Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Autoveterán z kolekce autoveteráni
Autor: vomi (Občasný) - publikováno 5.6.2005 (19:33:43)
další v kolekci>
Autoveterán - Healey Silverstone, A4, bílá a hnědá tuš


Poznámky k tomuto příspěvku
wopi (Občasný) - 5.6.2005 >

moc pěkný autíčko


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
skleněnka (Občasný) - 5.6.2005 > promiň - řemeslně velmi dobře zpracováno, ale chybí mi nápad, osobnost autora, připomíná mi to obrázky, které visí v pizzeriích.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 5.6.2005 > dokonale odvedená práce. já na kresbách reálných tváří a věcí origoš nápad nečekám. ;]
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 5.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
mereg (Občasný) - 5.6.2005 > doost dobrý
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.6.2005 > nik> to ano! :)
když chci, aby mi někdo nakreslil portrét babičky, tak nečekám, že to bude bůhvíjak invenční, nemusím mít originální provedení za každou cenu. a Womi rozhodně má pro mě dobrý styl. tož tak to já mám. ;)
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 5.6.2005 > Mishka> 

moc díky za zastání.

„Malíř“ ze mne nikdy nebude. Má duše je spíše ilustrátorská a 99% kreseb ukládám do skříně když splní to pro mne nejpodstatnější - dát mi radost smět kreslit


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 5.6.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 5.6.2005 > Mě se tento styl líbí. Jen mám pocit, že pravý přední blatník je trochu nabořený. Nedrhne Vám o kolo?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
xmark (Občasný) - 6.6.2005 > Super ilustrace. Dostatečně realistická, ale rozhodně ne pokus o nahrazení fotografie.
<reagovat 
wopi (Občasný) - 6.6.2005 >

Jsou dvě možnosti, jak kreslit nebo malovat - a jedna z nich je reálné podání podoby. Nic proti Picassovi, nic proti jiným velikánům, ale u historického auta chci vidět víceméně jeho přesnou tvář, bez uměleckých deformací. Fotka tutéž funkci nesplní - ta už je příliš dokumentem, příliš jedno konkrétní auto na konkrétním kusu asfaltu. Jakkoliv mám rád abstrakci, tenhle obrázek mi vyhovuje.

 

Mimochodem - vždyť by v pizzeriích nemělo jinak co viset :)).


<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 6.6.2005 > Mě osobně se to líbí moc. 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
protěž (Občasný) - 6.6.2005 >

Moc pěkné.


<reagovat 
zabicka (Občasný) - 6.6.2005 > tohle patři k tvym nejpovedenějšim pracím - aspoň co sem zatím viděla.

....Rembrandt do výčtu zrovna moc nepasuje....
Body: 5
<reagovat 
meg (Občasný) - 6.6.2005 > V tomhle tě poznávám vomi, myslím, že právě v takových  kresbách se odráží tvá osobnost. Mě se to líbí je to stylové a na oko příjemné :)
Body: 5
<reagovat 
ooooo (Občasný) - 6.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 6.6.2005 > Tohle auto je o dost rychlejsi a plechovejsi nez to predminule v kolekci = presne zobrazen charakter.
A toto je jedna zdarila moznost jak ho zobrazit a jako takova (a jine mozne) ma smysl a sve misto mezi umenim.
Pokud je o objektu (zivem ci nezivem)dostatecna znalost lze charakter vtelit do kresby, malby i z fotografie (napr. Svabinsky).
Tot muj prispevek k polemice.
Aaa jeste bodiky!
Body: 5
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 6.6.2005 >

dobrý práce, která je bez pochyby dobře provedená. Souhlasim ve směs s Mishkou!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
A.P. (Občasný) - 6.6.2005 > surová barva
Body: 4
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 6.6.2005 > paráda.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 5.6.2005 > nik> !
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.6.2005 > nik> zminene klasiky extra nezeru, nedocenim je, nemusim...
libi se mi dost jine veci. treba Tvoje veci mam 1000x radeji nez zminene klasiky (nesplham, vis, ze to tak je, jsou krasne temne a maji pro me atmosku, na kterou ja dam hodne), ale rozhodne ocenim i Vomiho veci, byt uz bych je nemusela mit doma na zdi. pro me Vomi proste umi a jeho "realnejsi" pojeti mi nevadi a obcas je dle meho na miste. jako treba tohle auto. (zase uplne tradicni kopie ala fotka to taky neni). bude-li se treba vydavat kniha o veteranech, uvita tam asi vetsina tohle nez umelecke crty skrty, ze kterych si to auto muzes akorat domyslet.
chapu Tvuj nazor, tak pochop ten muj. ;)
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 6.6.2005 > nik> niku, je to "jen" realistická kresba - ale co se mně na ní líbí: já z ní cítím radost z kreslení a obdiv k tomu autu, takže ona ta kresba není jen mechanickou, bezduchou záležitostí - a jako ilustrace do knihy o veteránech - proč ne?
Body: 5
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 6.6.2005 > nik> 

je mi to jasný, já mám taky radši "záměrné deformace moderního umění" - ale zrovna tahle kresbička je elegantní, má šmrnc, není umrněná - to říkám, kromě jinýho, proto, že s vomim jsem sama vedla sáhodlouhý diskuze o tom, co je a co už není umění a tak vůbec...

 

ale dobře je někdy se zakecat :) nic ve zlym, vím, samozřejmě, jak to myslíš


<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 6.6.2005 > nik> nikolo, já vím, je to srandovní, jak se dohadujeme, přestože nejsme ve při :))
<reagovat 
vomi (Občasný) - 6.6.2005 >

Moc mne těší tolik reakcí. Spíš jsem čekal propad a najednou jsou i reakce které mi dávají další chuť. Kresbou se neživím, je jen můj největší koníček. Jen výjimečně něco prodám, spíše rozdám. Takže je těžké někde najít pohromadě více kreseb. Snad jen u mne doma a v jednom velkým šuplíku kde je jich čím dál víc.

 

Děkuji všem za tak velký množství písmenek


<reagovat 
skleněnka (Občasný) - 6.6.2005 >

  

Jsem zde nová, takže jsem nejspíš řekla něco co vy, nebo autor už stejně dávno víte. Svou kritiku jsem nemyslela jako útok, ale jako posun vpřed. Je hezké, když kolem vás všichni poskakují a poplácavají po zádech, ale mnohdy právě slovo ne zrovna z těch nejmilejších může zasadit semínko, které uzraje a posune dál...Toliko k mé filosofii ohledně poznámek.

   Vomi sám reagoval tak, že se cítí být spíš ilustrátorem a maluje hlavně pro radost a já mu držím palce - pro radost ilustruje a maluje opravdu KRÁSNĚ!


<reagovat 
 vomi (Občasný) - 6.6.2005 > skleněnka> 

Skleněnko, piš co si myslíš. Není důležité rozdávat jen pohlazení. Pro to si můžeme chodit k mamince.


<reagovat 
 skleněnka (Občasný) - 6.6.2005 > vomi> Děkuji, vážím si tvé reakce
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 7.6.2005 > Nádhera! ... mimochodem já fotím se stejnou motivací, jako Ty maluješ
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Albina (Občasný) - 17.2.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 8.5.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Dani (Občasný) - 11.3.2007 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 10 10 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter