Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pozorování fantazie
Autor: wenusians (Občasný) - publikováno 29.6.2005 (18:01:16)


Poznámky k tomuto příspěvku
fanýs (Občasný) - 30.6.2005 > Je to první vědecký přístroj na pozorování a měření fantazie.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 30.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Sniper (Občasný) - 29.6.2005 > to je ale volovina,ale možná to je učel
Body: 2
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 29.6.2005 > Sniper> ta volovina se prave na vystavach libi,nemyslim zde ale realne,jak pises asi je to ucel ale mysleny to je jinak :o)))dekuji ti za nazor.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 30.6.2005 > Sniper> Copak by asi mohl mít společného účel s výtvarným dílem?Nejsi trochu mimo?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 30.6.2005 > wenusians> Jakých výstavách? Že se něco líbí není argument - Nova se líbí pořád nejvíc.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 30.6.2005 > Minerva> Každé dílo si najde svého diváka. (Nejméně jednoho.)
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 30.6.2005 > Minerva> No nedavno jsem vystavovala v kulturnim centru v Praze,a ted ve svem meste v HK,a nechci aby to nekdo spatne pochopil jen souhlasim s fanysem....kazdy mu se libi neco jineho....me to taky udivilo,ze se ten to libi obrazek na vystavach libi.Zjistuji to i na jinych strankach nez je totem,mam je vlozeny na vicero strankach.Jednoduse kazdy ma jiny vkus a tak nekomu se libi ten a tomu zase ten.....ale to je asi normalni.....nemuzeme mit vsichni stejny vkus.
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 30.6.2005 > fanýs> dekuju :o)
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 30.6.2005 > wenusians> Jak taková výstava probíhá? Dá ti za to někdo něco? Koupí si někdo něco?
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 30.6.2005 > Minerva> Jednoduse,nejlepsi je udelat vernisaž,roznosit letaky,ale v Praze jsem to delala bez vernisaze,tam znamí totiz nemam a reklamu si delali v kulturnim centru samy.Jinak ano mam sve vystavy prodejni a prodala jsem 7 obrazu a myslim ze na amatera a hlavne zacatecnika to jde nebo ne?Aspon co jsem se bavila se svymi kolegy maliri....mam byt optimisticka....dnes hodne malo lidi oceni umeni.Kamarad vyborne maluje olejovkama,vystavuje i v nemecku a presto proda treba jen 1 obraz za 3 mesice.Jinak nevim co chces slyset.trochu me to prijde jako kdyz me zkousis.....pokud mas zajem prijed se podivat do Hradce Kralove..ma vystava je v BASAMA snack bar a galerie,U střelnice 658,Malšovice.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 30.6.2005 > wenusians> Zkoušíš? Blbost, já o tom jednoduše nevím naprosto nic, a koho se už mám zeptat než někoho kdo výstavy dělá? Jak ses narvala do toho kulturního centra? Tos tam přišla se složkou a zařvala "Bude výstava!!!"?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 30.6.2005 > wenusians> To já nevím jestli to jde, nemám tušení. Taky záleží za kolik prodala, jestli alespoň za cenu materiálu.
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 30.6.2005 > Minerva> No jenom ramecek,podklad do pozadi atd.vychazi asi na 150kc ja je prodavam kolem 600kc.A ma prvni vystava byla prave v te Praze,ale byla na kraji sidliste,takze tam se priznam to nebylo nic moc.Ale tady u nas v HK uz je to lepsi a hlavne si ty vystavy muzu kontrolovat.Jinak ta v Praze je pres stranecku,kterou mam tady v infu....tam se daji take vystavovat obrazy a take ti tam ide pisou nazory.Na techto strankach me poprve pomohli k 1 vystave.Ale u nas uz diky znamim.Ale jde o to se ptat....a hledat prostory.Coz ja jeste moc neumym(neboli nemam odvahu) a tak zatim vystavuji tam kde mi poradi znamy.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 30.6.2005 > wenusians> Dík za informace, hned mám trochu jasněji.
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 30.6.2005 > Minerva> No nemas za co,vsak i fotografie se daji tak to vystavovat,koukala jsem ze mas peknou sbirku fotografii :o)Vyskouset se ma vsechno :o)
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 30.6.2005 > wenusians> To ne, proto se neptám. Já nic vystavovat nechci, ale člověk má být informovaný.
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 14.8.2005 > zajímavé pojetí
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter