Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Muž z pohledu ženy
Autor: z.o.r.a.n (Občasný) - publikováno 24.5.2005 (19:03:35)

Muž z pohledu ženy

Jedno je, jak muž vypadá,

hlavně,  že má financí dost,

potom ho bude mít ráda,

i hubená žínka na kost.

 

Postarej se o nás ženy,

zameť, ukliď, umej záda,

postarej se o vaření,

pak tě budu míti ráda.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 24.5.2005 > kristeježíši....
<reagovat 
step (Občasný) - 24.5.2005 > no tak to som na tom potom este biednejsie ako som si myslel...nielen ze nemam ziadne prachy ale este aj toto...
<reagovat 
nic (Občasný) - 25.5.2005 > ty seš fantastickej
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 25.5.2005 >
Body: 2
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 24.5.2005 >

marjápano! Nesouhlasím, je to jinak. Na mytí zad máme milence, na úklid služku a na vaření osobního experta přes zdravou výživu.


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 25.5.2005 > Rony Rubinek> básnička je to na houby, ale kdo má prachy, tak má po boku vždycky i mladou a velmi atraktivní ženskou, to je pravda

nicméně proč to hlásat poezií či pokoušet se to neuměle ironizovat či co, nevím
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 25.5.2005 > Emmet_RAY> No, já nevim. Asi jo, asi je to tak. Nejvíc je to vidět v médiích. Je zbytečný to ironozovat, protože chlapi jsou na tom stejně jako my, krása odkvete, se ženskou zametou a vymění jí za jinou. Takže v podstatě je fakt, že si nemáme co vyčítat. Ženy se rády strojí šperky a muži zase ženami, řekla bych, že je to spíš podstata nás všech. Ježíš, já zase kecam!
<reagovat 
 TRMAN (Občasný) - 29.5.2005 > Emmet_RAY> To nejni neuměle ironizovaný ale zcela přirozeně z.o.r.a.n.izovaný ......
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 25.5.2005 > Rony Rubinek> :-))

znáš ten citát: "krásný mladík je hříčka přírody, krásný stařec umělecké dílo" ?

chlapi to mají se stárnutím náhodou mnohem jednodušší, protože pokud se jen trošičku hklídají (tj hlídají aby nedošlo k proměně v tlusté zpocené prase), tak odkvétají mnohem pomaleji než ženy

hezkých žen starších čtyřiceti let jsem viděl za svůj život sotva deset - nedivím se chlapům, že v padesáti od manželky zdrhnout za mladší, já bych se na to taky asi po čase nevydržel dívat

ale já to myslel jinak - tedy fascinuje mne, kolik ženských má tak nastavený žebříček hodnot, že radši bude dělat "osobní kurvičku" nějakému pracháči

kdysi jsem sháněl své holce v Praze podnájem a divila by ses kolik nabídek bylo ubytování za sex a kolik holek si to skutečně jednou za dva týdny "odleží" a pak má podnájem v Praze zadarmo


<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 25.5.2005 > Emmet_RAY> No, tak to je novinka i pro mě!Žebříček hodnot je jako pud sebezáchovy. Dneska je celkem drsná doba, ale zas všechny nejsme stejné, i když je to klišé, je to tak. Zamilovávají se a odmilovávají. Znam jich celkem dost na to, abych mohla soudit. Jedna dokonce nechala muže i s golfovým hřištěm u Prahy! Já nevim no, starýho dědka bych na sobě nesnesla. Těžko říct, jestli by mě prachy přesvědčily. Možnost tu byla, ale nějak se mi to příčilo. Ale otrkaná holka, která v tom umí chodit se asi opravdu tak zachová a podle mě má recht. Dneska si moc nevyděláš a koho by bavilo nakupovat třeba v Tescu? Jakmile je tu lepší možnost, byť jen na chvíli, ..já fakt nevim. Jsem docela přízemní, naivní a taková ta hodná holka. Tos určitě poznal.
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 25.5.2005 > Rony Rubinek> Kch kch, to je opravdu pragmatickej přístup. Ale to právě hodnoty nebejvaj, víme? Proto se jim říkává hodnoty a běžně se očekává, že nebudou macchiavelistický:-)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 25.5.2005 > Lei> Nevim co je to macchiavelistický, asi to bude tím, že jsem blbá. Co se týče hodnot, každej má jiný, co se týče holek, jestli jdou po prachách, některý jo, jiný ne. Co já vim, na jakou si natrefil. Že plácam kraviny, to už vim dávno, a nijak mě to netíží. Mluvim, jak mi zobáček narost.
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 26.5.2005 > Rony Rubinek> 

Tvé mládí Tě omlouvá... :))


<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 26.5.2005 > agovirin> 

Překvapuje mě, jak o těch ženských smýšlíte, opravdu. Já už asi nejsem moc mladá, nevim, jak se to posuzuje. Mimochodem pěkná ikona, hmmm...pokud by muž vypadal takto, ani ty prachy by nepotřeboval, věř mi. 


<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 26.5.2005 > Rony Rubinek> :) a pokud ten chlápek z ikonky přijede v Lexusu třístovce, nebo Subaru impreza... to už vůbec není co řešit:)))
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 26.5.2005 > agovirin> Tadys chlape narazil! Já pomalu nepoznem rozdíl mezi škodovkou a třeba golfem(ještě znam Mitschubishi a tim končim). Takže auta mě neberou. Ten chlápek z ikonky klidně může přijet i na Favoritu a bude stejně hvězda.
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 26.5.2005 > Rony Rubinek> Ten z tý ikonky má jen zelenou feldu 1,3 lxi:)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter