Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí akce TOTEM NATURAL POČTVRTÉ z kolekce úplně mimo
Autor: Naty (Stálý,Redaktor) - publikováno 11.5.2005 (22:16:57)
další akce>

JIŽ PO ČTVRTÉ -  PRO VŠECHNY ODVÁŽNÉ  - ODVAŽTE SE!!

 

VÝJEZDNÍ ZASEDÁNÍ TUPADLY OPEN

10.-12.6. Totem Natural u Naty aneb Vypusťte zvěř do přírody!

 

Kdo přežil TOTEM NATURAL, už ví, kolik uhodilo... Kdo neví ani neuhodne, má jedinečnou šanci zažít na vlastní kůži.

Zveme všechny milovníky Kokořínska, malebných venkovských stavení, borových lesů, kruhových objezdů, nočních ohňů a dobrého čaje na návštevu k Naty.

Radujte se, zpívejte, střílejte ohňostroje, hlašte se u Naty!

 

POZOR! Důležitá informace pro přihášené na konci upoutávky!

 

Zváni jsou všichni, kdo umějí jezdit autobusem, nebojí se spát ve spacáku a nemají alergii na přírodu :o)))

  Podle mapky a nadšeného líčení Naty to vypadá, že tam bude krásně... Spí se samozřejmě v teplé místnosti, spacáky proto, že Naty nemá tolik postýlek, víš, Piko?????? A autobus prý staví téměř přede dveřmi.

  Hlašte se a buďte spontánní!!!

Další ilustrační fotky:

http://www.totem.cz/enda1.php?a=65912

http://www.totem.cz/enda1.php?a=65913

http://www.totem.cz/enda1.php?a=65914

http://www.totem.cz/enda1.php?a=65915

 

(Protože jsem líná dělat celou upoutávku znovu, dovoluji si použít nápady a výroky ze tří předchozích, které dokonalým způsobem vypracovala Kelly. Doufám, že mi to Kelly odpustí.)

 

undefined

 

Jak to najdete?

 

Je to jednoduchý jak facka. Z Mělníka se jede pořád po silnici č.9 na Českou Lípu. Když
pomineme předměstí Mělníka, jako třeba Vehlovice, tak první obec je Liběchov, s úděsnou
zatáčkou pod kostelem a odbočkou na Štětí (té si nevšímat), pak jsou Želízy a hned po dvou kilometrech Tupadly. Tam je u hospody zastávka autobusu směrem od Prahy. Vypadá to jako minináves s křižovatkou, parkovišťátkem a příšernou zastávkovou budkou. Od hospody se každý dá směrem, kterým pokračoval pražský autobus, po levé straně mine zastávku autobusu (směrem od Lípy), dva menší domky, a poslední chalupa po levé straně jsem já. Šikmo naproti je dům, který obnovují po požáru.(Ten je poslední v obci po pravé straně.) Prostě to nemůžete nenajít.

 

Po dohodě připomínám kafe, dřevěný uhlí (pokud by ovšem bylo něco ke grilování) a komu by nestačilo pivo, které se dá koupit v hospodě do džbánu, tak si musí přivézt svůj oblíbený
alkohol s sebou.
 

 

Tolik k orientaci, a co s sebou?

 

Spacáky (případně karimatky) - neboť Naty pravděpodobně nemá k dispozici 18 dek a polštářů... ale spí se v teple!

Potraviny - tradičně bude připravena ranní polévka, ale chleba, máslíčko, buchty a řízky od maminky a buřty k táboráku si prosím ulovte sami.

Alkohol - každý se musí samozásobit! 

Hostinec je v místě, prý velmi dobrý.

Kávu pro ranní ospalce a odpolední labužníky Naty bohužel nevede, zato čaje bude, co hrdlo ráčí.

POZOR, vemte též kulturní pastvu! Podělte se o vlastní či ukradená literární dílka - všichni stateční recitátoři a předčítátoři obdrží sladkou odměnu :o)

Jo a bude povinná procházka lesem spojená s budováním kruhového  objezdu :o)

 

Tentokrát se poprvé nechceme omezit pouze na tvůrce psaného slova. Vítáni jsou všichni, kdo přispívají do Totemu. FOTOGRAFY obzvlášť upozorňuji na malebnost okolní krajiny.

 

Kdo má kytaru, je vítán dvakrát!

 

ODJEZDY BUSU z nádraží Holešovice:

pátek
odjezd   příjezd    nástupiště   cena
15,30    16,22      3                48,00 Kč
16,30    17,22      3                48,00 Kč
18,00    19,03      4                42,00 Kč
18,10    19,13      3                42,00 Kč
18,30    19,25      2                neuvedeno
19,00    19,52      3                48,00 Kč
19,30    20,22      3                48,00 Kč
20,40    21,32      3                48,00 Kč
sobota 
  6,45      7,48     19                neuvedeno POZOR! jede z Florence!
  8,00      8,52      3                48,00 Kč
11,30    12,22      3                48,00 Kč
13,30    14,33      3                42,00 Kč
16,30    17,22      3                48,00 Kč
20,40    21,32      3                48,00 Kč

 

Kontaktní telefon: 602 628 502 Naty

 

Pro obzvlášť zvědavé - odkazy na předchozí akce:

http://www.totem.cz/enda.php?a=43914 18.-19.10.2003

http://www.totem.cz/enda.php?a=65786 19.-20.6.2004

http://www.totem.cz/enda.php?a=75510 30.-31.10.2004

 

Účast přislíbili:

 

Naty - ať chce, nebo nechce

čaro  - protože se nebojí

Adina - takýýýýýýýý

Lei -  když se mu do toho nic nevrhne

Mishka - pokud ji neomluví priorita - NEPŘIJEDE, zasáhla priorita  

egil - jasně

Lada Niola - priorita se zakazuje

Leatherface - když to vynde, budem se těšit

Lyryk - bez diskusí, za tři dny to musíš stačit - NEPŘIJEDE, omluvil se

tkadlec - bude větrat

Kelly - mělla bych tou dobou budovat team se svými squěllými kollegy z Danzasu (modří už vědí, hihi), no alle asi nebudu ;o)

ouvej & company - (jedna ouvej, jeden Pepa a jeden pes)

ariel - ujištěn, že je zván

hajka - + jedna nenechavá psí slečna (asi budem potřebovat pár buřtů navíc)

noe - takýýýýýýý přijdóóóó - NEPŘIJEDE, omluvil se

delikt - ber a bude tě bráno

AGOVIRIN_DEPOT a ZERO - to vypadá s Adinou na silnou trojku

Jonáš - s velkou pravděpodobností

Zirael - ještě ne na 100%, ale láká jí to

 

 

Pro VÁHAJÍCÍ připojuji bezprostřední reakce především přímých účastníků z první akce tak, jak je zaznamenali během akce i po:

čtenář Kellímek - 19.10.2003 > Červený!!
Bilý!!!!!
Červený!!!!!
Kellímku, dej sem to červený...

 

čtenář ouvej - 19.10.2003 > Zdraví červenooká Ouvej. Je tady hrozně bezva. :-)

 

čtenář čitatel - 19.10.2003 > opilecké písmo k nerozeznání, skvělá akce...

 

čtenář králíček - 19.10.2003 > Zas jsem jí nekous... měla rolák!

 

čtenář Luk - 19.10.2003 > Připadám si jak vlastní ikonka. Ajvaj...

 

čtenář Pisisvor - 19.10.2003 > Byla jsem jak dělo... nevím co se dělo :))))

 

čtenář Dusan bojovnik - 19.10.2003 > Nevideli jste nekde to maly delo?...Nekam se mi ztratila mrska jedna ;)
Jooo a pustte me dovnitr sakra...:))

 

čtenář Zirael - 19.10.2003 > Nekdo me obratil naruby a nezasil.. Ale kdo neseje, ten nesklidi:))

 

čtenář Hajka - 19.10.2003 > Vino doslo, jedeme s kocarkem do hospody...

 

čtenář Delikt - 19.10.2003 > Zzzzzzzzzzzimmmmmaaaaa!!!!!!!!!! Vrrrrrrr!!!!!
Nekopejte do nas, opilci!!!!!! Grrrrrrrrr!!! Chramst!

 

čtenář egil - 19.10.2003 > agent-abstinent hlasi, ze to byla bomba!

 

čtenář afro - 19.10.2003 > Cum-ley měla pěkně mokrou bundičku... prima listí, a pitíčko taky...

 

čtenář Cum-ley - 19.10.2003 > Afro mě chtěl odtáhnout do listí a vyválel mě v zeleninovém salátku! Och ach moje bundička!

 

čtenář Tanein - 19.10.2003 > Kdo zcizil zelený obal na spacák??? :)))
Jinak se to fakt vydařilo :)

 

čtenář Jelen - 19.10.2003 > Byl jsem tu první!

 

čtenář Naty - 19.10.2003 > Jelen nemá tak úplně pravdu. Byla jsem tu první a poslední, já, chalupa, zahrada, okolní lesy, obě kočky i moje dvaaosmdesátiletá matka, jsme to přežili ve zdraví. V hospodě se mnou ještě mluvěj a sousedi mě nezlynčovali. Jenom afro rosedl zídku a egil prošlápl schod, ale obojí bylo již ve stavu rozkladu, takže za to vlastně nemůžou.
Nevím jak kdo, ale já jsem rozhodně spokojená.

 

čtenář iacta X - 19.10.2003 > ..a Dusan je tam někde venku..

 

Pierre Bosquet (Stálý) - 20.10.2003 > tos to vypada na peknou akcicku, ste chlivaci !

 

jelen (Stálý) - 20.10.2003 > Všichni jste opozdilci, přijel jsem už v pátek.

 

Tanein (Stálý) - 20.10.2003 > Afro, Afro...zídka a ještě ty klíče :))))

 

čtenář afro - 20.10.2003 > Tanein> Vždyť mám prdelku jak dva kmínky... já za to nemůžu - fňuk!

 

JBart (Občasný) - 26.10.2003 > Chjo ::.... To jsem zase něco propásl :-(

 

Kelly (Stálý,Šéfredaktor) - 26.10.2003 > JBart> Si piš ;o))))

 

Překopírovávám sem důležitou informaci od Hajky, NEPŘEHLÉDNĚTE!

 

Ahoj, tak uhli vezmeme, zaroven jsme koupili tech 20 litru italskyho vina, deset a deset, takze to klidne avizni, at si lidi zbytecne netahaj. Taky sme koupili odpadkovy pytle, papirovy tacky, kelimky na pivo a vinko, spejle na klobasky, toaletak a ubrousky. Mam objednano 10 kilo masa a 2 kilca klobasek, ale to nejni zavazny ani omylem, kdyztak to normalne prodaji jinam....:o))Pokud mame koupit neco nealko a zeleninu, rekni, pojedeme s pesulou a Deliktikem autem...:o))
Hajka




Poznámky k tomuto příspěvku
čaro (Občasný) - 24.4.2005 > Jdu do toho. Jsem děvče z Beskyd a poznávání světa se nebojím. Věřím, že budu v milé společnosti :-)
<reagovat 
Adina (Občasný) - 24.4.2005 >

Takýýýýýýýý, takýýýýýýýýýý, já takýýý


<reagovat 
Lei (Občasný) - 24.4.2005 > no, já spíš dobrý pivo než čaj:-//

;-)
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 24.4.2005 > Lei> To znamená ano, nebo ne? Dobrý pivo tu maj taky a sinologové jsou vítáni. Obzvlášť ti zpívající.
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 24.4.2005 > Naty> Tak to já nejsem vítám, teda ne obzvlášť - nejsem zpívající:-(

:-))

No, když se mi do toho nic nevrhne, tak joo.
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 24.4.2005 > Hell, v sest vecer toho dne  bych mel dorazit z USA. Zivot je otazkou priorit, verte, ze po peti mesicich dam prednost sve pritelkyni. Snad priste dorazime spolu. Uzijte si to. Budu na vas myslet :-). Mozna...
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 24.4.2005 > Bobr> 

 V tom případě na nás určitě nemysli! Priority jsou prioritní.

 

Zas o tolik nepříjdeš, zopáknem si to nejspíš napodzim.


<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 25.4.2005 > jasně:)
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 25.4.2005 > neobjeví-li se nějaká výrazná priorita, jedu taky.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 25.4.2005 > já už si ten víkend označila v diáři, byť tam zatím na sobotu večer něco výrazného mám, je docela šance, že to oželím a raději se setkám s Naty a další partou kolem Totemu... nejsem-li samozřejmě na nějaké černé listině nevítaných ;)
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 25.4.2005 > Mishka>  Naopak. Jsi na zelené listině vítaných a teď už to výrazné oželet musíš, protože tě připisuji mezi účastníky. (Leda že by to výrazné byla podobná priorita, jako u Bobra. Ten je omluven.)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.4.2005 > Naty> :) Jasne, dekuju. Vse je otazkou priorit a ja hlavne ziju ze dne na den a mam problem domlouvat si neco i jen tyden do predu. :) Ale pokud do toho nepadne nejaka zatim nenaplanovana dovolena nebo dulezita zalezitost ala Bobr ;), jedu!
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 25.4.2005 > snad mi to vynde 
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 25.4.2005 > Leatherface>  Budem se těšit.
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 25.4.2005 > určitě přijedu, ale 16.6. máme večer Písmák Open VI., tak abych to stíhal .-))))
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 25.4.2005 > Lyryk> 

 Ani se mi nesnaž naznačit, že bys to mezi 12. a 16. nestihl.

To by ses musel hodně zbořit.


<reagovat 
ondřej (Občasný) - 25.4.2005 >

ujišťuju tě, že správnou čarodějnici já poznám

 

hp


<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 25.4.2005 > harry potter> O tom se neodvažuji pochybovat, ale jakou to má souvislost s červnovou akcí?
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 25.4.2005 > Naty> 

to se třeba dozvíš... nebo taky ne

 

každopádně život jde dál


<reagovat 
MPosp (Občasný) - 26.4.2005 > to je škoda ... zase to vyšlo do víkendu, kdy mám děti  ... zkusím něco vymyslet, ale spíš se mnou nepočítejte ...
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 26.4.2005 > MPosp>  Tak holt na podzim budeš muset předem nahlásit víkendy s dětma, než vyhlásíme další termín.
<reagovat 
tkadlec (Občasný) - 26.4.2005 > mám novej foťák a nový básničky, jedno z toho bych docela provětral :)
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 26.4.2005 > tkadlec> 

 Přijeď provětrat obojí, my provětráme tebe.

Připisuji tě na listinu.


<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 26.4.2005 > ach jo, proč já mám vždy už nezměnitelně plno?
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 26.4.2005 > Přeslička> 

 Škoda. Snad ti to vyjde příště.

Nesmíš vest tak rušnej život.


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 27.4.2005 > ano.
<reagovat 
Adina (Občasný) - 27.4.2005 > U Naty můžeš vrhat(nout) čímkoliv :o)))))))))))))))))))))))))) Jen bacha na vícečetné vrhy :o))
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 27.4.2005 > Už od pátku?
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 27.4.2005 > ouvej> 

 Já ti ani nevím, jak se mi tam ten pátek vloudil. (Asi mě zblblo, jak jsem kopírovala ty komentáře z prvního srazu a připletl se mi tam ten Jelen.)

Každopádně zvýšené aktivitě se meze nekladou. Ale budou vítání i sobotní přivandrovalci, neboj. Připisuji tebe, Pepu a štěkaňátko.


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 27.4.2005 > jsem se drze zapsala sama (o:
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 27.4.2005 > Kelly> Drzoune Doufám, že nezapomeneš házecí kolečko
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 27.4.2005 > Kelly>  Šikovná holka.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 27.4.2005 > Adina> a nestačilo by, kdybych házela šavličkou? ;o)
a co když pojedu vrhat proti Danzasu??? ;o)))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 27.4.2005 > Kelly> Myslím, že v tvém případě ano, vrh šavličkou máš bezkonkurenční. A šavličkou si klidně proti Danzassu vrhej, ale v červggnu budeš u Naty a vrhat proti mě :o)))))))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 27.4.2005 > Adina> čo ty vieš o mojom vrhu mačiatok!!!
danzas má taky své trumffy ;o))
<reagovat 
ariel (Občasný) - 1.5.2005 > jsem-li zván, hlásím se k účasti
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 1.5.2005 > ariel>  Píšu tě na list. A hlídej si ručník!
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 2.5.2005 > ariel> jo, hlídej si ručník, ať ho zase nemá čokl na zádech.
<reagovat 
hajka (Občasný) - 2.5.2005 > Muzou i drzy labradoří slečny?
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 2.5.2005 > hajka> 

Pokud nesežerou ouvejino štěkaňátko, tak klidně. Naše kočka uteče, a zahrada je velká.

Potíž by mohla být jen v tom, že o nějakém plotu, kromě toho do ulice, se dá jen těžko hovořit.

Napiš, jestli bereš, ať tě můžu připsat.


<reagovat 
ztratila (Občasný) - 3.5.2005 > já bych ráda, uvidím, jak to vyjde časově.)
<reagovat 
hajka (Občasný) - 3.5.2005 > Tak se hlasime i s pejsindou...to zase bude ukradenejch burtu....:o))
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 3.5.2005 > hajka> Bezva. Připisuju tě na list.
<reagovat 
noe (Občasný) - 5.5.2005 > takýýýýýýýý
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 5.5.2005 > noe>  Píšu tě na list.
<reagovat 
F. Sklenář (Občasný) - 10.5.2005 > chtěl bych Tě poznat... a seznámit se
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 10.5.2005 > F. Sklenář> 

 Nic proti tomu, ale snad raději jen ve dvou.

Tahle akce mi nepřijde jako nejlepší příležitost.


<reagovat 
FilipSklenář (Občasný) - 10.5.2005 > Naty - nic ve zlém - ale nick F.Sklenář nemá se známou osobou tohoto jména (Filip Sklenář, onen básník a spisovatel) společného vůbec nic. Je to nějaký kokot.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 11.5.2005 > FilipSklenář> což neznamená, že by se nemohl chtít seznámit s Naty :o)))
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 11.5.2005 >

Omlouvám se všem slušným zájemcům, kteří tu marně hledají své poznámky.

Bohužel, se pod touto pozvánkou objevila jedna dost nechutná, a protože neznám způsob, jak smazat samotnou poznámku, vložila jsem celou pozvánku znovu.

Děkuji za pochopení a na všechny přihlášené se těším. 


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 (25) 26
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter