Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Sobotka z kolekce TOULKY
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 19.5.2001 (11:49:54), v časopise 22.5.2001
další v kolekci>

 

 

 

 

Městečko Sobotka vyfocené z tamějšího hřbitova.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Godard (Občasný) - 19.5.2001 > Hezká fotka, ale něco mi na ní nesedí. Asi ten nezaostřenej kříž v popředí... Jinak mě hodně zaujal ten šum, dodává tomu zvláštní atmosféru. Ten jsi dodělávala ve Photoshopu nebo se to tak dá originálně nafotit?
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 19.5.2001 > Hm tady promluvil odborník. Šum, hmmm zajimavý. No jasně, nafrkala sem ho tam ve Photoshopu, aby si se měl zase na co ptát............ Fotila sem kvůli špatnýmu počasí na citlivej film a to, co vidíš je tzv. zrnitost.
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 19.5.2001 > Ten nezaostřený kříž! Hmmm Mě se zdá, že kostel v pozadí je jím doceja dobře doplňován. Asi by mě rušil tím, že by byl ostrý. Moc dobrý.
Body: 5
<reagovat 
Godard (Občasný) - 19.5.2001 > Jo, zrnitost. Ptám se proto, že mě to zajímá!
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 19.5.2001 > Ta kompozice se mi hodně líbí...proč by měl bejt ten kříž ostrej? I don't know what else could i write I don't have the right what else should i say everyone is gay in the sun in the sun i feel as one what else should i be all apologize
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 19.5.2001 > a známka mě nejde dát:( jinak až to vyřeším tak za jedna
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 19.5.2001 > Thomas, ty máš depky a eště k tomu posloucháš Nirvanu?? To si moc nepomůžeš k lepší náladě!!
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 19.5.2001 > But i can pretend the sun is gone but i have a light the day is is done but i'm NOT having fun i think i'm dumb cejtím se asi takhle...depka bych tomu neříkal to zní depresivně, ale špatná nálada to jo...
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 19.5.2001 > Jo,a mě se to líbí právě kvůli té zrnitosti,která dává snímku takovou zvláštní,smutnou a nostalgickou náladu.Kříž v popředí ve mě vyvolává neurčitý pocit něčeho nedefinovatelného a jeho rozzostřenost tento pocit jenom umocňuje.
Mám pocit jako by pršelo,nebo je po dešti...
A tuším,že to nebyl obj.50mm,ale něco nad stovku,protože hloubka kompozice je nádherně plastická.
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 19.5.2001 > Kompozice mi přijde dobrá, ale ta zrnitost se mi moc nelíbí. Nevím, jak moc citlivý film to byl (bud FOMA 400 nebo vše jiné 800 :-)), ale ještě se mi to zdá trochu šedé.
Možná ti ještě trochu škrábe závěrka (dole jsou pruhy) a vůbec dolní čas je dost šedivá, stejně jako les)
ALe odhlednéme-li od techniky... :-))
Body: 3
<reagovat 
Madman (Občasný) - 20.5.2001 > mám raděl pořádný stativ než citlivý film.... ale co už...pěkné
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 20.5.2001 > Je to super!! zrno nádherně dokresluje atmošku! (ke zvážení nabízím návrh zda kříž, přesněji jeho vršek neměl tvořit přímku se špičkami kostela a zvonice), možná je to trošilinku podexponovné což by se srovnalo při vyvolávání
Body: 5
<reagovat 
čtenář adammo - 20.5.2001 > ta vetev nad krizem je pruser,jinak cajk
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 20.5.2001 > Sadaf: Jo objektiv byl 300mm.
Centaur: FOMA 400, jo je to trochu víc šedý, bylo fakt hnusný počasí.
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 20.5.2001 > Me ta sedost ani moc nevadi, je to takovy chmurny namet...Pokud chces, dat to mozna na tvrdsi papir (grade 3)by to trochu "rozsvitilo". To poskrabani neni mozne od zaverky, ta neni v kontaktu s filmem. Skrabance jsou cerne, takze jde o poskrabani filmu na strane emulse. Bud mas neco na "okne" ( zkus vylestit vertikalni hrany jelenici) a pokud se to na jinych filmech nestalo, byla necistota v sametu kasety, coz se obcas stane, kdyz se kaseta nosi jen tak v kapse.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.5.2001 > Tak to je hodně dobře nafocené Lucko...kříž, kostel, mlha, siluety, nádherné!
Body: 5
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 21.5.2001 > Líbí...není co dodat.
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 22.5.2001 > andre raději si vyčisti zuby..máš je nějaký žlutý, a nehul temní to mozek ...aha jakej mozek?
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 22.5.2001 > No některé "kritiky" opravdu stojí za to :o))))

Kompozice je fine :o) Malinko ruší ta větěv v dotuku s křížem, ale co se dá dělat, větru dešti ( a přírodě jako takové) neporučíš...

Skvělé podrtžení perspektivy...Stále přeostřuji na kříž a kostel a zpět...i když je to puze 2D... dala jsi tomu prostor...

Ty škrábance jsou fakt k vzteku ! Taky jsem teď dělal pár portrétů a mám to taky(akorát je svetlý)...

Dobrá...
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 23.5.2001 > Tynic - na rozdil od poskrabane emulse, svetly skrabanec je vysledkem odrene base filmu. Zpravidla je to nasledkem "protahovani" negativu zvetsovakem. Je dobrou praxi vyndavat nosic negativu ze zvetsovaku, otevrit, film posunout, zavrit a dat zpet do zvetsovaku. Mas-li PhotoShop, muzes skrabance lehce vyretusovat.
<reagovat 
Madman (Občasný) - 25.5.2001 > Lucko pokud fotíš na citlivý film, tak Fomácká 800 má menší zrnitost než 400 je to tachnologií výroby toho filmu ... kecal jsem o tom tak před půl rokem s technikama z fomy. Čím ten film vyvoláváš... to zrno se mi zdá trochu moc (teda pokud jsi to nepodexponovala a nepřevyvolala)
<reagovat 
Martin Gembec (Občasný) - 28.5.2001 > Oceňuju hlavně nápad a kompozici..
Body: 5
<reagovat 
Majka (Občasný) - 19.6.2001 >
Body: 5
<reagovat 
 martin_b () - 22.10.2001 > Jointek> Promin, Jointeku, ale to cos vyrobil je blbost. Ale taky uz jsem premyslel "Kam s nim" - s tim krizem. Ja bych ho osobne zkusil dat doleva do zlateho rezu (cca 1/3 zleva), aby ta vez kostela vysla vpravo od nej (proc ne taky zlatej rez?)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter