Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
POJĎ...
Autor: geiamas (Občasný) - publikováno 19.6.2005 (00:09:37)


Poznámky k tomuto příspěvku
fanýs (Občasný) - 19.6.2005 > Mě se to líbí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 19.6.2005 > fanýs> Dekuju Ti moc:)
<reagovat 
sédy (Občasný) - 19.6.2005 >
Body: 1
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 19.6.2005 > ANO... tomu rikam vysmech tomuto serveru... kontrast, pasterizace, nevhodne rusive elementy... mas tam skoro vsechny chyby
Body: 1
<reagovat 
 Čtenář - 19.6.2005 > Kombajn> Jo jo, kazdemu se to lbit nemusi, tvuj nazor ti neberu.diky za kritiku. Nevedela jsem, ze na tento server vkladaji sve fota jen profesionalove...
<reagovat 
 Kombajn (Občasný) - 19.6.2005 > čtenář> kdepak, na fora nevkladaji profesionalove, to snad vidis z toho balastu co je vsude okolo.. profesionalni fotky vypadaji jinak... tady se obcas objevi nekdo, kdo vynika, ale ten casem pochopi, ze tu ztraci cas... presto si myslim, ze i amateri by meli mit soudnost...
<reagovat 
 geiamas (Občasný) - 19.6.2005 > Kombajn> A proc tu teda ztracis cas??????
<reagovat 
skleněnka (Občasný) - 19.6.2005 > na chyby i výsměchy kašlu - něco se mi na tom líbí (magie).... "Už jdůůů"
Body: 5
<reagovat 
 geiamas (Občasný) - 19.6.2005 > skleněnka> 

 DIKY za pochopeni


<reagovat 
Mishka (Občasný) - 19.6.2005 > je to nedobrý dost, ale pro mě tu bývaly ještě větší nepodarky
Body: 2
<reagovat 
 geiamas (Občasný) - 19.6.2005 > Mishka> To je od Tebe cest!!!!!!Diky!!!
<reagovat 
xiaoyu (Občasný) - 21.6.2005 > Milý rušivý elemente, prosím přestaň se vysmívat tomuto ser......veru a posílej pouze kvalitní fotky!!!:)) Kašlu na pasterizaci, kontrast atd, pro mě je přednější, co fotka vyjadřuje. A tahle je zajímává, tajemná, má něco v sobě. (snad tě 4 body neurazí)THE  :)
Body: 4
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 21.6.2005 >

clovek by rekl, ze sem lide vkladaji fotky kvuli tomu, ze chteji znat nazor lidi na sva dila... bohuzel ale pak casto nazor neunesou... vlastne si i prestavaji vazit lidi, kteri stravi nejaky cas u jejich prispevku, kteri ho zkoumaji a prohlizi... carpe diem


<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 21.6.2005 >

protoze jsem amater... mozna fotim o par let dele jak ty, ale to neni dulezite... chtel jsem vyjadrit svuj nazor, pripadne te nekam posunout... rozhodne fot dal, fot veci podle sebe, ale az te prestane bavit sbirat body jen od kamaradu nebo od lidi kteri nepoznaji dobrou fotku od spatne, zacnes na sobe pracovat, objevovat nove fotograficke techniky, nove uhly a nove moznosti...

kdybych chtel jen prudit, tak dam kazdemu po 1 bodu... kdyz se podivas jak hodnotim fotky, stava se, ze dam jednomu autorovi 2 a na dalsi fotce 5 bodu. a vzdy se snazim ZDUVODNIT sve rozhodnuti, coz tu dela malo lidi.

 

komentar "me se to libi" ma uzasnou vypovidajici hodnotu... co? proc? 


<reagovat 
 geiamas (Občasný) - 22.6.2005 > Kombajn> Kombajne, reknu Ti to takhle. Ja proti kritice nic nemam, pokud ji clovek nejakym zpusobem poda. Zacit prispevek vetou: "tomu rikam vysmech tomuto serveru" neberu jako kritiku toho co jsem udelala a rozhodne me to nemotivuje pokracovat dal. Cenim si sice toho, ze jsi u mojeho prispevku stravil cas a zamyslel se nad nim - zrejme by vycet chyb byl dlouhatansky, ale jak rikam, ja o tom nemam ani paru. Napsal si rusive elementy, bohuzel nevim, jake myslis.Takze vlastne z te kritiky nic nemam, coz samozrejme neni Tva chyba.Mozna proto me reakce na Tve komentare byly takove jake byly. Sbirat body od kamaradu neni muj stezejni cil (a hlavne krom xiayou tu nikoho neznam), takze pokud myslis, ze hucim do kamaradu, aby mi sem davali body, tak..:))a lidi, kteri nerozeznaji dobrou fotku od spatne? To jsou podle me lidi jako ja:) - proste, co se jim libi, to se jim libi a na technickou stranku se nedivaji.
<reagovat 
 Kombajn (Občasný) - 29.6.2005 > geiamas> treba to bile neco vlevo od leveho oka :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter