Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pozvánka na vernisáž z kolekce Výstavy a akce
Autor: Miloš... (Občasný) - publikováno 3.6.2005 (16:46:33)
další akce>
Jste zváni na moji první a myslím, že ojedinělou výstavu intuitivně-automatických obrazů.
První přednáška navazující na vernisáž, která je převážně o tvoření, je s volným vstupem:
„Věčný pohyb v okamžiku“
Vernisáž 7.6. od 17:30

V galerii „Podkroví“ – Husova 9

přednáška 7.6. (cca19h) Intuitivní kresba a malba v umění – aneb co vlastně ty abstraktní čmáranice znamenají a jaký mají přínos?
přednáší: Miloš Aitos Brummer, hostuje ak. soch. J.Janda,
ak. mal. Dana Puchnarová s předmluvou na téma: Spirituální hnutí v umění 20. stol.



Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 3.6.2005 > Vypadá to vše zajímavě.
Body: 5
<reagovat 
coin (Občasný) - 3.6.2005 > pozvánka je velice příjemná
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 8.6.2005 > coin> ...díky,-)
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 8.6.2005 > Jinak každé úterý, tedy 14. 21. a 28., myslím že od 18:30 budou jako doprovdoný program přednášky a ještě před začátkem bude ještě promítnutý znovu obrazoklip.
Více za pár dní na http://www.husova9.cz
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 15.6.2005 > ...Přednášky v galerii „Podkroví“ – Husova 9...

21.6. (18:30) Jak může pomoci intuice a „vnitřní zdroje“ v léčení a rozpoznání příčin nemocí?
přednáší: lidový léčitel a poradce Břetislav Bátěk (dřívější spolupracovník Milada Calábka)


28.6. (18:30) Mystika hrou – aneb jaké jsou alternativní přístupy a možnosti poznání duchovní podstaty člověka ve „Vodnářském věku“?
přednáší: František Šimon, Miloš Aitos Brummer a Intago
Před přednáškou volný vstup na poslední výstavní reprízu obrazoklipu „Aitos ArtReunion“ (sejde-li se technika:-))


Vstupné na přednášky 120,- a pro studenty za 70,-)
Zvoňte na galerii

<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 20.6.2005 > Pojekci obrazoklipu se pro "neutuchající" zájem pokusím spustit se zapůjčenou technikou i zítra, ...přeji krásné prožívání léta a přírodních fraktálků ve fraktálech přírody dle resonance mikro/makro Kosmu...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter