Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
zámek
Autor: pořezaná_sluncem (Občasný) - publikováno 25.5.2005 (21:37:01)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
wopi (Občasný) - 25.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 25.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 25.5.2005 > paráda
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 25.5.2005 > jéé, to je skoro tak krásný domeček jako naše mraveniště...
Body: 5
<reagovat 
fff (Občasný) - 26.5.2005 > moc.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 26.5.2005 > jo, formát A2, pero tuš, tempera na čtvrtce.
<reagovat 
dadik (Občasný) - 26.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
ooooo (Občasný) - 26.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 26.5.2005 > špička
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 26.5.2005 > ! Už jsem si říkala, kdy zase od tebe uvidím tenhle typ kreseb. :-)
Body: 5
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 26.5.2005 > ty vieš tak pekne kresliť?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 26.5.2005 > líbí *
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 26.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 26.5.2005 > To nemá výraz.
<reagovat 
meg (Občasný) - 27.5.2005 > to se mi moc líbí:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hermit (Občasný) - 27.5.2005 >

tak krásně se to kácí... nebo vybuchuje?? technik by asi něco vytklnul,  ty svislice možná jsou až divoce mimoperspektivní, ale mi to neruší, ale má to atmosféru, mě se to moc líbí....

jo.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 27.5.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 26.5.2005 > o jaký zámek jde?
<reagovat 
 fff (Občasný) - 26.5.2005 > Sallome> já to vim, já to vim!:o) chceš to taky vědět?:o)
<reagovat 
 Sallome (Občasný) - 27.5.2005 > zkrveživ> no tak mě nenapínej....
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 27.5.2005 > Sallome> je to Nelahozeves
<reagovat 
 fff (Občasný) - 27.5.2005 > pořezaná_sluncem> ty!!! takhle mě předběhnout!:o)))
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 27.5.2005 > zkrveživ> odpusť, můj milý.
<reagovat 
fff (Občasný) - 27.5.2005 >
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 27.5.2005 > nekoncepční umění moc nemusim, ale tohle docela ujde
Body: 5
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 31.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Tan (Občasný) - 15.6.2005 > rika ti neco slovo perspektiva?:)
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 15.6.2005 > Tanulka> ano. umím narýsovat pluckerův konoid v lineární perspektivě a k němu dotykový hyperbolický paraboloid. moje semestrální práce z deskriptivní geometrie byla zrcadlení mostu v řece v lineární perspektivě... umím středové i rovnoběžné osvětlené v lineární perspektivě na obecných rotačních tělesech, osvětlení do obecné dutiny, na obecnou rovinu...
<reagovat 
 Tan (Občasný) - 15.6.2005 > pořezaná_sluncem> jojo:) jen to neni moc znat:)
pokud to bylo v rece melo by se to zduraznit tym ze by to bylo vzhuru nohama takhle to opravdu vypada ze nevis co delas:) protoze ani kompozicne se mi to zvlast nezda:)
<reagovat 
 Tan (Občasný) - 15.6.2005 > pořezaná_sluncem> jojo:) jen to neni moc znat:)
pokud to bylo v rece melo by se to zduraznit tym ze by to bylo vzhuru nohama takhle to opravdu vypada ze nevis co delas:) protoze ani kompozicne se mi to zvlast nezda:)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 15.6.2005 > pořezaná_sluncem> :o))) tak to máš nadosmrti vystaráno:o))))
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 16.6.2005 > Tanulka> tohle není rys, ale obrázek. není to v řece. je to hodně zblízka a takhle jsem to viděla, řekla bych malířská licence. líbit se ti to nemusí.
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 19.6.2005 > ať žije Dvořák!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 20.7.2005 > ...úžáásný pozadí a kaňky na popředí, jinak mi to moc k sobě nejde, ale hlavní je malovat, kreslit a nechat ruku čmárat až to prostě vylezeze, a do té doby se ničím a nikým nenechat odratit.-))
<reagovat 
kapr (Občasný) - 14.7.2005 > Hele pořezaná, nedej se, já sem sice žádný parabuloidy nikdy nestudoval, geometrie mě při sklonu k pohrdavé přezíravosti nezajímá, ale vidim, že ta Nelahozepes štěká
na každýho kdo projde. Tančící se psy, a ještě pořezaná od sluníčka...
Body: 5
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 14.7.2005 > kapr> hele, ahoj kapře, ta tvoje ikonka mi připomíná hastrmana. odradek. a nebo se pletu. ( a dík. neboj, nedám se.)
<reagovat 
 kapr (Občasný) - 19.7.2005 > pořezaná_sluncem> Nevim co je odradek. ... asi neco s buloparadoimama, co? Jinak hastrman, to bych bral, klidný, mírně zahnitý rybník, průzračné průhledy v podpaždí olšových hub do vysokých horizontů nad širými lány :)))) promiň trochu sem se zasnil, staví nám za humny těleso dálnice, od západu, víš "s tama" už slunko řezat nebude, nebo řeže i někdy jindy, než těsně nad horním lesem? ...řekni, mé dítě!
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 23.7.2005 > kapr> jo řeže na bílým kamení, na opracovanejch šutrech, tmavě modrý nebe, a žlutý obilí a bílý cesty a stavení, a bílý světlo prostě. (ten Odradek, to je taková pohanská modla nemodla, myslím, hastrmanská...)
<reagovat 
 kapr (Občasný) - 26.7.2005 > pořezaná_sluncem> No na netu o tom píšou jako o nějaké kafkovině, je to spiš nějaká špulka, než hastrman, teda Pořezaná, ty nějak blafuješ.... ale něco ješte k tvým kresbám - už prosím žádné dokonale "architektovské" skicy, abys ses mohla opajet pětkama! Když povolíš padákové šnůry perspektivě (neni ten zámek náhodou Kafkovskej Zámek, co?), nebo rozpustíš mráz ve vodě, to je jiný kafe, tam ti aji toho Hastrmana věřím, a slyším, jak mu vrzají kolena. Dokud od tebe zase neuvidim něco oddáleného-odradeného, tak se přestávám vyjadřovat (takový trest tě stihne, urcite pro to neusnes, co?)
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 26.7.2005 > kapr> ó
<reagovat 
Mira (Občasný) - 15.8.2005 > tady se vlodila jistá starobylost mimo kresbu....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 12.9.2005 > teda... tvoje věci jsou pro mě naprosto výborný!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jxr (Občasný) - 6.9.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter