Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce kiwi z kolekce kánon
Autor: long (Občasný) - publikováno 25.4.2005 (08:00:36)
další ve sbírce>

padalo listí

šustilo

vkrádalo se do snů

ale pevně jsem zavírala dveře

 

poznávali jsme se

ty necháváš vždy otevřeno?!

 

pozval jsi mě na večeři

jedním z chodů

bylo kiwi

nakrájené na plátky

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
běhařovská_lhářka (Občasný) - 25.4.2005 > úžasný!!!
-----------------kdybych moh tak +D
Body: 5
<reagovat 
 běhařovská_lhářka (Občasný) - 25.4.2005 > swedish_nigg> neboj

<reagovat 
woo-hah (Občasný) - 25.4.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 26.4.2005 > není to špatný
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 26.4.2005 > Zatím to vypadá na moc pěknou kolekci vzpomínkových útržků.
Body: 5
<reagovat 
 long (Občasný) - 26.4.2005 > Naty> dekuju, Naty
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 27.4.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 23.4.2005 > Zní to jako nějaké ohlédnutí do vzdálenější minulosti.Vždyř z takových dob utkvívají člověku v paměti zdánlivě nevýznamné detaily a tvoří s tím "důležitým" překvapující směsici vzpomínek.Že by základ pro sny?
Body: 5
<reagovat 
 long (Občasný) - 27.4.2005 > Raimund> muze to tak byt... ale treba jsou prave sny zakladem pro takovyhle maly a vicemene bezvyznamny okamziky, ze kterych se zivot pak sklada...? :))
sny jsou pro me jednou z uplne nejtajuplnejsich zahad:) je to velka inspirace...
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 27.4.2005 > long> Jestli to není naopak-jestli okamžiky,kterým člověk nedává při plném vědomí patřičný význam netvoří základ snů.Moc si se sny nehrej,ať se ti potom o tom nezdá.
<reagovat 
 long (Občasný) - 28.4.2005 > Raimund> to si budu pamatovat... :))
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 28.4.2005 > long> Prdlajs.Nečti snáře ,protože se ti potom bude zdát podle nich!
<reagovat 
 long (Občasný) - 29.4.2005 > Raimund> hej, tak to je snad jasny:) snare nectu, ne ze bych to nezkousela, ale temer nic jsem tam nenasla - vzdy tak 1 odpovidajici heslo z celeho snu... :)) copak je nekdo cte? - ty? :))
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 29.4.2005 > long> Trochu jsem si" šťouchnul".Ale vážně:doporučuji Artemidóros-Snář.Moc pěkný.
<reagovat 
 long (Občasný) - 29.4.2005 > Raimund> tak o tom jsem zatim neslysela... mam Cesky snar - prijde mi naprosto o nicem, egyptsky snar - zajimavy, ale pro dnesni sny neaplikovatelny:))a snar sestaveny podle S. Freuda - coz nepotrebuje komentar... :)))
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 29.4.2005 > long> Artemidoros je něco mezi tím.Asi vycházel částečně z Egyptských snářů a ti ostatní z něho pro změnu alespoň trochu čerpali.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter