Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Nekonečná síť zrcadlových bodů z kolekce Věda&Hermetismus&Alchymie
Autor: Miloš... (Občasný) - publikováno 6.5.2005 (14:38:31)

V meditacích jsem několikrát zahlédl, jak vše se děje v jakési nekonečné 3D mřížkovitě uspořádané síti bodů, které byly zároveň jako duhové koule zbarvené podle nesousivších archetypů. Bůh-Absolutno mezi ně z prostoru kterým je vysílá prvotní impulsy, proudy světla, které se pak mezi těmi kolovými body do nekonečna odrážejí a různě zabarvují, podle těch plošek na jednotlivých koulích, kterých je také nekonečně, jako v každém bodu je neviditelné nekonečno. Ty koule se ještě různě jakoby natáčejí a mění barvy, právě podle těch dopadajících kouzelně duhových paprsků. Jen čas je tam dosti zvláštní, vše se dejě v přeblikávání okamžiků-různých stavů, a přitom jsou všechny ty stavy zároveň, jako by naskládány vedle sebe bez času. Toť pohled 5,5ky na sama sebe, kdy si uvědomí, že se v ní skrývá Absolutní vědomí a Jeho vševyjadřující dokonalost.

S tím souvisí i ty mnohostěné barevné „buňky archetypů“, což jsou jakési „kapky“ vědomí nastavených archetypů proudících nekonečnem. V těchto „buňkách vědomí Absolutna“ vše existuje, odehrává se a prožívá, jak je v nich nadefinováno, jen a právě ony fyzicko-mentálně skutečně existují (tvoří neměnný hologram Absolutna), jejich obsah a další vrstvy už jsou virtuálně uvnitř, i když zase zapsány v té buňce jakoby fyzicky, souvisí to s kvantovým světem, vše je jen vlněním prostoru Absolutna za naším prostorem vnímání, který je virtuálně nastavený na naší úroveň omezeného lidského vnímání a jednopocitového režimu prožívání.

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Raimund (Občasný) - 6.5.2005 > Je to pěkný obrázek,ale když já nevím co je to archetyp.
Body: 5
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 9.5.2005 > >Raimunund : Tak si zkus přečíst nějaké souhrnné dílo C.G. Junga. Ale v podstatě je to nejen myšlenkově abstraktní symbol čehokoliv, podob. jako je např. volnost synonymem nepopsatelného pocitu, ať už plyne z čehokoliv.-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 9.5.2005 > chtělo by to praxi, Natasho, vlastní zážitek :-) Pak by ses takhle neptala. V něm víš, že to OPRAVDU není nic od tebe, na to ani nemáš, nevíš o tom. Navíc se to často diametrálně liší od tvých představ a přání a právě proto se tomu lidé vyhýbají :-) A to nemluvím o pocitech, ty jsou TOTÁLONĚ JINÉ než lidské, zkrátka božské.
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 8.5.2005 > Mám otázku: Jak odlišíš takové vize v meditaci od projekce přání?
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 9.5.2005 > Natasha_> Velmi jednoduše, ve své projekci a přání cejtím tu známou omezenost vizualizace i myšlenek a naopak.-) Co ty?
<reagovat 
 Natasha_ (Občasný) - 9.5.2005 > Miloš...> Uvědomuju si sílu své imaginace :) Díky za odpověď.
<reagovat 
romann (Občasný) - 10.5.2005 > tento článek Miloše je vlastně reakcí na můj sen z
http://www.totem.cz/enda1.php?a=94086
<reagovat 
romann (Občasný) - 27.5.2005 > jeho poslední meditace a pozvánka na výstavu http://www.mujweb.cz/sport/romann/milos.htm
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter