Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Dívka s korálky (olej-plátno) 100x70 z kolekce portrét
Autor: kufr (Občasný) - publikováno 28.4.2005 (21:46:07)
další v kolekci>
 


Poznámky k tomuto příspěvku
1983 (Občasný) - 28.4.2005 >
Body: 1
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 29.4.2005 > fotka hrozná, ale je to v sekci Malby, tak... doma bych to nechtěla, ale je to dobrý
Body: 5
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 29.4.2005 > Já tomu sice nerozumim, ale jeden bod sito nezaslouží. To jsi maloval ty? jestli ano tak 5. Tohle nedokáže každý.
Body: 5
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 29.4.2005 > Rony Rubinek> chápu nikovu reakci ale jeden bodík si to nezaslouží protože to opravdu každý nedokáže, rozdíl bude v tom... (ale to je spíš do mailu), škoda je to jen špatně nafocený a rozhodně to má nelíbivej růžovej rámeček
Body: 5
<reagovat 
 kufr (Občasný) - 29.4.2005 > Absolute> Dík, rámeček se mi také nelíbí, ale nedokážu ho vymněnit.Hnědý by byl vhodnější.Foto opravdu není dobré, ale obraz již nemám.
<reagovat 
wopi (Občasný) - 29.4.2005 > technika fakt hodně dobrá, téma ke mně nemluví
Body: 5
<reagovat 
Suzi A. K. (Občasný) - 29.4.2005 > Není to sice úplně podle mého vkusu, ale o malování přece jen něco vím, takže smekám před každým, kdo tohle dovede.
Body: 5
<reagovat 
surma (Občasný) - 29.4.2005 > ruky jsou obě špatné, levé prso část vlevo je spatná, světlo podbradou katastrofa, krk je tím posunut někam do zadu... ucho špatné svetlo pod okem a vubec celá tvář spatně plasticky... to jenom co se chyb týče jinak celkový dojem pro lajky urcitě dobrý, tak to je když má někdo talent mrhá sním a ukají se na estetických blbostech... měl by jsi svého talentu využít a více malovat, makat a jinak to stačit nebude...
měj se
Body: 2
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 29.4.2005 > provedeno dobře(až na dvojtý pravý bicák,pak to vyfocení s bleskem a nakonec růžový rámeček)

ale tenhle uhlazený olej(bez viditelných stop štětce) a námět(i když zajímavý obličej) není to co by mě inspirovalo
<reagovat 
 Peintre (Občasný) - 29.4.2005 > al-ash> Jakej dvojitej bicák?Zkus si takhle naaranžovat nějakou dívčinu a budeš ho tam mít taky.
Obraz je barevně i obsahově vyváženej a opět dokonale řemeslně provedenej.
Body: 5
<reagovat 
 Mira (Občasný) - 29.4.2005 > Peintre> proboha proč pořád chcete mít obraz jako fotku...co je podle tebe dokonalost?...to že je to romanticko realistický?
<reagovat 
 Peintre (Občasný) - 29.4.2005 > Mira> Dokonalost je v provedení,v jeho reálnosti.Nebo tobě by se líbila socha Davida složená ze dvou cihel na sobě?Jsem realista,a proto mám rád reálnou malbu,co se provedení týká.A ještě jedna věc,patrně ti ušla,na obrazech Kufra je vidět,že je tvořil ze srdce.Proto ty pečlivé tahy štětcem,plynulé přechody barev bez známky jakého koliv násilí.Chapiš to?
<reagovat 
 Mira (Občasný) - 29.4.2005 > Peintre> ne chapiš TO...socha Davida není přece realismus...je rozdíl mezi př Pietou a realist. malůvkami na Karl. mostě ...záleží na uchopení toho co máš před sebou...nebo v sobě...co je nové či objevné či niterné...mělo by to být patrné..abys věděl co mám na mysli koukni na tohle www.kokolia.cz.......
<reagovat 
 Peintre (Občasný) - 29.4.2005 > Mira> Úůůž jsem tam byl.Ale obrazy na tý adrese jsou o něčem jiném.Je to jiný styl a způsob provedení.Olejomalby jsou takový hrubý,tak se to nedá porovnat.No a tématicky ? Stejná náplň,ale jinak provedená.

Mi dva (a nejen mi) se asi neschodnem.Ale o tom to je.
<reagovat 
 Mira (Občasný) - 2.5.2005 > Peintre> to není pouze v provedení.......to je v tom, co se skrze provedení přináší /alespoň pro mne/..přece vím co čtu v tom obr. nebo co nečtu...
<reagovat 
 Peintre (Občasný) - 2.5.2005 > Mira> Teď se možná shodnem,v umění si každý najde to co hledá.A pokud se umělci podaří diváka nebo posluchače nasměrovat,tak má vyhráno.Trochu teorie:akt ženy-každý hledá a vidí něco jiného.Světlo,pózu,stíny,proporce,ztvárnění,popřípadě barevné ladění,kompozici,atd.Uź se trochu schodujem?
<reagovat 
swf (Občasný) - 5.5.2005 > krasně živé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mei_liu (Občasný) - 30.5.2005 > sice jsem vyzanavačem jiného stylu, ale malba je věc , kterou se stále nemůžu naučit....takže klobouk dolů...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter