Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Galerie U zlatého kohouta - červnová pozvánka
Autor: kalinka (Občasný) - publikováno 3.6.2001 (23:34:28), v časopise 9.6.2001
Je-li tomu skutečně tak, pak Vás jistě potěší možnost udělat si večerní vycházku na Staré Město do Michalské ulice 3, do galerie U zlatého kohouta ve dnech 20.6. a 26.6. t.r., a spojit ji s návštěvou vernisáže, začátek vždy v 18:00 hodin.

V prvním termínu zde zastihnete Boba Hochmana, známého to kaligrafistu a tvůrce body paintingu, na hudbou a příjemnou společností zpestřenou aukcí jeho děl, jež zde bude vystavovat do 30.6.2001 - denně kromě pondělí od 12ti do 18ti hodin.

26.6. 2001 pak poctí naši galerii výstavou svých děl paní Olga Morozová, ukrajinská malířka zanechávající hluboké dojmy svou působivou romantickou abstrakcí vyvedenou olejem na plátně, mající již na svém kontě nespočet výstav na Ukrajině i v zahraničí, a vystavující svá díla - mimo jiné - v Národní galerii na Ukrajině.

Všichni jste tímto srdečně zváni! A budete-li mít zájem o zasílání pozvánek na další vernisáže, doporučuji Vám s sebou vzít vizitku či ponechat v galerii spojení na sebe, kam je možno pozvánky adresovat.

Unikátní sklepní prostory z přelomu 12. a 13. století Vám všem jistě vyrazí dech!:o)



Poznámky k tomuto příspěvku
kalinka (Občasný) - 7.6.2001 > PS: bonusek navíc:o)))) : domluvili jsme externí sprchu pro modelku na akci B. Hochmana, takže body painting BUDE!:o))))
A je super! Osobně jsem shlédla 6.6. ve Štěpánský a fakt to bylo dooooost zajímavý!:o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter