Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lásko!
Autor: Xpackal (Občasný) - publikováno 4.5.2005 (19:54:28)

Lásko!

Převaluji si tohle oslovení po jazyku spolu s tahy pera, kterými ho přenáším na papír. Píšu ti, i když bych se mohla jen otočit na bok a všechno ti šeptat do ucha. Chci abys věděl, jak moc pro mě znamenáš, jak moc tě miluji a jak moc mi budeš chybět,  jestli mě opustíš. Myslela jsem, že už tě nikdy neuvidím, ale ty tu ležíš vedle mě na posteli a já cítím vůni tvé vody po holení, kterou máš tak rád.

Přestala jsem na chvíli psát a dotýkala se tvých vlasů. Cítil´s to? Včera, když jsi se tu najednou objevil, dostala jsem vztek. Nevím proč, ale nenávist mě popadla a já náhle viděla každou naši hádku, každou naši rozepři, všechny v jediném okamžiku, to jak jsem plula v proudu té odporné emoce.  Každá tvá výtka byla jako bodnutí nožem a z každé té rány mi prýštila rudá krev, byla jsem jí celá pokrytá. Tys jí neviděl, jen ses na mě díval svýma temně hnědýma očima, které mi tolik připomínají barvu ebenového dřeva.

Nejsem hodná holčička a ty to víš. Nikdy jsem nebyla. Střídám náladu jak na houpačce. Dokážu ti v jedné chvíli zamilovaně šeptat do ouška láskyplná slůvka a vzápětí ti pro malicherný důvod vzteky rozbít o hlavu porcelánový servis. Jsem věrná. Šla bych za tebou až na konec světa, kdybys chtěl a vždy jsem stála vedle tebe. Stejnou věrnost ale zároveň vyžaduji. Nemůžu žít s představou, že člověk, kterému jsem odevzdala svůj život, svou lásku, všechno, co jsem měla, mě zradil.

Ta malá čubka, cos mě kvůli ní nechal, zřejmě nebyla zrovna stálý typ, co? Kdy jsi zjistil, že ti zanáší? Nejspíš až potom, co odešla. Takže jsi se včera vrátil. Křičela jsem. Cos čekal? Že tě rovnou obejmu, skočíme spolu do postele a všechno ti odpustím? Ne, já vím, že ne. Neodporoval´s mi, nebránil ses. Všechnu  zlobu a nenávist k tobě jsem ze sebe dostala. Zbyla mi jenom láska.

  Cítím, že všechno bude zase v pořádku, protože teď ležíš vedle mě. Díváš se na mě svýma hnědýma očima, na rudých rtech máš náznak úsměvu. Všechno bude v pořádku, i když vím, že ty doširoka otevřené oči už nic nevidí. Všechno bude v pořádku, i když mi tvoje krev zbarvila čistá prostěradla a já nevím, jak ji z nich dostanu. Všechno bude v pořádku.

 

Miluju tě 



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 4.5.2005 > Tak se mi to líbilo.
Body: 5
<reagovat 
čtenář korin - 4.5.2005 > moc dobře jsi to napsala, když se to tak vezme pointa je předvídatelná, ale to člověk zjistí až když to dočte, protože jsi to pěkně vystavěla a až do konce to plní formu milostného dopisu. Snad jen jestli je to fikce nebo pravda_
<reagovat 
 Xpackal (Občasný) - 4.5.2005 > čtenář> No, kdyby to byla pravda, tak to tu tak veřejně neprozentuju :)
<reagovat 
fff (Občasný) - 4.5.2005 > předvídatelný, nicneříkající, bez nápadu...
Body: 1
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 4.5.2005 >

Dobrý, líbilo. Začátek mě zarazil a konec podle mýho gusta.


Body: 5
<reagovat 
 Xpackal (Občasný) - 4.5.2005 > Rony Rubinek> tak to sem ráda, jedna z mých lepších

<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 17.5.2005 > Xpackal> tím hůř, člověče

nudné, pointa tuctová, nereálné, vypravěčka vůbec není živá postava ale jen hloupá maketa atd..


Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter