebude to co by me bavilo - spousta obrazku je tam stylem - budova podle pravitka, do toho stromy a lidi od ruky - docela me to zklamalo. zato do skript FA se kouka docela prijemne. maj tam i ukazky toho co kreslej samotny profesori - moc dobry.

takze jestli me za rok nadseni do architektury neopusti, tak se budu hlasit na FA. ale rok je hodne casu.........

a jak ted premejslim nad tou tvoji posledni otazkou, tak se pujdu zejtra na andel zeptat. nepamatujes si ulici, kde sidlej? a nebo nemas cislo?

trochu me od kresleni odrazuje, ze za mesic a pul mam maturovat... a zatim propadam z cestiny.....
<reagovat 
freejay (Občasný) - 25.3.2005 > jojo, na stavarne je kresleni na 3 semestry, berou to od zakladu - pro uplny zacatecniky a vyucuje to dost sympatickej clovek. ale podle tech skript to vypada jako hodne technicky kresleni. jak sem psal - podle pravitka si narysujes hrany, hezky aby se zbyhaly do ubezniku, pak zkonstruujes stiny, srafuru taky klidne podle pravitka. to snad na FA neni, ne?

ja mam ty skripta jenom puceny, jestli se jich budes chtit zbavit, tak bych je casem koupil. a mas (jestli vubec existujou?) skripta na tvurci predmety? ZAN? nebo neco o architektonicky kompozici atd?
<reagovat 
freejay (Občasný) - 25.3.2005 > skicovani by mi vyhovovalo - tak mozna za rok ;)

nonic, tak dik za rady, sem zas o kus bliz k rozhodnuti jit na FSV jen na rok a pak se hlasit na FA.

ps: kde prosimte na andelu najdu ten atelier?
<reagovat 
freejay (Občasný) - 25.3.2005 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 3 5 (6) 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter