Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mr.Absinth
Autor: xiaoyu (Občasný) - publikováno 14.6.2005 (17:19:46)
Fotil to kámoš, já jen upravila (to kdyby si náhodou vzpomněl:)) )


Poznámky k tomuto příspěvku
Zuzzz (Občasný) - 14.6.2005 > Bez použití toho divnýho reliéfního filtru by to byla docela zajímavá fotka. V náhledu to vypadalo mnohem nadějněji.
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 14.6.2005 > V NÁHLEDU TO VYPADALO MINIMÁLNĚ STEJNĚ BLBĚ JAKO V PLNÉ VELIKOSTI.
<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 15.6.2005 > S.P.> MAXIMÁLNĚ NESOUHLASÍM!!!Mně se líbí!
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 14.6.2005 > Hm úprava mi přijde dost amatérská a co se vlastní fotografie týče, tak poměrně slabé. Jojo Asinht o tom ví moje játra a mozek taky svoje :-)
<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 15.6.2005 > Fredy_Brown> Vždyť taky jsem amatér:) Moje játra pozdravují tvoje játra:)
<reagovat 
fff (Občasný) - 14.6.2005 > a proč je to ve fotografiích?
<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 15.6.2005 > zkrveživ> Asi proto, že to je fotka, ne???(ať už povedená či ne) Už nepij tolik krve...:)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 15.6.2005 > xiaoyu> fotka je to, co dělal tvuj kamarád, tys upravovala. dej to do grafiky.
<reagovat 
geiamas (Občasný) - 15.6.2005 > Teda tak to je vybornej napad s tim Absinthem:))))pet bodu za originalitu!!!!
Body: 5
<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 15.6.2005 > geiamas> Dáka, tajemný neznámý pse:) (Byla k večeři ponožtička?)  papa
<reagovat 
 geiamas (Občasný) - 17.6.2005 > xiaoyu> Ponožtička nebyla...však víš že ulítávám jen na těch tvojich:D doufam, že dnes sraz na yahoo brejličko??paa
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter