Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ryba na háčku deště
Autor: drfaust (Občasný) - publikováno 20.6.2005 (13:38:11)



_____________________________________________________________________________________________




Ryba na háčku deště

 

 

 

Tak lehce by to šlo.

Zaseknout háček do dásně
a trhnout.

Podzimním nebem

draci se křižují,

na provázcích z rukou
nesou se

dětské sny.

 

A hospodář? Prostořeký
vítr

rozsévá vzpomínky pod kabát




_________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 20.6.2005 > ne
<reagovat 
Barča (Občasný) - 20.6.2005 > I myšlenka se mi líbí ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Claw (Občasný) - 20.6.2005 >

Ale když zasekneš, tak trhneš. Ne zaseknout a pak trhnout. Rybaříš?

 


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.6.2005 >

skoro vůbec, přesto ovšem v tom nevidím problém...

 

nejdřív se zasekne háček a pak se trhne nebe


<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2005 > drfaust> 

ano, ale ono se to dělá obvykle současně:-)). Teda, pokud se ta "ryba" nezasekne tak nějak sama (to by ale musela být hodně hladová a není to zvykem)

 

Ne, problém v tom nevidím ani já...


<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 20.6.2005 >  
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.6.2005 > tak jo, ok.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2005 > drfaust> 

teda já se ti divím, tebe snad dnes ani nevytočí ty moje "logické kecy". Tak jo, ok?:-)))

 


<reagovat 
Claw (Občasný) - 20.6.2005 >

Teď ale vážně. Moc ráda tě čtu. Tohle je samozřejmě jako vždy výborná báseň. Ale právě pro její dokonalost mi nedá si trochu škrábnout. Už víš, proč jsem CLAW?


Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.6.2005 > ad nick: rejpalka? :-)))
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2005 > drfaust> totální (asi proto na totemu) :-)))

<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.6.2005 > však já jsem rád, že ke mně  chodíš na návštěvy.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2005 > drfaust> Kecáš (teda, ne že by se mi to nelíbilo, klidně v tom pokračuj), ale už ti jdu pěkně na nervy
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 20.6.2005 > Claw> houbičky:-))
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2005 > drfaust> Ne houbičky, ryzí zlato na kočičato :-))

<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.6.2005 > a lelektronická? :-))
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2005 > drfaust> totální, lelektronická, náladová (pokud ti stačí stručný popis, nebo chceš i míry?)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.6.2005 > fotku! fotku! fotku! :-)))
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2005 > drfaust> Čeho přesně;-)
<reagovat 
Levity (Občasný) - 20.6.2005 > :)
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.6.2005 > děkujeme, uctivě, slečno! :-)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.6.2005 > No přeci Claw! :-))
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2005 > drfaust> To si mám vyfotit nehet? Víš to jistě?:-))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.6.2005 > :-)))
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 20.6.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 20.6.2005 >

Líbí se mi. Ale pocit, jako bych to už někde četla - možná TO je TEN  POCIT.... :)


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.6.2005 > a s čím dneska člověk nemá pocit, že už to někde četl? :-)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 20.6.2005 >

občas ano.)

ale já vlastně ani nevim, jestli to v tomhle případě znamená něco pozitivního, bo negativního.)


<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 20.6.2005 > Oceňuji, milý Fauste, jak ti tvé věci drží pohromadě, leč já k nim bohužel ne vždy naleznu klíč, zdá se mi, že se odehrávají jakoby na jiných notách než, se kterými hraju já, a tudíž řeknu-li to jednoduše, líbí se mi většinou jak to je napsáno, protože je to napsáno na značné úrovni, a cítím u textu tu pevnou páteř, bohužel ji ale nenahmatám. Určitě si budu muset z tebe pořídit nějaký výběr, vždyť Zázněje mi přišly jak mistrovský kus.
Třeba v nich jsem pod povrchem cítil značné napětí, což od té doby většinou už necítím. Někdy mi přijdou tvé věci uvnitř jakoby až idylické, což je možná i případ výše uvedného textu. Ale chápu, že to je spíš záležitost toho jak si to překládám já.
Body: 3
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 20.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.6.2005 >

Tedy, takže přívlastek nový (autor) je, jak se zdá, v tvém případě klamný... když mluvíš o Záznějích... to jsem psal loni v létě...

 

Abych byl upřímný, tak je spíš pravda, že tady moje publikování představuje především platformu pro ověření si čtenářské reakce... než něco, kde bych mohl říci: tot jsou má díla (samozřejmě že jsou, ale...). Takže v té záplavě textů zdaleka ne vše představuje něco, co bych já sám ohodnotil jako dobré... avšak moje hodnocení... to je dosti tenká hrana.

 

 

---------------> ale ona ta básnička vlastně taková idylická je. těžko tě znepokojí. nemá to v sobě a nemá z čeho.


<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 20.6.2005 > drfaust> Ano, tomu rozumím, sám dávám na web např. věci, na kterých je třeba mimo jiné ještě třeba pracovat, prostě proto, že to v tu chvíli potřebuju, aby to psaní nebylo
až tolik autistické.
K básničce - já ani tak nepožadoval, abych byl znepokojen, spíš jsem chtěl tak trochu na příkladu tohoto textu popsat můj vztah k tvým textům obecně.Není možné je přehlédnout, jen občas bych si na ně potřeboval přikládat perspektivní tabulku.
Co se týče přívlastku nový, ten přeci přiděluje systém, nebo ne?
Zázněje jsem četl letos v zimě, nikoliv zde, ale na písmáku, i jsem k nim cosi napsal pod nickem stupor. Také proto je mám kanonizovány jako výsostný zimní text.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.6.2005 > Líbila se ti Joyce Mansour? (viz tvoji oblíbení u sousedů)
<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 20.6.2005 > drfaust> Joyce Mansour se mi líbila, když jsem od ní četl básniček spíš míň. Když jsem si pak koupil Výkřiky, bylo toho na mě už nějak moc. Ale jinak ano, líbila se mi,
trochu Siouxsie na papíře, že ano? Ale nemohl bych to číst kdovíjak často, je to jaksi příliš tělesné.
Zato jsem začal po letech znova číst Paula Celana,
kterého, jak jsem si všiml, máš oblíbeného také. Myslel jsem, že už ho nikdy neotevřu, byly doby kdy jsem své básničky rýsoval podle jeho.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.6.2005 >

ano Siouxsie:-)) mně, z toho, co jsem četl od Fra, se Joyce Mansourová líbila asi nejmíň... jakože pořád líbila ale ve srovnání s E. de Andrade nebo J. A. Valente či E. Bishop se mi zdála poněkud slabší... to je ovšem asi dáno tím, s čím ji srovnám.

 

Celana cením velmi, velmi vysoko.


<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 20.6.2005 > jak už jsme psali, je nádherná...

Emmeta si nevšímej, on jen nemá rád draky...:o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
swedish_nigg (Občasný) - 21.6.2005 > ____ fajn, že změna barvy!
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.6.2005 > bezva ikonka, forwarde! :-)
<reagovat 
 swedish_nigg (Občasný) - 21.6.2005 > drfaust> jsem Ježíš
<reagovat 
tchenda (Občasný) - 21.6.2005 > tak lehce (kdy)by to šlo i mě ;o)
Body: 5
<reagovat 
Sí... (Občasný) - 21.6.2005 > moc hezká
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 22.6.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 29.7.2008 > mně zaujal už ten název...
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 29.7.2008 > tady je drak a sny...
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 29.7.2008 > a co já to svírám v náručí místo dítěte?
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 30.7.2008 > právě, je tu podbonost. Myslím si.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter