Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
oběd
Autor: Pes (Občasný) - publikováno 27.4.2005 (14:44:29)

Obědvali většinou sami v takový malý restauraci.  Ona už čekala u stolu restaurace držela v ruce kávu. Pozorovala ruch uvnitř. Jako obvykle přišel trochu pozdě. Krátce se omluvil ("promiň, měl jsem toho dneska trochu víc") - za tu dobu se ta omluva stala součástí poledního rituálu, asi jako kdyby řekl: "Dobrou chuť."

"Dobrou chuť." popřáli si oba dva, když číšník přinesl jídlo. Ona: kuře s rýží a zeleninový salát. On: kunk pao také s rýží a vykouřil 2 cigarety.

"Stejně je to celkem fajn..."řekla.

"Co myslíš?" zeptal se. Upřímně a široce se na ni usmál.

"Ten luxus - obědvat spolu, baví mě nejíst sama. Každej přece nepracuje tak blýzko u sebe."

"To je fakt." v duchu se zamyslel - jak dlouho ještě takhle bude jeho „přítelkyně“ myslet ? Kde končí láska? A jak se to pozná? Věčná otázka objevující se, když přemýšlí nad budoucností svých vztahů, které byly bez budoucnosti. (byla jeho "přítelkyní")

Jinak celkem normální den. Slunce spalovalo vnitřky domů, které tím získávali temný a tajuplný dojem. Magická Praha.

Loudali se ulicí. Koupil si noviny. Pak jí koupil zmrzlinu. Líbal ji, někteří lidé se ohlédli. Z polibku poznal, že zkrzlina, kterou si vybrala, je pistáciová a ne jablková, jak si původně myslel.

"Jak ti chutnal dnešní oběd?" zeptala se, protože před chvílí vyšli z restaurace, oba věděli, že je to vcelku zbytečná otázka. Usmáli se na sebe. Ještě pořád si rozuměli i beze slov.

"Už je půl sedmý..." odpověděl jí.

 

*

 

Vrátil se domů. "Haló, jsem doma ", byl absurdně veselý.

Usmál se na svou manželku. Ještě pořád si rozumí i beze slov. Komunikace je základ.

"Máš určitě hlad."  řekla. "Chceš to ohřát?"

"Ne už jsem něco jedl."

"Dobře, jak chceš."

Jeho život byl konzumní a tak si sedl k televizi, kterou sledovali jeho děti (Pavel a Pavla). 

V klidu na balkóně vykouřil cigaretu. Poškrábal se na zadku. Na protější zdi bylo sprejem napsáno "Chcípni".Vrátil se do obývacího pokoje.

Četl noviny - V Bagdádu zahynulo 110 civilistů.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 15.5.2005 > to je příklad toho, že dobrý nápad to prostě sám neutáhne - ty hrubky, překlepy a především neobratná stylistika to stahují dolů. Ale myslím, že kdyby ses někdy pokoušel něco vydávat, tak že dobrý editor by s tím udělal zázraky.
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter