Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
PARADISE LOST - Believe In Nothing
Autor: Tomáš (Občasný) - publikováno 12.5.2001 (14:00:45), v časopise 16.5.2001

PARADISE LOST : Believe In Nothing  (EMI - 2001)

Hlavním motem této britské kapely je 'Změna je život'. Od vrcholné doby, kdy spoluvládli hudebnímu stylu Doom Metal, přes přechodný průměr goticko/doom/rockové vlny, spadli na prapodivnou změť goticko/rockové elektroniky, kterou procpali vlivem Depeche Mode. To jsou noví Paradise Lost. Když nastala první větší změna albem 'One Second', nebylo to špatné - příjemně odlehčená goticko/rocková deska. Poté nastaly zlé časy - Paradise Lost podepsali smlouvu s gigavydavatelem EMI a natočili desku 'Host' (pro mě osobně jedna z nejhorších nahrávek roku 1999 - nic proti elektronice v rockové muzice, ale natočit kytarový revival Depeche Mode, to mi velkou radost neudělalo).


  Album 'Believe In Nothing' je trochu lék na minulou kocovinu, ale ne dost silný. Méně elektrovycpávek, více kytar, více skutečných bicích a celkově je celá deska nasákla návratem do doby alba 'One Second'. Čili pohodová deska, která potěší, ale hlubší dojmy nezanechá. Nick Holmes opět pěkným čistým vokálem prozpěvuje do temných melodických kytarovek - občas propluje elektronická smyčka - a světe div se, v pár písničkách zazní i čistě metalový riff. Nejvíce mě zaujaly skladby Mouth a Fader (v níž je využito smyčců a ženského sboru - moc pěkné!)

  Neměl jsem tu možnost a nový materiál mi naživo unikl. Při nedávném předskakování rozmazleného pana Eldritche a jeho Sisters Of Mercy, se mi donesly zprávy o velmi podařeném koncertním setu, škoda. Troufám si tvrdit, že o všem rozhodne další deska - jestli to bude návrat k hlubším kořenům nebo naopak do zapeklitostí elekronických radovánek. Ale vše je na vás - na posluchačích.

Tomáš Alexandr 6/10



Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 21.10.2001 > Naprosto souhlasím, už One Second byla "popina" a z tohohle jsem viděl jen klip k singlu, vlastně ke dvoum a musím říct, že je to už opravdu silně vyměklé...Takovýhle skok, to je síla...
<reagovat 
čtenář Hynek - 18.3.2004 > Tak tomu nerozumím - je to elektronika nebo kytarový revival DM?
Já osobně hluboce nesouhlasím s hodnocením alba Host - pro mně je to asi nejlepší album roku 1999. Jedno z alb, které nemá jedinou slabší skladbu. Ostatně napsal jsem o tomto albu recenzi na tento portál, že?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter