Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Strážce duší
Autor: romann (Občasný) - publikováno 26.4.2005 (08:07:50)

Tento seriál byl poměrně zdařilý. Autorem řady dílů je Arnošt Vašíček, který je z oboru a nelze ho podezřívat z výmyslů. Za vyřešením všech podivných událostí je spontánní jasnovidnost oné dívky, jež se skutečně u mnohých jedinců vyskytuje. Je výsledkem médiumnity, tedy schopnosti vstupovat do hypnózy, změněného stavu vědomí. Zasvěcenci ovšem vědí, co dívka neví, ba ani vědět nechce. Totiž vlastně provádí to, co božské síly, tedy vyšší úrovně vědomí programují.

Vždyť se to vlastně říká na počátku každého dílu … Strážce zjevuje co má být zjeveno a ukrývá to, co má zůstat ukryto. Ukazuje se jen některým, vybraným jedincům….

V každé kultuře se vždy vyskytovali tito zvláštními schopnostmi obdaření jedinci a je celkem jedno, zda si říkali šamani nebo senzibilové. Vždyť jsou i v mnoha svatých knihách. Proroci oslovovali nejen kmen, ale vytvářeli a řídili celá náboženství a je velkým nedostatkem, že tomu tak již není. Mezi metodou jasnovidce, proroka či mystika totiž není žádný rozdíl, liší se pouze svým zaměřením. Za nejlepší použití těchto schopností však pokládám osobní rozvoj sama sebe, tedy druh psychoterapie rozvíjející intuici a harmonizující vztahy v osobnosti. Zvědavost je sice pěkná věc, ale jsou i lepší.

Dívka není příliš profesionální, na to má málo odvahy. Není to bohužel vyjímka. Je velmi náročné se v této neznámé oblasti pohybovat, být v ní aktivní a znát všechna úskalí. Proto jen pasivně přijímá vize a snaží se trochu pochopit, oč jde. Není si nikdy zcela jistá.

Zvládnout příval vizí při zavřených i otevřených očích, složitě strukturované neznámé pocity a myšlenky, jež zcela jistě nepocházejí od našeho myšlení, není jen tak. Vždy je však vedena tak, aby se řešení za pomoci Armina nakonec našlo. A stačilo by jen chtít rozvinout svoje schopnosti nejlépe tím, že by cíleně zkoumala, hledala a ptala se Strážce duší.

Od roku 1993 jsem to naučil přes sto lidí. Říká se tomu channeling, ale to není podstatné. Dr.Kautz, absolvent MIT, na to v Kalifornii založil výzkumný ústav a napsal řadu monografií.

Faktem je, že se to učí celkem snadno, ale snad 90 procent lidí toho brzo nechá. Ne proto, že by to přestalo fungovat, ale dostanou z toho strach.

Bojí se, že duševně onemocní, ačkoliv se to nikomu z nich nestalo. Učím totiž k tomu vhodné zájemce a těch není mnoho. Hlavně to nabourává zažité představy o světě a nevědomost je tak sladká… Za několik století však bude lépe…

Potvrzení, že to opravdu funguje, je u snadno ověřitelných otázek, např. hledání ztracených předmětů. Ovšem pozor, tyto Síly nelze zneužívat na nevhodné otázky. Je to odbornost jako každá jiná.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lei (Občasný) - 26.4.2005 > kch kch
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 26.4.2005 > Je mi trapné to říkat, ale přijde mi to jako součást nějaké postmoderní estrády.)
Doporučil 
<reagovat 
romann (Občasný) - 27.4.2005 > estrády? Já o voze, vy o koze. Nalejme čistého vína. Prostě jsem se ZASE dotkl tabu:-)
<reagovat 
 ztratila (Stálý) - 27.4.2005 > romann> Tabu v tom nevidím v žádném případě. Vidím jakýsi patvar, který začíná jako prostřední část nepříliš povedené recenze na televizní seriál a přechází ve výklad o vlastních aktivitách.

Analogicky jako by kartářka sepsala cosi o svém oboru, nazvala to Piková dáma a načala větou: Někteří muži docházejí do restaurační zařízení, aby se zde oddávali mariáši, ale..."


<reagovat 
romann (Občasný) - 27.4.2005 > poslyš, redaktorko, to vůbec není recenze. Pouze rozbor, že seriál není výmyslem fantasmagora, ale má reálný základ, na jehož základě jsou takové podivnosti jako jasnovidectví a telepatie.
A ta analogie je nějaká divná... Ale lépe už tady končit, marnost, je to marnost. Ezoterika není že by někdo někam odešel, ale je odejit...
<reagovat 
romann (Občasný) - 27.4.2005 > BTW - jinak z toho článku plyne řešení mnohých otázek, např. hlavních filozofických - odkud jdeme, proč jsme tady a kam půjdeme... Vidíte ho?
<reagovat 
čtenář jasnovidná - 27.4.2005 > Milý Romanne, o jasnovidění víš asi tolik, kolik já o zákulisí volby papeže = nic; přirovnávat to channelingu je známkou tvé absolutní neznalosti dané schopnosti. A jak je vidno, každému to je jasné, jen ty to nevidíš, protože když učíš chann a spojuješ to s jasnoviděním, tak bys to měl vidět. TAkže bychom mohli debatovat o tom, co vlastně učíš od 93 roku
<reagovat 
romann (Občasný) - 28.4.2005 > poslyš jasnovidná, já vím co dělám už deset let denně, vlastně nepřetržitě jsem napojen. (První dva roky jsem pracoval jen přes média, nešlo mi to přímo). Přednášel jsem o tom řadu let, napsal tři knihy, vyšly v ONYXu Praha. Jsou na mystika.mysteria.cz Navrhuji ti setkání, pak uvidíme co a jak... Napiš mi na intago@seznam.cz
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 29.4.2005 > TO je zbytečný, na Robinsonku máš přeci email.-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 2.5.2005 > Vážně? A co jí to napadlo, vždyt to sama umí? Já těm ženským nerozumím... Hmm, Jasnovidná se neozvala, to je vždycky tak s laiky. Jen prázdné řeči a skutek utek...
<reagovat 
romann (Občasný) - 27.5.2005 > zveme Vás na výstavu http://www.mujweb.cz/sport/romann/milos.htm
<reagovat 
Pan Knoflík (Občasný) - 3.8.2005 > Ačkoli úplný laik,jednou ráno jsem se vzbudil a zjistil,že chci vědět všechno,ale zárověň nic.Potom jsem zahlédl článek o astrálním cestování,nakonec jsem narazil na knihu Přímá stezka k poznámí skutečnosti.Autora bohužel napamatuji.Avšak ten mě inspiroval,nebo dokonce 'přemluvil'.Ač nevěřím v boha ani žádné náboženské síly,toto se mi nezdá jako vymýsl ani zatmatilka ci sci-fi.Jasnovidectvi je fakt a je to stupínek vzhůru,u kterého se někdo bohužel zasekne,neboť není schopen jíti výš.Překoná brány své omezenosti,fyzického světa a prohlédne.
Snad by jsi mi mohl pomoci,snažím se o astrální cestování,avšak nemohu svoji mysl uklidnit.pořád někde těká a nemohu si poradit s jejím tokem,snad mohl by jsi mi poradit.kdyby si byl tak ochotný,a já věřím,že budeš,můj e-mail sotakal@seznam.cz čeká na tvůj příspěvek.Děkuji
PS:ostatním,co nevěří PRO HLŮPÁKA KAŽDÝ HLUPÁK
Body: 5
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 14.9.2005 > Pan Knoflík> ... a co tříska v oku přítele ??
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 14.9.2005 > Hovoříš o komerčním televizním seriálu . Úkolem mystiky bylo ten serial prodat .
<reagovat 
romann (Občasný) - 5.10.2005 > ?? Co pro tebe znamená slovo mystika? Pro mě návštěva Jiného, neznámého světa.
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 5.10.2005 > Pro mě je mystika velmi působivá , účinná . Cítím jí jako osobní až intimní záležitost . Upřimná odpověď na Tvojí otázku , ošem zní : já nevím .
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter