Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kutálej si svůj sen z kolekce ŠARLATOVÉ POHÁDKY
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
coronell (Občasný) - 9.5.2005 > To vidím zjímavé,ovšem nemám čas to celé číst, takže ještě příjdu.
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 9.5.2005 > coronell> Jasně, díky.
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 9.5.2005 >

Rozhodně zajímavé.


Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 9.5.2005 > fungus2> Děkuju
<reagovat 
prymytyf (Občasný) - 10.5.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 10.5.2005 > prymytyf> Dík, to je dobře, že líbí. Je to pokus, chtěla bych zkusit zpracovat pohádky jinou formou. Až dopíšu první kolekci, zkusila bych toto. Taky nevim, co zní líp, jestli Krvavé pohádky, nebo Pohádky z krve a šarlatu, nebo Šarlatové pohádky, nebo něco jiného?
<reagovat 
johny45 (Občasný) - 11.5.2005 > Sarlatove pohadky.
Super, mne sa to velmi pacilo. Takymto sposobom spracovana rozpravka, to je nieco vynikajuce. Velmi, velmi pekne. Povodne som ziadnu poviedku dnes nechcel precitat, ale ked som zacal, uz som sa nemohol od nej odtrhnut.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 11.5.2005 > johny45> Tak to mam radost. Opět jsem šla s kůží na trh, tyhle experimenty mě občas pěkně ničí po psychcický stránce, ale takováhle reakce to vždycky smete a zůstane elán do dalšího psaní. Dík. Budou šarlatové.
<reagovat 
Jarmila Svobodová (Občasný) - 15.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
anonymous (Občasný) - 16.5.2005 > Zajímavá pohádka. Trochu depresivní, ale mě se líbila. Žádná parodie ani předělávka jiného příběhu. Je to prostě originál, Pohádka pro dospělé.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 16.5.2005 > Děkuju vám mockrát.
<reagovat 
za oknem had (Občasný) - 20.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 20.5.2005 > za oknem had> 

Díky


<reagovat 
Levity (Občasný) - 1.6.2005 > tak před spanim teda ne-e...ale jinak jo!
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 1.6.2005 > Levity> Dík. S některýma princeznama je potíž. Nikdy nejsou spokojený a z nudy vymýšlejí hovadiny. A tahle byla jedna z nich.
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 1.6.2005 > Rony Rubinek> pokud z mojí nudy budou vznikat podobný výtvory, tak jí asi přestanu tak vehementně zahánět...:))
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 1.6.2005 > Levity> Teď se červenam! Honem na tebe jdu mrknout, jak moc tu nudu zaháníš.
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 1.6.2005 > Rony Rubinek> 

:)) pěkně jsi mrkla!:) Uplnej průůvan!

(díky:)


<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 1.6.2005 > Levity> Básničky se čtou líp a rychleji. Ještě si něco přečtu. Sem tě už fakt znudila, viď?
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 1.6.2005 > Rony Rubinek> 

No..je fakt,že někdy z nedostatku čas a energie trochu zaleknu delšího textu...., ale když mě to chytne hned na začátku, tak už to nepustí:)

Nejsem znuděná...:)


<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 1.6.2005 > Levity> Tak to je dobře. mě se zase líbila tahle honička po internetu. Tak zas někdy, ahóój!
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 1.6.2005 > Rony Rubinek> 

:)) málem jsem si vykloubila myš!!:)))

ahoooooooooooooj!!!!!


<reagovat 
wopi (Občasný) - 1.6.2005 > docela hustý, tohleto, fakt že jo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 1.6.2005 > wopi> Děkuju pěkně, mam ráda pohádky, zvlášť ty od Grimmů, ale jinak jsem normální. Ty jo, opakuju to tak často, až je to podezřelý.
<reagovat 
wopi (Občasný) - 1.6.2005 > no právě :))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter