Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
motýlí ráno
Autor: Pes (Občasný) - publikováno 26.4.2005 (16:33:04)

Rána pro něj představovala vždycky jakési zvláštní kouzlo jako když držíš v dutině mezi dlaněmi motýla a posloucháš šelesty které vydává, aby se osvobodil, nebo když držíš mušli a posloucháš moře. Potom motýla obyčejně vypustíš. Tlumený hluk ulic a spěch. Je ráno. Slova a tváře splývají. Žádné pomalé, teplé a něžné vcházení slunce mezi stíny prostěradla.

Na jeho parapetu chvíli seděl jakýsi motýl,  sledoval ho skrze sklo - je prič. Možná, že se ho lekl - to asi není dobré znamení. Chvilku přemýšlel nad tím, čím by mohl zvýšit svou atraktivitu pro motýly. Možná kdyby se oblékl do pestrých barev, možná to co platí pro lidi, platí i pro motýly.... Usmál svým nápadům. Měl úctu ke každému, o kom se dalo říct, že má křídla a používá je.

Zašel do koupelny, provedl rutinní higienu a chvíli se pozoroval v zrcadle. Vyšel z domu a spěchal do procesu. Snažil se číst z tváří chodců životní plány a sny, které se v nich určitě nějak odrážely.

Kostelní zvony. Už není ráno, je pryč, uletělo.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lei (Občasný) - 26.4.2005 > ty jsi cizinec nebo dysgrafik?
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 26.4.2005 >

už jen to, že neustále posouváš data publikování a jsi pořád na prvním místě je jaksi nečestné a nesportovní...

chyby tam máš pořád... pokud, jak píšeš, máš problémy s pravopisem, nech si to od někoho přečíst a zkontrolovat, pokud jsi už tak udělal a ten dotyčný nechal bez povšimnutí higienu vyměň ho...

škoda, že tady nejsou nuly...


Body: 1
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 26.4.2005 > Max Bubakoff> drsňák, hihi:-)
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 26.4.2005 > higiena by se ještě dala pochopit, ale " je prič"... :)
ale čert to vem, viděla jsem daleko horší chyby :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter