Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TVÉ SRDCE
Autor: Bandhu (Občasný) - publikováno 27.6.2005 (08:00:00)

TVÉ SRDCE

 

připoutaný

ke dřevěné lávce

na břehu potoka

celý jsi shořel

 

než uhlíky vyhasly

srdce ti bilo

potok šuměl

vesmír se usmíval



Poznámky k tomuto příspěvku
zuu (Občasný) - 24.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Bandhu (Občasný) - 24.6.2005 > Dvanáct paměťových stop z 12ti dní mého života. Stopa 8 - 2005. Tři další dílka jsou na adrese http://www.webpark.cz/honza-benda/literatura/jungle.html .
<reagovat 
Terorista lásky (Občasný) - 27.6.2005 >

ve slovním hodnocení víceméně souhlasím s drfaustem


<reagovat 
Bandhu (Občasný) - 28.6.2005 > Chlapi, když jsem prožíval to, co jsem tady zachytil, bylo mi dobře, měl jsem na tváři blažený úsměv a přišlo mi, že celý vesmír tomu přitakává a usmívá se se mnou. Píšu si tyhle zápisky touhle formou, protože jsem línej si psát deník. Když si to dnes přečtu, snadno si zážitek vybavím. Celkem nemám básnické ambice. Jen mne zajímalo, jestli tu atmosféru vytuší i eventuální čtenář. Zdá se však, že s větším porozuměním a ohlasem se setkávají blbůstky ze série XY Story (brzy na Totemu). To je ale bláznivej svět!
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 27.6.2005 >

ta první část vlastně jo... to by se mi i líbilo, ovšem ten konec s tím, že vesmír se usmíval... nemůžu si pomoct, ale příjde mi to pitomý... tak jako že náctiletý...

 

3 - 4 spíš tři body


Body: 3
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 27.6.2005 > drfaust> 

Vidíš. A já mu to sežeru. Že už autor nemusí uvažovat o tom, jestli to zní jako od -náctiletého. Že mu tomůže být šumák. Mimochodem já mám rád svoje náctiletý věci právě pro naivitu či líp nekalkulování s tím "jak něco někomu mohlo by znít". Co kdybys to vzal prostě jako fakt, napsanej. Nejde to nějak? Tím, co podle mého, má tenhle text zpracovávat je chladná hlava nejdřív až vdruhé řadě. Možná to tak není. A možná se s takovým přístupem taky můžu co chvíli spálit. Ale nějak mně to přijde jednodušší a nakonec i rozumnější, (ba nestydím se i za takové slovo) přirozenější, než počítat. Jestli mně rozumíš.


<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 27.6.2005 > g morr> Ten poslední verš je asi tak divný proto, že jaksi nepatří k meditativnímu rozletu na začátku básně, který také navíc slibuje přezdívka s logem.Chudák doktor se nechal nachytat a je zklamán.(Budha se může usmívat, ale vesmír ?).
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 28.6.2005 > Raimund> Mně teda divnej nepřijde.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 27.6.2005 >

Myslím, že ti rozumím. A možná jsem to tam i špatně zdůvodnil. Možná neumím přesně říct, čím to, že ten usmívající vesmír mi příjde dinvej, ale prostě příjde. ale abych řekl pravdu, tak se mi zdá, že když jsem říkal, že mi to příjde pitomý, tak to je výstižný... myslím, že to snad neuráží. Alůe proč se přes to nepřenesu?

 

A to jak říkáš o svém vztahu k náctiletým básničkám, však to já nemůžu nikomu říkat jak to má mít. Já jsem třeba ty svoje v devatenácti vyhodil.


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 28.6.2005 > drfaust> Tos udělal chybu, bál ses jich? Já bych je třeba nikomu neukazoval... ale vzdát se jich? Tenkrát jsem všemu věřil nejvíc :))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 28.6.2005 > Možná máš pravdu. Nevím. Najednou mi přišlo, že to je všechno strašná sračka... a jako se sračkou jsem s tím naložil. Pak jsem asi až do pětadvaceti nenapsal ani čárku.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter