Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
OTISK OBERONA z kolekce ŠARLATOVÉ POHÁDKY
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
wopi (Občasný) - 6.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 6.6.2005 > wopi> Dík. Mě se ty na jedno písmeno docela líbí, ale že bych to uměla, to se neboj.
<reagovat 
wopi (Občasný) - 6.6.2005 > tak jsem se podle nadpisu bál, že to bude zase jedno z těch děl na jediné písmeno, co někteří bůhvíproč píšou :)

sukně šustí mezi stehny? já vždycky myslel, že spíš nohy obepíná zvnějšku, inu, přeci jen to tak neznám
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 6.6.2005 > wopi> Záleží jakej je to materiál a jak je šitá.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 6.6.2005 > Megalibi!
(+ ta sukne co susti mezi je nenapadne ale desne eroticka)
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 6.6.2005 > Lumig> Jo? Tak to jsem ráda! Docela mě ty náznaky erotiky baví, dobře se to píše. Ale víš co se prej říká o autorkách, který o erotice píšou..no, ale mě je to fuk, ať si každej myslí co chce. Jemná erotika, to bych si do povídek nechala jako častý motiv, líbí se mi.
<reagovat 
Levity (Občasný) - 6.6.2005 >

tak jsem to zase přečetla na jeden nádech....

Ještě párkrát a budu mít kyslíkovej dluh...:)

čte se to samo...


Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 6.6.2005 > Levity> Ó dík, pani. Trochu sem těm chlapům musela zalichotit, abych tady nebyla za takovýho kruťáka, ale víme svý, že jo?
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 6.6.2005 > Rony Rubinek> 

No aby né!:))

 


<reagovat 
wopi (Občasný) - 6.6.2005 > Jemnou erotiku jako motiv určitě nech! ;-)
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 6.6.2005 > Je to povedené.
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 6.6.2005 > fungus2> Děkuju!
<reagovat 
celej on (Občasný) - 6.6.2005 > Panečku má vůbec smyl říkat, že je to dobré? Výživný Dějík a navíc u tvých povídek nikdy nevím, jak skončí dokud si to nepřečtu! Jak to děláš? Neplatí na tebe žádný vzorec.

Jen jsem trochu nepochopil třetí odstavec od konce. To "z...". Funguej jako "z..."-"Oberona, krále..."
-"Z toho vládce, jehož..."
-"Z neoblomného panovníka,."
Nebo ne?
Jinak mi nad tím můj rozum stojí:)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> 

Ahoj, páni, ty nikdy nespíš!

Jasně že to funguje z Oberona, krále vil. Já mam teda už vymeteno, klížej se mi očka, ale bylo to tak, že jí dal kouzelnou moc, aby mohla přežít, když jí teda předtim vyhnal do lidskýho světa. Tim pro ni obětoval život. No a jelikož si umněl podmanit i víly a měl charisma, tak to kouzlo vtiskla i některým mužům, jako aby po něm něco zůstalo. Ježiš, já už jsem mimo, vyjadřuju se jak dráteník.

 

Jo, děkuju, žes to četl a že líbilo, to je dobře. Jinak dobrou noc, Oberone. 


<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > Rony Rubinek> Kdyby jsi to poslala o deset minut později, tak bych spinkal:-)
A navíc já si to tak trochu myslím zase o tobě :´)

Děkuji za vysvětlení já už začínám být dřevo. Ted´ když chápu, jak jsi to myslela, mi to připadá ještě lepší!
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > Rony Rubinek> jsem nějak zapomněl to dole zatrhnout
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> Dík, já jsem tu furt, to je fakt. Ale většinou si to stahnu do lišty a musim se jít věnovat dcerce, takže se občas stane, že tu nejsem, nebo se zapomenu odhlásit. Ale od sedmi  večer, tak do těch deseti, mě tu bezpečně najdeš.
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > Rony Rubinek> Tak to musíš být budto energická nebo tvá dcerka je strašně hodná.
Já když jsme byl malý tak jsme mámu vždycky utahal, že usínala se mnou:) Měl jsme na to žlutou motorku na kolečkách.
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> Je hodná. Motorku má zelenou :) Ale nespinká mi odpoledne, takže večer po večerníčku usne. Jinak přes den lítam, jak hadr na holi a sotva stihnu reakce, to je fakt. Ale když se pustí pohádka, to je fígl!
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > Rony Rubinek> Jůů! Tom a Jerry?
Když se pustí pohádka, tak jsem hodný i já ve své relativní dospělosti:-)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> U nás vede Kozička pana Sengvina a Shrek. Jenomže když je hezky, tak to nezabírá a musim jít dělat bábovičky na písek. Ale ještě mě tu najdeš tak od půl jedný do dvou, to vařim, a ráno, kolem osmý, to piju kafe :)
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > Rony Rubinek> Tak kozičku pana Sengvina neznám ale Shrek je zrovna ten druh povádek u kterých jsem i já hodný.
Ráno se tady asi nepotkáme to já, když mužu tak spím, abych byl čerstvý na noční bdění a brouzdání po netu:-)
Joo u tebe si to můžu ověřit-opravdu je u malých dětí tak populární Dáda Patrasová?
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> He, he...ale jo, v Kouzelný školce. Já tu dneska asi taky ztvrdnu, nemam závěr a nemůžu na to přijít.
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > Rony Rubinek> Tak to já jsem to svoje už dopsal. Ted přichází moje nejmín oblíbená faze- uvažovat nad každým i/y jestli je správně:-) a samozřejmě kontrolovat mé překlepy.
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> Jo, to je zábava! Tak to se těšim, až si počtu. Já tu asi vysedim důlek, než to vymyslim.
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > Rony Rubinek> Doufám, že nezklamu. A doufám, že to brzy nějak vymysliš.
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> Pochybuju, že bys zklamal. To spíš já. Tři a tak brzo za sebou, to nemůže vyjít. Ale co, kdyžtak budu mazat. za chvíli to sem dam. Už to mam.
<reagovat 
celej on (Občasný) - 6.6.2005 > tak se těším
<reagovat 
pošvatka (Občasný) - 8.6.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 8.6.2005 > pošvatka> Děkuj paňmámo!
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 7.6.2005 > ten úvod je dobrý, je v tom ta ženskost, kdyby to napsal chlap, tak by si zasloužil velkou pochvalu, protože to jen málokdo umí, takhle se vcítit

mno.,. ale s tou erotikou bych si být tebou dával trochu bacha - všiml jsem si toho už u tvých dřívějších povídek - často se hladí pevná ňadra (ňadra vůbec ráda užíváš:-)) splývají těla atd

nevím co by ti na to řekl Freud, ale občas z toho dýchá až takové to erotično, co se psávalo dřív pro znuděné paničky, které si tyhle "neslušné" povídky schovávaly do knih veršů

tato povídka je napsaná celkem slušně, ale mám-li být upřímný,tak závěr mne moc nenadchnul, motivu Oberona moc nevěřím, celé mi to připadá až moc přitažené za vlasy..

mno a ten zbytek mi, i přes mnoho dobrých momentů a lehký styl vyprávění, připomínal, s prominutím, Harlekýnku
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 7.6.2005 > Emmet_RAY> 

Tak hlazení ňader ti vadí? Dyť je to hezký! Harlekýnka neharlekýnka, tohle je tak psaný schválně, náznaky erotiky, symboly. Je to pohádka, Oberon je pohádková postava, těžko bys mi jí mohl věřit.

Freud by mě zavřel do blázince a dělal by na mě pokusy!


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 10.6.2005 > Rony Rubinek> jenže pro mne není erotika v tom, že někdo napíše "jeho ruce hladily její pevná ňadra"


<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 10.6.2005 > Emmet_RAY> To je ale opravdu blbá věta, musim to po sobě lépe číst.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 10.6.2005 > Rony Rubinek> ta věta byl jen příklad - podle mne nikde v textu není

a dneska se mi ten závěr kupodivu líbí, se mnou je to těžký ;-)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 10.6.2005 > Emmet_RAY> 

No jo, chlapi...

 

Závěr měl naznačit, že v každém z vás, je kus Oberona, který dokáže okouzlit každou ženu. Ale dneska mi to zase nejde přes pusu, ženský...


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter