Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
The nightflight
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 6.6.2001 (13:22:14), v časopise 21.6.2001

 

THE NIGHTFLIGHT

 

 

THE NIGHTFLIGHT

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Tynic (Občasný) - 6.10.2001 > JO !
Body: 5
<reagovat 
martin_b () - 10.10.2001 > No jo, kdyby zil pan profesor Smok, blahe pameti, rekl by asi to svoje: "Ne kazda fotka naheho tela musi byt nutne akt." Lucko, jednicku za snahu, ale coz to treba nahore dole a vlevo trochu jinak oriznout - nahore pridat, dole taky maly kousek pod pupik (aby tam byl cely) a vlevo ubrat. Ta kosile je taky nejak divne zmuchlana. A co ty emoce - ty, co tam nejsou...
<reagovat 
Vanili (Občasný) - 18.2.2002 > Chválím autora. Moc pěkné. Jen tak dál.
Body: 5
<reagovat 
Lakys (Občasný) - 24.2.2002 > Jsou moc pěkný.To jsou tvoje?Jestli ji,rád bych si líznul :-)
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.2.2002 > Tahle prsa se fakt povedla...
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 11.12.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 6.6.2001 > ty žaluzie byl geniální nápad..ořez u levýho ramínka....propnutí je taky skvělý a světelná hra taky
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 6.6.2001 >
Body: 5
<reagovat 
silkshark (Občasný) - 6.6.2001 > pekny!
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 6.6.2001 > Pj, soft light je perfektni.
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 6.6.2001 > Usmíváček jako kráva, to jsem se hezky zasnil... Až na tu uříznutou hlavičku (já vím, klasika) a vystouplý kosti, ale s tím se tak jako tak nic dělat nedá, žeano.
Body: 5
<reagovat 
westfood (Občasný) - 6.6.2001 > tělíčko jako peříčko
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 6.6.2001 > smekám...
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 6.6.2001 > Krásné světlo :-))
Body: 5
<reagovat 
Godard (Občasný) - 7.6.2001 > Dobrá fotka, i když kontrast se mi nezdá úplně dokonalej. Je to trochu jednolitě šedivý. Ale jinak kompozice a nápad bezva. Je to něco mezi prvnim a druhym smajlem, tak dám prvního.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 7.6.2001 > Proti těm roletám je to dobře nasvětlené...ale hezké celkově:)
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 7.6.2001 > Už zase to tvé do očí bijící a nelogické ALE Martine :)))
ad fotka> Fajn postava Lucko :))
Nejsem foto-odbornik, ale chtěl bych i tu levou klíční kost :)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 7.6.2001 > Jo andre, vim. Spíš s tebou než s někym jinym...
<reagovat 
Čtenář - 8.6.2001 > KECÁŠ!!! SPÍŠ S SEBOU...
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 9.6.2001 > Zdá se že ze začátečníka se stává pokročilý aktofotograf ;-)
Body: 5
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 10.6.2001 > Tahle fotka se ti opravdu povedla:-)
Body: 5
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 10.6.2001 > Moc hezký, jak foto, tak postava, je to takovej obrázek po ránu (divná otázka vzhledem k nadpisu, že)? Aspoň já si to tak představuje přes ty žaluzie (ne že by to bylo důležitý, jen to ta fotka podněcuje další fantazii) ...
Body: 5
<reagovat 
garcon (Občasný) - 11.6.2001 > Taky si mohla sundat ten obojek ;-)

Mno, a nebejt tam ta rusive ostra svislice od predelu zaluzie, tak bych si rek o zvetseninu na zed … Mozna si jeste reknu :-)

(Neni to náhodou fotka na pokračování?)

Body: 5
<reagovat 
kokos (Občasný) - 13.6.2001 > Bezva, Lucie těším se na další!
Body: 5
<reagovat 
Lucky (Občasný) - 21.6.2001 > Takové umění se mi také líbí, příroda je prostě dokonalý sochař :-)
Body: 5
<reagovat 
motormouth (Občasný) - 23.6.2001 > lupo,to je vážně dobrý....mmmmmmm
já nejsem na ty kecy kolem,ale ,ale týhle fotky je pro Totem škoda..fakt že jo!!!!
Body: 5
<reagovat 
*Jakub* (Občasný) - 23.6.2001 > no tak si taky musim přidat
Body: 5
<reagovat 
kalinka (Občasný) - 23.6.2001 > Mňam, ham ham!:o)
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 26.6.2001 > Známe modelku?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 26.6.2001 > Jistě - přece moje dvorní modelka vystupující pod uměleckou přezdívkou Anželika:))
<reagovat 
westfood (Občasný) - 26.6.2001 > nechceš udělat nějak úúúúúúúúúúúměleckou fotečku, kde anželčino tělíčko spočine v celé své kráse, takovu jahodu pro očka.... kdyby souhlasila
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 27.6.2001 > jasně, o prázdninách něco určitě nafotíme...
<reagovat 
westfood (Občasný) - 27.6.2001 > supéééééééér :-))))))))))))))
dnes jsem bych na barokní čechii, ostuda, ani jedna skutečně nahá dívka... :-((((((

těšim tešim tešim těšim
<reagovat 
Mari (Občasný) - 29.6.2001 > Trochu toho kontrastu a ostrosti by neuškodilo, ale jinak je to pěkná fotka, i kompozičně se mi to zamlouvá. A ta svislice ze žaluzie se mi naopak líbí, nevadí tam.
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 2.7.2001 > No to jsem se dozvěděl. :c)))
<reagovat 
temnota (Občasný) - 2.7.2001 > ...
Body: 5
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 4.7.2001 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář Orpheus - 4.7.2001 > Řekni Anželice, že bych ji rád poznal osobně :))
<reagovat 
Canon300 (Občasný) - 5.7.2001 > To je opravdu dobre svetlo, tady teprve to fotog rafické přání dostává obsah :-)
Body: 5
<reagovat 
anglij (Občasný) - 8.7.2001 > ..ten ořez nahoře by chtěl určitě níž...neboť odvádí pozorovatele směrem k otázce, jaký jest obličej...tudíž jej odvádí od zbytku fotograafie...což je blbé....
<reagovat 
čtenář Howadoor - 20.7.2001 > Nahá baba s hloupým názvem. To máš tak málo sebereflexe, že sem dáváš i úplný odpad?
<reagovat 
čtenář m6k - 22.7.2001 > Sakra, ořezaný torza frčely v "aktuální" fotografii, tak před 30-40 lety, né? Dneska je to škoda.... (Pokud snad se Anželika stydí ukázat celá, aby jí doma nenaplácali, tak by to šlo vymyslet i jinak...) A pak ty žaluzie.... Lucko, přiznej sama na kolika blbejch reklamních fotkách si žaluzie už viděla... aspoň špetku originality by to chtělo... Jinak ale tělíčko je to pěkný a fotka technicky slušná. Jsem zvědavej příště...
<reagovat 
Čtenář - 27.7.2001 > Tahle fotka se mi líbí moc. Bez chyby.
(fff)
Body: 5
<reagovat 
Kurýr (Občasný) - 13.8.2001 > Pěkný ... moc.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Šárka - 16.8.2001 > Sex v kanceláři?
Body: 5
<reagovat 
as- (Občasný) - 20.8.2001 >
Body: 3
<reagovat 
Vio (Občasný) - 30.8.2001 > Ta košile vpravo už podle mě neměla být vidět. Levá strana je trochu moc ořízlá.
Jinak skvělé.
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 1.9.2001 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter