Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Nešťastné rafičky
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 29.5.2001 (08:36:52), v časopise 1.6.2001
Nešťastné rafičky

V místech, kde probili Kristu
ocelový hřeb,
na hodinkách pod sklem z plastu
ocelový střed
mám.

Míjím Tě i potkávám
-život...je kruh
po dvanáct lun poznávám
tikot a ruch
hran.

Příměs slzí v hodinovém stroji
zastavila čas,
snad zas slunce mokré strojky zhojí
ty v nás...
...ty v nás...




Poznámky k tomuto příspěvku
R.Samildanach (Občasný) - 29.5.2001 > Hmmmm. Tak tady nemám co vytknout. Super. :c)
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 29.5.2001 > Probolená básnička :) Nádherná, hodně.
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 29.5.2001 > Opravdu nádherné...nemám více, co dodat...Moc líbí.
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 29.5.2001 > Moc hezky se to čte...
Body: 5
<reagovat 
Theressa (Občasný) - 29.5.2001 > Souhlasím...je to hodně osobité dílo, nejspíš stejně jako jeho autor..
Body: 5
<reagovat 
Dawinea (Občasný) - 29.5.2001 > Líbí se mi určitá provázanost slov nejen verši, ale i vizáží. Minimálně v první strofě. Dobrý. Jen mi to přijde maličko odkloněné od možnosti určitých představ, fantazie (pouze můj osobní názor - každému se líbí něco jiného). Celek - :o)
Body: 3
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 29.5.2001 > Teda Martine... tahle se mi líbila - i když rým "hřeb/střed" je trošku diskutabilní, rytmus v poslední sloce mírně vybíhá z kolejí zbytku a je mi líto toho, že jsi nějak líp nezrýmoval ty hrany ("mám" není ideální).
Já vím, že jsem starej brblal - což mi ovšomž nijak nebrání v tom, aby se mi to líbilo.
Body: 3
<reagovat 
Kremel Kryštof (Občasný) - 29.5.2001 > To se divím, to se divím. Kristus a hřeby, jako bych to četl v té básni Kryštofa Kremela o šest řádků výš.
Body: 5
<reagovat 
Tresnicka (Občasný) - 29.5.2001 > Co dodat? Vse bylo receno....
Body: 5
<reagovat 
origo (Občasný) - 29.5.2001 > Moc pěkné, Martine.. tohle se mi vážně líbí..nemám co vytknout. Krásné:)
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 31.5.2001 > Moc pěkné, originální. Závěr "ty v nás, ty v nás" mi přišel jako tikot hodinového strojku.
Body: 5
<reagovat 
Michal () - 31.5.2001 > souhlas s ostatnimi
tady ses vytahl...
Body: 5
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 1.6.2001 > Velmi dobré
<reagovat 
rabako (Občasný) - 4.6.2001 > Souhlasím s ostatními, ale proč to nenapsat znovu, vždycky potěší pár milých slov (myšlených upřímně!) - je to opravdu pěkné,milé a ...krásné, i když trošku smutné pocity to ve mně také vyvolalo.Ale konec je bomba!!!:-)Co jiného můžu takové básničce dát než 1* :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter