Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kratochvílení z kolekce Divadlo Continuo
Autor: happyend (Občasný) - publikováno 25.5.2005 (14:53:22)

Kratochvílení od 1. června v předprodejích!!!

Po celý červen výrazně levnější vstupenky.

 

28- 31.7 a 4.- 7.8. 2005

vždy od 21.00 hod

Státní zámek Kratochvíle

 

Dávné příběhy z hlubin času i vědomí se zrcadlí na vodní hladině. Putování za příběhem opět začíná"

 

Koncem července Divadla Continuo,  opět rozehraje spolu desítkami umělců vodní tvrz Kratochvíle v Jižních Čechách. Letos proběhne již devátý ročník site specific projektu Kratochvílení. Stejně jako v předchozích letech vznikne i tentokrát originální divadelní představení inspirované jedinečnou architekturou zahrady, vodního příkopu a renesanční vily zámku. Nezaměnitelná výtvarná poetika Continua, cirkusové, akrobatické a žonglérské techniky, originální živá muzika, stejně jako autentické umění a totální nasazení všech účinkujících, to vše znovu slibuje neopakovatelný zážitek při návštěvě Kratochvílení 2005.

 

„Díky mimořádnému umístění projektu i jeho dosavadnímu renomé můžeme i letos slíbit velmi exkluzivní skladbu účinkujících, kteří přijali pozvání ke společné prázdninové práci. Strhující příběh, fyzické nasazení všech účastníků hraničící s bláznovstvím, originální spojení naší výtvarné poetiky s cirkusovými technikami, tóny živé hudby nesoucí se nad oparem vodního kanálu… to je pro nás vždy znovu inspirativní atmosféra letních divadelních večerů na zámku Kratochvíle.“,  tak o Kratochvílení vypráví Pavel Štourač .

 

Pozvání na přípravu hudební složky představení letos přijaly výrazné osobnosti nezávislé hudební scény: Slovenská hudební skupina Dlhé diely, Karel Heřman a  David Synák z kapely Čankišou.

Premiéra Kratochvílení 2005 proběhne 28.července  a následovat bude série čtyř představení. Po krátké přestávce se pak bude dále hrát od 4 do 7.srpna, denně od 21.00 hod.

Ceny vstupenek:

Od 1.6. do 30.6. – dětská vstupenka (do 14 let) 100kč, dospělá 150 Kč a rodinná 390kč ( max. dva dospělí a dvě děti do 14 let.)

Od 30.6. do 27.7. –dětská vstupenka (do 14 let) 100kč, dospělá 190 Kč a rodinná 480kč ( max. dva dospělí a dvě děti do 14 let.)

V době konání akce tzn. Od 28 do 7.8.– dětská vstupenka (do 14 let) 100kč, dospělá 240 Kč a rodinná 570kč ( max. dva dospělí a dvě děti do 14 let.)

 

Předprodeje vstupenek:

V pokladně zámku Kratochvíle

V síti Ticket Art  včetně poboček CK Čedok, tel: 222 897 333, ticketart@ticket-art.cz a www.ticketart.cz ,  síti TICKETSTREAM včetně všech hypermarketů GLOBUS a cestovních kanceláří ČEDOK a FIRO TOUR, tel.224 263 049,

 ticket@ticketstream.cz., www.ticketstream.cz

a v obvyklých místních předprodejích (Infocentra České Budějovice, Prachatice, Vodňany, Netolice, Písek, Český Krumlov)
 



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter