Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Červen
Autor: bohi (Občasný) - publikováno 14.6.2005 (16:38:45)


Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 14.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
 bohi (Občasný) - 14.6.2005 > anae> dík
<reagovat 
ouldrič_nouvy (Občasný) - 14.6.2005 > podle mě tam ten odraz slunce ve vodě i žluté okraje mraků působí dost nepřirozeně..
Body: 3
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 15.6.2005 > Pokus o skály mi vůbec nekoresponduje s ostatním. Asi máš rád/a modrou, a tvé barvení je příjemné. Skály působí nepatřičně.
<reagovat 
 bohi (Občasný) - 15.6.2005 > nečekaná> Výtka se týká jednoduchosti skal? Kdyby ale byly skály členité (stejně jako obloha a voda), zanikly by. Jinak děkuji za kritiku - dobrou i špatnou!
P.S. Chybami se člověk učí ;o). Bohis
<reagovat 
vomi (Občasný) - 19.6.2005 >

Nelíbí se mi, že jsi opomenul atmosférickou perspektivu - čím dál jsou hory - mají méně intenzivní barvy. Obraz kompozičně členíš skoro na dvě rovnocenné půlky. Jistě to odůvodníš stejně velkou váhou na oblohu jako vodní hladinu. Tato kompozice je velmi těžká pro zdárné zvládnutí.


Body: 4
<reagovat 
Sniper (Občasný) - 21.6.2005 > Mě se to zdá docela dobré, určitě jsi nechtěl malovat realistickou malbu a chápu že hory v dálce nemají čím dál světlejší odstíny a právě proto je to něčím zajímavé, že nejde odhadnout vzdálenost hor...
Body: 4
<reagovat 
wenusians (Občasný) - 14.6.2005 > moc pěkné.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 bohi (Občasný) - 14.1.2006 > wenusians> moc děkuji:-) ( taky, že to dalo prace!!)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter