Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí akce Mediabuldozer: Kanadští vědci oslepeni Oscary? z kolekce Mediabuldozer
Autor: radan () - publikováno 17.5.2001 (20:01:33)
další akce>
"Držitelé Oscara se dožívají vyššího věku" zní titulek v rubrice
Zajímavosti v Lidových novinách ze dne 17. května 2001.
Kanadští vědci D.Redelmeier a M.Griffiths zjistili, že
herci ocenění jedním či více ¨Oscary" žijí déle. Jejich vysvětlením je získání "vnitřního klidu a dosažení určitého cíle, který může vydržet celý život," v jehož důsledku Oscarové hvězdy "pravděpodobně netrpí stejným stresem jako my ostatní."

To nezní nesmyslně, že? Dost "pravděpodobně" to žádná lež není.
Nicméně nahlédnuto zdravým rozumem jsou tu nejméně dva důvody, které činí tuto zprávu hodnou pousmání.

Totiž z celkového počtu obyvatelstva na zemi činí herci brousící si zuby (herečky nehty) na "Oscara" vpravdě nepatrný zlomek. Ten neoscarový zbytek lidstva má životní cíle rozmanité. I vy máte svůj životní cíl, i kdyby nejasný.
Garantuju vám, že pokud se vám ho podaří ke své spokojenosti řádně naplnit, budete žít rovněž déle. A s cenami americké filmové akademie nemusíte mít
zhola nic společného!

A hned po tomto selském počtu mohlo kanadské vědce napadnout, že herec oceněný "Oscarem" má životní úroveň i styl přeci jen trochu jinou než "my ostatní". Totiž, musí ji mít a filmové agentury ji rády zaplatí.
Protože herec prodává sebe, a ne pomeranče na trhu. Herecká troska oskara nedostane.

Raději ani moc nevěřím, že by to kolegy z kanady nenapadlo. Ale proč nevyužít přitažlivé shody "náhod" k publicitě? Ostatně, není nic staršího, než včerejší noviny...

Radan:)



Poznámky k tomuto příspěvku
Buick (Občasný) - 18.5.2001 > Člověče já myslel, že budeš rozebírat zásadní zprávy a ty zatím píšeš o věcech z odlehčený rubriky. To nemá ani moc smysl. Nejnovější zpráva z dneška je, že jsou ústřice stresované - taky zajímavost na rozbor.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi ()  
 
 
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter