Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Tož, bílé já nejradši... z kolekce Fotografie
Autor: balsiker (Občasný) - publikováno 26.6.2005 (07:53:36)
následující v kolekci>

undefined 



Poznámky k tomuto příspěvku
fanýs (Občasný) - 26.6.2005 >
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 26.6.2005 > nedobry. nejhezci na tom je ten zaves, ten ma dobre barvy i vzor, ale to zase neni tak moc Tva zasluha. ;)
Ten kus zdi vlevo, papiry vpravo, flaska i medved naprosto neostri a blbe svetlo.. a celkovy napad + nazev mi vtipny neprijde...
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 26.6.2005 > Ježíšmarjá.
<reagovat 
 balsiker (Občasný) - 26.6.2005 > nečekaná> Copak?!
<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 26.6.2005 > serphose> Otřesné. :-)
<reagovat 
balsiker (Občasný) - 26.6.2005 > Já se asi rozbrečím.
<reagovat 
lennelka (Občasný) - 26.6.2005 >
Body: 1
<reagovat 
 balsiker (Občasný) - 26.6.2005 > lennelka> A já to beru jako jedničku, heč.
<reagovat 
balsiker (Občasný) - 27.6.2005 >

Jé, to je ale keců. Nicméně jsi silně mimo. A je mi jedno, jestli si to přečteš, a proto zase nedávám reagovat.

A už mám dvě jedničky.


<reagovat 
balsiker (Občasný) - 26.6.2005 > No, jak jest tvůj ctěný názor. Mně se to líbí. Navíc bych docela rád viděl někoho, kdo by měl až tak moc kvalitnější fotku a při tom ji taky fotil mobilem. Ale co, stejně to dělám pro zábavu. Takže mě nějak zvlášť ta ztrhující kritika nebere.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.6.2005 > serphose> 1) pokud reaguješ na něčí zprávu, klikni na "reagovat" u oné zprávy, pak adresát nenajde Tvou reakci jen náhodou opětovnou návštěvou zde
2) pokud Te kritika jinych nebere, tak doporucuji kochat se svymi uzasnymi vytvory jen doma a neprekladat je k hodnoceni, protoze o tom Totem je.
ja si dala tu praci vypsat, co vse je spatne misto jednoducheho placnuti jednoho bodu. ale koukam, ze to Tve ego nedoceni. ignorovat ignoranty!;)
3) masturbanti nad nedobrymi vlastnimi vytvory tu vetsinou dlouho nepreziji ;)
Body: 1
<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 27.6.2005 > Mishka> Je hezké, že dáváš šanci každému. :-)
<reagovat 
balsiker (Občasný) - 26.6.2005 > Proč ten nesouhlas?
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 27.6.2005 > serphose> Stručné vyjádření toho, že mne to nezaujalo.
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 5.7.2005 > Tak úděsné až by z toho mohl být duchaplný seriál nebo dokonce styl. Když bude jasné, že jde o záměr a ne přitroublost autora, byly by to fotky vpravdě životní.
Doporučil 
<reagovat 
xmark (Občasný) - 8.7.2005 > Nejde o to, čím fotíš, ale jaký je výsledek. A tenhle nestojí za nic.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter