Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
HLAD z kolekce Mrtví by neměli vstávat z hrobů
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Valin (Občasný) - 21.4.2005 >

 Fakt dobrý !


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
johny45 (Občasný) - 21.4.2005 > Tie odstavce po patnastich rokoch boli celkom dobre, ale ta prva cast bola uplne genialna. Ta sa mi strasne pacila. Super.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 21.4.2005 > johny45> Jej, děkuju. Ty odstavce ještě teda propracuju. Jsem ráda, že tě to baví, proto stojí za to psát.
<reagovat 
 johny45 (Občasný) - 21.4.2005 > Rony Rubinek> Nie, ja som nepovedal, ze to ostatne je zle. Iba sa mi ten zaciatok pacil ovela viac. Nic neprerabaj, je dobre tak, ako to je. Som rad, ze ti stoji za to pisat, lebo inak by sme to nemohli citat.;)
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 21.4.2005 > Jizvy po zadech a rozervane luno..To je husty, a pritom receno jen tak mimochodem...A kdyz mu olizla rty, tak jsem se malem pozvracela...Nedobre jist cokoladu u Tvych prispevku, vzdyt uz Te trochu znam. Zaver ovsem jasny: libi.
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 21.4.2005 > Oplatka> To mě těší, že líbilo. Musim ti říct, že ani mě nebylo z tý představy dvakrát nejlíp. Ale zas nadruhou stranu výhoda je v tom, že moje próza je dobrá dieta. Víš jak ti závidim? Mě by to v tom hodování nezastavilo. Ale kdyby to mělo takový efekt, tak bych to potřebovala číst aspoň měsíc. To by byla figura!
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 21.4.2005 > Zdařilé.
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 21.4.2005 > fungus2> Děkuju ti moc
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 21.4.2005 > Výborný.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 21.4.2005 > Ztratila> Jej, díky. Já vim, že tohle moc nemusíš a vážim si toho, žes nad tím strávila čas, i za to dík. Tak redaktorka budeš koukam? No, to musim teda makat. Mimochodem, fakt jsem měla hlad, pořád hubnu, až mě to štve  a pořád nic.  A léto se blíží a snim plavky. Sakra!
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 22.4.2005 > Ke dvěma křížům postupně přibyli další

tady máš chybu



jinak dobrý
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 22.4.2005 > Emmet_RAY> Chyba spraveny, dík za body, to zíram.
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 22.4.2005 >

už viem, kde zoženiem potravu, keď mi dojde :)

dobrý štýl

 


Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 22.4.2005 > maxima gali> Děkuju moc.
<reagovat 
krtek (Občasný) - 30.4.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 30.4.2005 > krtek> 
<reagovat 
anonymous (Občasný) - 5.5.2005 > Nečekaná pointa!To vždy potěší!
Body: 5
<reagovat 
Můza (Občasný) - 17.5.2005 > mela sem problem soustredit se na zacatek, ale kdyz sem se zorientovala, musim rict: Fakt drsny :), zajimavej napad!
Body: 5
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 17.5.2005 > Dík, to ty mý věčný diety
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 11.6.2005 >

je to vcelku originální,v celku proto,že dneska není vlastně nic,co by tu už předtím nebylo,myslím,co se týče nápadu. Už když olizovala mrtvého mi došlo kam se bude celá pointa příběhu uchylovat...ale strefila ses mi do gusta a zato nemůžu jinak než...5

" Naklonila se k ní a bratrova podoba v ní rozehrála láskyplné pocity"+pointa

-více takových vět a dal bych i DOPORUČENÍ

 

 


Body: 5
<reagovat 
jan(ek) (Občasný) - 30.7.2005 > Prima počteníčko, takhle před večeří... :-))
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 30.7.2005 > jan(ek)> Ta je starší. Hele, po pátý hodině bys neměl jíst:-)))
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 30.7.2005 > Rony Rubinek> Hele, já to mám naRubi(nek), v noci pracuju, přes den spím, takže to čemu říkám večeře, je vlastně snídaně... :-)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 30.7.2005 > jan(ek)> Tenhle životní styl znam, nikoliv teda od sebe, ale je to zničující. Tak se nadlábni, copak máš dobrýho?
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 30.7.2005 > Rony Rubinek> Baquettu,brokolici a rulandský šedý...
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 30.7.2005 > jan(ek)> Hm, tak to si spapej sám. I když šedý sem ještě nepila, ale neevokuje ve mně zrovna chutnou představu. Ale možná sem tě inspirovala povídkou:-)) A kousek masa bys neměl?
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 30.7.2005 > Rony Rubinek> Maso je příloha k té brokolici... :-)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 30.7.2005 > jan(ek)> Tak to jo. Rony ráda maso. A brokolici k němu taky. A šlehačku.
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 30.7.2005 > Rony Rubinek> A po pátý nejí, takže nic nedostane... :-))) musím běžet, pa... .-)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 30.7.2005 > jan(ek)> Pic, žalářníku!
<reagovat 
Věza (Občasný) - 13.10.2008 > hraničně skandální
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter