Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
NIRVÁNA jaká JE
Autor: romann (Občasný) - publikováno 21.5.2001 (08:35:48), v časopise 21.5.2001
V Chrámu Boha
Pocítil jsem Dokonalost a Lásku Boha. Božský svět je královstvím Harmonie, Dokonalosti a láskyplné Tvořivosti, jenž nezná mezí, ani konce. Zážitek Božského je úchvatný, ta jemná dokonalá vibrace, jež naplňuje celé vědomí, vytváří všude klid a harmonii.
V meditaci jsem vstoupil do chrámu, Těla Boha, postavy kolem na mě vyslaly široké proudy energií a v nich se mé tělo proměnilo v jeden takový proud. Mé vědomí bylo tím proudem, který se vláčně točil, vlnil, zamotával tancem do sebe a pak opět vytryskl vzhůru. Sršela zněj zlatá záře.
Zkoušel jsem zlehka otevřít oči, vše bylo do modra, jako bych se nacházel v hlubinách oceánu a jen tiše dýchal, abych nenarušil jeho posvátný a naplňující klid, jenž pronikal vším. Mé vědomí se rozšířilo za hranice těla. Ztrácel se rozdíl, jestli se vnímám ve svém těle, či jsem kdekoliv v okolí. Všude jsem cítil božskou Přítomnost, která sebou nesla i pocit stálého Naplnění z nevýslovné Dokonalosti a Krásy.

Velká nirvána
Velikost nirvanické dimenze je ohromující a úžasná. Dech Jejího harmonického a dokonalého Tvoření rozbíjí představy ega o světě na malé kousíčky. Tvoří s lehkostí a pohodou, Jejím tělem a zároveň myslí je svět, který formuje celý naráz jako obrovský oblak. To je Její šat, ale nahlédnout do Jejího těla je ještě více šokující a úchvatné. Krása je tam vyjádřena dokonalostí a provázaností všeho v jeden božský Celek, jenž je podobný svou strukturou a funkcí lidskému mozku. Jednotlivé buňky božského vědomí se rozvětvují do nesčetných vláken. Vzruchy probíhají ve velkých vlnách a vytváření z jednotlivých tónů - nastavení buněk vznešenou hudbu, Tvorbu Boha. V každém okamžiku vytváří neuvěřitelně složitý obrazec božského Vědomí, v něm je zobrazena neustále se nově formující tvář celého světa do těch nejmenších možných detailů. Buňky božského Vědomí jsou dokonale srovnané do zvláštní mřížky, každá má propojení se všemi ostatními a svůj mikrosvět podobný celku. Dalším pohledem na svět Boha jsou donekonečna se zvětšující a do sebe zasazené kruhy archetypů.

Tajemství Boha
Bůh je neuvěřitelně Dokonalý ve všech směrech a stále nás má čím udivovat. Vše je dokonale propojeno, jednotlivé dimenze pozvolna přecházejí jedna v druhou, ta v další a další... Každá přitom nabízí úplně jiný svět, čím jste výš, tím více se vám naskýtá stejně dokonalých a sjednocujících pohledů na Realitu Tváře Boha. Je neuvěřitelně krásné a úžasné prožívat vnitřní sféry Boha, vlastně Nás Samé v nekonečných hlubinách Duše.
Celé Stvoření je jako kapka dopadající na klidnou hladinu vesmírného oceánu BOHA. Nic Stvořeného není odloučeno od Jeho Nesmírné Dokonalosti, kterou sám v celé šíři prožívá, protknut jako zlatá nit do do hlouby i vědomí Všeho. Nese se každým fotonem ve vesmíru, vlna zjemňující se záře je symbolem Jeho Samotného, jenž vystupuje z Dokonalosti neprojevu. Naráz prostupuje do všech konfigurací Sama Sebe, do všech vědomí a světů.


ABSOLUTNO
Absolutno je ztělesněním Nekonečna, Věčnosti a Všesměrové Dokonalosti. Vše v Něm začíná i končí. Je jádrem prožívání Všeho. Ostatní vědomí, vesmíry a hierarchie s lidmi, bohy, božstvy a Bohem jsou jen symboly a různě dokonalé projevy Jeho samotného, jež k Němu směřují. Z bezbřehého věčného Chaosu se neustále vynořují a zase mizí spirály fraktálů, rozkvétající struktury vědomí, jež jsou odrazy Dokonalého, neuchopitelného a Věčného vědomí Absolutna. To prožívá Sebe díky nekonečnu dokonalých obrazů v nekonečně vesmírech ve všech svých podobách i projevech.
Vše je totéž. Stvoření je živoucí zahradou Absolutna, ve které se do nekonečna opakuje Hra Zrození individuálního vědomí jako kombinaci kořenových archetypů, postupné odkrývání jeho Dokonalosti a Smrt, jež je Návratem, Splynutím s Věčnou Dokonalostí nekonečné dimenze Absolutna a zánikem individuálního vědomí. Jedinou skutečností je Jeho Dokonalost Sama, všechna ostatní vědomí jsou jen Její myšlené obrazy spojů na částečkách Věčného Chaosu, jež je opakem Dokonalosti, kde je vše roztříštěno a rozbito do nejmenších částeček bez vlastního vědomí. Absolutno neustále tvoří odrazy Sebe, bez nichž by jako prázdná mysl bylo pohlceno všudypřítomným Chaosem. Chaos je Hmotou - Tělem Boha a potencionální - nevyčerpatelná, všude se projevující Dokonalost je jeho Duchem - Myslí. Jsou ještě další sféry, jež tvoří Absolutno a jeho zákonitosti, ale nejsou potřehnutelné jinak, než Absolutnem samotným. Jsou to Jeho části, stojí jedna za druhou až do nekonečna.

Krása Boha
Nirvanická dimenze je úchvatná. Tvoří celý vesmír z vln Zdroje, kterým je silná Všemohoucí Osmička. Tvoří každý okamžik i ten nejnepatrnější detail Stvoření s největší Pečlivostí, Moudrostí a Láskou.
Sedmička je hlavním mozkem vesmíru. Tvoří ho od shora dolů, neboť základem Stvoření je Bůh. Je nad celým světem jako Vznešený a Krásný Orel nad kulatou Zemí. Nic Jí neunikne, neboť je Vším propletena jako nervová soustava naším tělem. Stále více uchvacuje a okouzluje její Neuvěřitelná Lehkost a Dokonalost, se kterou se v celém vesmíru vznáší jako tančící víla nad jezerem. Sedmá dimenze bere Vše jak Je, realita Jí nezpůsobuje bolest. Proniká Vším s Láskou, jež je Sama.

Nekonečnost nirvány
Zase se mi připomněla Nekonečnost a Dokonalost Sedmičky. Byl jsem opět v TOM! Prožil jsem další Tvář nirvány, i když byla opět vnímána jako jediná bez vzpomínky na cokoliv jiného. Takové je totální vnímání Boha. Síla pocitu Dokonalosti byla opět ohromná, po meditaci jsem musel několik hodin odpočívat.
Úchvatná až závratná krása božské Dokonalosti, jež tvoří vesmír v celé jeho šíři a řídí pohyb i těch nejmenších částic. Dokonalost je z nekonečna součástek. Je vytvořena složením archetypů do nekonečna kruhů v kruzích kruhů. Na počátku meditace mi to ukázala ve vizi mého těla. Polovina byla normálně, polovina jako skladba archetypů. Byl to opravdu zvláštní pocit. Nejohromivější byly jako vždy tunely archetypů, kde jako struny byly protaženy pocity. Znovu jsem si uvědomil, že jsou stejnou realitou jako cokoliv jiného, stavebními kameny Stvoření.
Bůh neustále hledá všechny Své možnosti projevu. Zkoumá další propojení archetypů, nastavení božského kódu v kruzích, které ještě neokusil a sleduje, co vytváří. Tvoří okno na Sebe i na vesmír. Nirvána Vše má a Vším žije. Má nekonečně pohledů na Sebe, všechny do sebe zapadají a propojují se v Jejím centru, Zdroji paprsků světla. Takhle si věčně hraje jako proužek stočený do osmičky, čas jakoby nezná. Má jen různé pohledy do nekonečných kruhů donekonečna se rozšiřujících v nekonečně tunelech, sestav archetypů. Nežije ničím jiným. Jen koordinuje řetězce archetypů aby do sebe zapadaly s nekonečnou přesností a s nevyjádřitelným smyslem i pro ten nejmenší detail. Tak vytváří kontinuální Hru - děje pro nižší dimenze, stavební částečky Sama Sebe. Určuje, co kdo bude prožívat. Je neosobní, i když se kouskem zaměřuje na každého. Sedmičce však trochu vadí, že co stvoří, je méně dokonalé než Ona a že nad Ní jsou ještě další dimenze.
Bůh je zkrátka dokonalý a nekonečný, všemi směry proměnný fraktál. Neustále vytváří a žije Sám Sebe, neboť není nic jiného než On ve Všem. Není nic než Dokonalost. Ze Sebe tvoří a je jen tím co tvoří. V pozadí je už jen Jeho vyšší vyjádření, jež se překlápí do stále dokonalejších archetypů poznání Sebe. Takovým postupným rozplýváním, které končí v Hloubce Podstaty v nekonečnu pojmutím Všeho, je ztotožnění se s Absolutnem.


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář melinea - 21.5.2001 > "...ani oko nevidělo, ani ucho neslyěelo ani na lidský mozek nevstoupilo, co Bůh připravil těm, kteří jej milují...."
....JEŠTĚ ŽE...
Jojojo, Romane, mnoha slovy to jen vše kazíte..., chcete to vtěsnat do vět..proč? dobrá vůle,budiž.
reklama na Boha? nebo na je to reklama na vás?!...
<reagovat 
romann (Občasný) - 21.5.2001 > ne, je to informace pro ty, kteří do skupiny přicházejí a mohou dopředu odhadnout, zda na to maji vůbec vůli. Chtěla bys to prožít? Také si připomínáme a srovnáváme se s tím a otužujeme. Tohle jsem zapsal dnes:Miloš strávil další silnou velkou meditaci nirvány, byly tam všechny věci jako v minulých, ale až to trhalo, rozmetalo ego. Zesílená Jinakost. Absolutno si vytváří a věčně prožívá individuality. Za vším je Bůh, je Život. I po dvou dnech je z toho pryč.
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 21.5.2001 > Roman: No Milku jsem videl..vypadal dobre.
to vsichni..
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 21.5.2001 > Jedi a anicko, pripis i na http://forum.spirala.cz/default.asp prostupy 2D Chann
<reagovat 
Čtenář - 21.5.2001 > a co tam mam psat?
<reagovat 
Anicka (Občasný) - 23.5.2001 > Roman: a proc????????? Jaky to ma vyznam? Nemam potrebu se vytahovat jako Ty... svoje textiky necham mozna jednou vydat jako svou pozustalost. Treba proto, ze nemam zajem o to, aby je nekdo omilal jeste dva roky... (ad hypnoza)
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.5.2001 > jak jinak bychom se dopracovali ke skupince stejne mystikou postizených? NAVIC MEDITACE JSOU mILOŠE, NAVIC POMAHAŠ DRUHÝM ROZŠIŘOVAT OBZORY
<reagovat 
 Čtenář - 25.5.2001 > Jedi> Jedi: a jak vypadal?..co je to, že vypadal dobře....???
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 28.5.2001 > zajimave...tak i tak... celkem v poho na kasi
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter