Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 27.5.
Valdemar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Třináctá komnata z kolekce Povídky
Autor: Lola (Občasný) - publikováno 13.2.2006 (19:00:15)
další>


 sibyla (Občasný) - 23.2.2006 > Quotidiana> :-) Do mě ani rýpat nemusíš, já se konkurence nebojím už vůbec. Naopak. Jsem ráda, že existují výjimeční lidé co píšou. A jak už jsem psala, Lola je dost mladá, takže ... spíše je lepší podpořit než cokoli jiného, to tedy dělám já. Myslím, že na svůj věk opravdu talent má. Ale to je můj názor a nikomu ho ani nevnucuju, prostě konstatování. Kafku nečtu. :-( Mezi moje oblíbené autory patří: Richard Bach "Iluze", "Jediný". Paulo Coelho, Neala D. Walsche "Hovory s Bohem" atd. A také Saint de Exupéry a jeho nesmrtelný "Malý princ".

Já posuzuju věci citem a to co mě osloví, tak tomu dám 5 bodů. A toto mě oslovilo, proto jsem bodovala. Co mě neosloví, tak ale ani nekritizuju, ale to jsem prostě já. Každý je nějaký.

Ovšem myslím, že Lola má hodně před sebou...:-))) A navíc ona ještě může psát čistě, což my ostatní vzhledem k našim zkušenostem asi už ne.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli sibyla
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter