Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čištění zubů
Autor: sanscoeur (Občasný) - publikováno 5.4.2005 (23:25:00)

V ruce držím svůj starý zubní kartáček,

ze skleničky jsem vyndala Tvé zuby.

Jsou tam pořád, ale Ty už tu nejsi.

Už třetí týden tu nejsi.

Těším se do nebe

na Tvé dlaně.



Poznámky k tomuto příspěvku
blondýna (Občasný) - 5.4.2005 > asi jsem cynik:-)
<reagovat 
 sanscoeur (Občasný) - 5.4.2005 > blondýna> Nic jiného nezbývá...
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 6.4.2005 > ze sklenička? Jinak takovej zubní kartáček v básni... to by byla pecka, kdyby se to umělo... tedy se to ale bohužel zas tak moc neumí...
<reagovat 
 sanscoeur (Občasný) - 6.4.2005 > drfaust> To je přeci zpověď...právě proto je to zpověď - je to noetesaná chvíle nad umyvadlem s Bábinčinými zuby...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 7.4.2005 > velmi neobvyklé spojení neotesané "zubní protézy" s klišátkovým zbytkem... dodává to dílku napětí, které jsi možná ani neplánovala :o)

osobně chápu... ale na cestu do nebe je času dost :o)
<reagovat 
Markyza... (Občasný) - 20.1.2006 > jdu tam kde budu já vedle tebe...jdu do nebe???hups a je mi hned 80...na to ja času vždycky dost....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter