Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dancer
Autor: tchenda (Občasný) - publikováno 30.5.2005 (08:56:18)


Poznámky k tomuto příspěvku
Levity (Občasný) - 30.5.2005 > ta ti to dala...:)), majstre..:)
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 30.5.2005 > Tohle je taky rucni prekreslovani v Illustratoru??
Tohle vypada pro me divne a nepekne a ne jako rucni prace. Spise jako nejaky photoshopi filtr ci coreli Tracer.
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 30.5.2005 > Mishka> ale gdepak fotošop. jestli chceš, tak ti to AIčko pošlu, jestli nevěříš ;o)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.5.2005 > tchenda> verim, jen je to pro me tak nepekne, jak ne po rucnim obtahovani obrysu...
mimochodem do AIcka to dostanu i po filtru Trace i jinych nastrojich, co prekresleni do krivek umi na jedno zmacknuti tlacitka :)
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 30.5.2005 > Mishka> je to opravdu ručábo. automatický trejsink si většinou dělá co chce. Takhle je to přesně tak, jak sem chtěl. škoda ža se ti pan Šípus nelíbí :o(
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.5.2005 > tchenda> k dredařům mám velmi pozitivní vztah ;), na fotce by se mi pan Šípus jistě líbil ;), ale zpracování už tolik ne.
je tam hodně ostřejších přechodů, (všechny ty stíny, nos...) přesně právě ty neduhy těch prográmků a filtrů, proto mi to evokovalo... předchozí grafika byla krásně "hladká", oblá.. to mám rada
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 30.5.2005 > Mishka> tady sem právě chtěl, aby nebyl takovej jemnej jako levity. proto jsem křivky tolik nevyhlazoval. taky sem kvůli tomu požil odstíny šedi, aby to vyniklo. když se zjemní barvy tak ty přechody nejsou tak drsný, ale to mi pak nějak nesedí.

<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.5.2005 > tchenda> kolik casu ti takovahle fotka prekreslit zabere, muzu-li se zeptat?
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 30.5.2005 > Mishka> tohle trvalo celkem dlouho. tak 3 - 3,5 hodiny.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter