Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Portrét.... z kolekce Portrét
Autor: heep (Občasný) - publikováno 25.3.2005 (19:19:05)
další v kolekci>
V jedné hospůdce, seděla naproti u stolu.....


Poznámky k tomuto příspěvku
heep (Občasný) - 25.3.2005 > Ray vedle seděla má žena.........
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 25.3.2005 > heep> tak to je pak mnohdy riziko i jen to hraní s foťákem :-)
<reagovat 
 heep (Občasný) - 25.3.2005 > Emmet_RAY> No snažile jsem se tvářit řekněme jako by nic, nebo jako by se nechumelilo, nebo jako nad věcí.....
<reagovat 
ooooo (Občasný) - 25.3.2005 >
tos měl teda před sebou pěkný výhled. Závidím. Ani jeden pupínek, souměrná - to se to pilo. Takovou abys krumpáčem pohledal Tak za tu bezpupínkovatost 5 b
 
p.s. v žádném případě tě nechci urazit

Body: 5
<reagovat 
 heep (Občasný) - 25.3.2005 > datel> V pohodě..... Byl jsem trapně střízliv a opíjel se fantaziemi.....
<reagovat 
 ooooo (Občasný) - 25.3.2005 > heep> to jsou nejhorší kocoviny
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 25.3.2005 > jestli se nepletu, tak je řádně vyhlazená, pleť dolazená... máznutá, změkčená, jen oči ponechány ostré.. pletu se?
<reagovat 
 ooooo (Občasný) - 25.3.2005 > Mishka> 
...ale tak, neber nám iluze

<reagovat 
heep (Občasný) - 25.3.2005 > Jo, jo, jo chlapi sobě..... na venek klid, pohoda, hezký kukuč, hezký úsměv a .......... a pak prý OHEŇ! Podotýkám, že se jedná o zprostředkovanou informaci a já se řídím heslem, co je v domě, není pro mně, tak že nomohu posloužit praktickou zkušeností, no a jelikož jsem ženat, tak však víté chlapi, že se TO nehodí něco takového dělat, že jo?
<reagovat 
heep (Občasný) - 25.3.2005 > Ještě jedna poznámka, RAYi, ty víš asi o čem mluvím, chlapi nejsou lovci, chlapi jsou oběti.
<reagovat 
cholobratek (Občasný) - 25.3.2005 > teda holcina je to pekna to zas jo, ale jináč ... .)
<reagovat 
Tod (Občasný) - 26.3.2005 > ale pánové ( bez avi ) - jste staří a nemáte přehled - může jí bejt tak 14 a navíc vypadá pěkně blbě - nezajímavá od brady po vlasy a to nemluvě o očích a rtíkách - fujky.

řek bych, že to nebylo víc než na focení a foto taky nikterak zaujímavé - brr tady.
Body: 2
<reagovat 
Biankka (Občasný) - 25.3.2005 > je možný že sem to tu už viděla?
<reagovat 
 heep (Občasný) - 26.3.2005 > Biankka> Určitě je možné, že jsi nevím jestli tuhle fotku (vzniklo jich víc, velmi podobných) viděla možná na jiných foto servrech, kde své snímky prezentuji.
<reagovat 
wopi (Občasný) - 25.3.2005 > Nemůžu se zbavit dojmu, že ji znam. A jako ta milá tónina nade mnou pocitu, že ty oči jsou domalovaný.
<reagovat 
 heep (Občasný) - 26.3.2005 > wopi> Měl jsem zde její podobný portrét, který jsem asi stáhl.... Originál fotky je zde: http://sweb.cz/photosart/portret/portret002 tak si to porovnej
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 25.3.2005 > teda zdravý chlap by ji pozval na panáka a do postele a nehrál by si s foťákem ;-)))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2005 > Emmet_RAY> vypadá na patnáct a to jestli, tak tím "zdravým chlapem" bych se tolik neoháněla ;) chlap "na úrovni" by ji na něco pozval, ale panák ani postel by to nebyla. ;)

<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 25.3.2005 > Mishka> no občanku už má určitě

tipuju tak kolem sedmnácti
<reagovat 
 heep (Občasný) - 25.3.2005 > Mishka> Miško... studuje vysokou školu, to k té věkové hranici.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2005 > Emmet_RAY> budu Ti věřit, Ty seš odborník na tyto věci na Totemu největší ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2005 > heep> no rozhodně nevypadá, ale samozřejmě i já znám holky, co i ve dvacetipěti vypadaj jak lolitky ;)
<reagovat 
 heep (Občasný) - 25.3.2005 > Mishka> Přiznávám, že tam minimální úpravy o kterých píšeš jsou, ale kdybych tady hodil originál, vypadalo by to téměř stejně, ty pupínky tam opravdu nejsou a co se těch 25-letých lolitek týče: Ptám se kde jsou?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2005 > heep> pupínky jsem nemyslela, ale "vyhlazení" tam je a já to vidím hned. až moc nepřirozeně to na mě působí, ale to vidím asi jen já. stáhnuté tak na polovinu bych si už asi nevšimla. lolitky jsou všude a podobně zvědavých a nadržených chlapů s pro mě nepochopitelnými až pedofilními sklony ještě více. ;-O drž se raději své ženy a dospělých bab! ;)
<reagovat 
 heep (Občasný) - 25.3.2005 > Mishka> Drahá Mišičko, neříkám, že tam žádné úpravy nejsou, ale opravdu tak malé, že když tady dám originál, tak mezi nima opravdu nebude téměř žádný rozdíl... Víš už jsem ten stadion s těmi ženskými oběhl a jsem schopen poznat opravdu kvalitu... Nechápu, podle čeho usuzuješ, že mi zde diskutující muži, máme pedofílni sklony? Tu slečnu na obrázku jsem neošukali a nikdo z nás v ní lolitu neviděl. Já určitě né, neboť jí znám. A mimochodem, byť ta otázka se ženě nepokládá, kolik je Tobě? neptal bych se, ale chybí mi vizuální vjemy.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2005 > heep> 1) já Tě za ty úpravy nijak nenapadám, jen mám pocit, že jsou mi zřejmé. že pleť je viditelně matná, hladká. pro mé oko. oči ostré. plést se můžu.
2) za atak k lolitkám se omlouvám, to, co jsem napsala zní drsně. reagovala jsem na Tvou zvídavou otázku, kde že ty lolitkovsky vyhlížející holky jsou.
3) mi je 28 a jako lolitka jsem naposledy vypadala asi tak ve třinácti, pak už mi začli rovnou vykat ;), já naopak vypadala vždycky starší. no teď už snad vypadám adekvátně věku, někdy prý i mladší. .))
4) na Emmeta se zrovna s tím lovcem vs. oběť neobracej.
dle jeho reakcí je to lovec. slezský macho. ;)
5) upřímnou soustrast, pokud se cítíš jako ubohá oběť. přeju Ti, aby se z Tebe stal zdravě sebejistý vyrovnaný chlap. ;)

<reagovat 
 heep (Občasný) - 26.3.2005 > Mishka> Děkuji za vysvětlení.... Na originál snímku se můžeš podívat tady: http://sweb.cz/photosart/portret/portret002 a následně jej můžeš porovnat... Ten konec o lovcích a obětech byl míněn opravdu s humorným podtextem, i když a obvzlášť u mne velmi často dochází k tomu, že jsem spíš loven, než lovec a nemá to vůbec nic společného se sebevědomím, ba naopak. Musel bych asi zde vydeklarovat svou osobnost a to se mi Miško fuckt nechce. Je to asi na delší debatu. Hezké svátky
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 26.3.2005 > heep> díky za předhození origoš fotky! vyhlazení je patrné. pro mě určitě. hele, do grafiky dělám 10 let a tak mám v oku, jaké fígle a kde se používaj a to vyhlazení se prostě dělá a tady je pro mě zřejmé. ale to není výčitka, jen že to tam je znát.
a už vím, proč mi přišly ty oči tak divné, nepřirozené, placaté. panenky bez lesku, vylité komplet černou..
předem upozorňuju, že je to Tvá fotka, předhodil jsi ji dle svých představ, stůj si za tím a tohle jsou jen osobní postřehy jednoho diváka na Totemu...
<reagovat 
 heep (Občasný) - 26.3.2005 > Mishka> Miško, já ale když se podíváš na průřez toho co jsem psal nikdy neřekl, že tam žádné úpravy nejsou... Každá, řekněme si to, každá digitální fotka se doupravuje. Jsem za názorové pohledy vděčný. Otázkou je co se vlastně děje. Neprojeví se zde fakt, že se těm názorovým tendencím přizpůsobujeme?
<reagovat 
f_moll (Občasný) - 25.3.2005 > tys jí doupravoval oči?
<reagovat 
 heep (Občasný) - 26.3.2005 > f_moll> Koukni na originál fotky a porovnej si to... http://sweb.cz/photosart/portret/portret002
<reagovat 
 f_moll (Občasný) - 26.3.2005 > heep> no a to je právě to, co tam chybí... to světlo..
pak ty oči vypadají moc uměle..
vždyť, když se na člověka díváš, tak to světlo vidíš. Nejde ani jinak.
Tahle korektura portrétu prostě ublížila.
Když si vezmu, že když malíř maluje obraz, snaží se do očí to světlo dostat a ty se ho tady zbavuješ, tak mi to přijde trošku legrační...
<reagovat 
heep (Občasný) - 25.3.2005 > hej a jak by jste ji hoši typovali? Cudnost sama? Madona? Nebo oheň?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 25.3.2005 > heep> silnější než se zdá, řekl bych

sebevědomá, ale nedává to okatě najevo
jistá si sama sebou.. asi žádná kurva, spíš ten běžný současný průměr

toť můj tip
<reagovat 
 ooooo (Občasný) - 25.3.2005 > heep> oheň !!  Tabasco bledne !
<reagovat 
 cholobratek (Občasný) - 25.3.2005 > heep> ocheň:)))
<reagovat 
 cholobratek (Občasný) - 25.3.2005 > Emmet_RAY> ty seš, dobrej trubka ...
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 26.3.2005 > Emmet_RAY> jista sama sebou...no burte nevim...tahle na me naopak pusobi brutalne nejiste...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 26.3.2005 > Ewonne> hele já nejsem expert na ženský
(ač jsem se nedávno v hospodě holedbal, že podle chůze poznám jestli je holka panna nebo ne, ale to sem byl ožralý jak jelen)

tahle mi prostě přišla jako ta, co na veřejnosti možná působí trochu jako puťka, ale ve skutečnosti dobře ví co chce a nenechá si srát na hlavu

ale soudit podle jedný fotky..
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 26.3.2005 > Emmet_RAY> 

jako putka pusobi rozhodne..hah..seda myska. ja osobne bych se s ni ukousal nudou ale k ty (ne)jistote....100% sice vi, co nechce...but cejtim nejistotu vevnitr....

 

ale ja jsem taky hovno odbornik...ovsem zpetne se analyzuje dycky dobre

 

 

soudit podle jedny fotky..da se to, ale nema na to kazdej druhej.

 

PS s tim veprem jsi ne nasral du bist auch nicht gerade der schlankste

 


<reagovat 
Vanili (Občasný) - 22.4.2005 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
5 6 9 10 13 (14) 15 16 17 18 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter