Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Smrtelne hrichy
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 7.6.2001 (03:42:32), v časopise 18.6.2001


Poznámky k tomuto příspěvku
sédy (Občasný) - 16.3.2003 > gino...krasa..jeden z obrazu pred kterym bych stala nejmene pulhodiny
lust=chtic..chut
Body: 5
<reagovat 
Draculina (Občasný) - 12.5.2003 >

moooooc doooooobry, perfekt!

 

 

 

                 1*****************************************************************************

 

                                                         L I`B IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII`


Body: 5
<reagovat 
Arnwald (Občasný) - 5.7.2003 > Tak tohle je nadherny!!!!
Body: 5
<reagovat 
Ženatej (Občasný) - 7.6.2001 > !!!
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 7.6.2001 > !!!!
P.S.: k tomu se fakt nedá nic dodat...
Body: 5
<reagovat 
Kniga (Občasný) - 7.6.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 7.6.2001 > o té ruce v pravo nad králem asi víš...zato ta ruka v popředí je dokonalá
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 7.6.2001 > Musíš mít Gino velkou fantazii, ale moc dobrý!
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 7.6.2001 > Správně bizarní:))
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 7.6.2001 > Ta ruka nad králem ? Ta je přece schválně nedokonalá a zmrzačená..tedy myslím.
A Martine, trošku nechápu skoro vylučovací výrok:
"mít velkou fantazii,ALE moc dobrý" :))
Gino, dej mi prosím malé vodítko k symbolikám v obrázku...pretty please with sugar on the top :))
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 7.6.2001 > Podle mne se to Dušane moc nevylučuje, fantazie se váže přeci k dílu. Nicméně to ALE je tam trochu nesmyslně, to je pravda...:)
<reagovat 
Madman (Občasný) - 7.6.2001 > :-)
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 7.6.2001 > TO není zmrzačená ruka....tahle má špatnou perspetivu jak se zatíná prsty...
<reagovat 
Arwen (Občasný) - 7.6.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Arwen (Občasný) - 7.6.2001 > Až na tu ruku je to doost dobrý
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 7.6.2001 > Krásně temnné, je tam vše.
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 7.6.2001 > ... když na to tak koukám znovu, docela by mě zajímal tvůj měsíční účet za peyotl, Gino ;)
<reagovat 
lindgren (Občasný) - 7.6.2001 > sehr gut, ba co více...i více
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 7.6.2001 > Temně bizarní!!! Hodně symbolů myslím, až démonické...
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 7.6.2001 > "Ruka nad kralem" - byla tu snaha o stareckou ruku pokroucenou arthrozou, ktera patrne nedopadla nejlepe - mea culpa.

Martin: to zni jakoby mi byla velka fantasie pritezi :-)

fararskej: kdyz mi vysvetlis co je "peyotl", tak ti to prozradim :-) Dusan: vrazda, nenavist,obzerstvi, opilstvi,zavist, lust(cesky nevim, snad lascivita?)karban,zlost,orgie a hamiznost. "pretty please with sugar ON IT"p.pr. :-)
<reagovat 
Buick (Občasný) - 7.6.2001 > Gino, česky lascivita je dobrý protimluv :) . Asi by byl přesnější chtíč...
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 7.6.2001 > Buick: To je ono!Dik, nektera slova mi vypadla :-(
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 7.6.2001 > Jejda. To je zas něco pro mě!! Do knížky, na stěnu... kamkoliv. Ani mi snad nejde o zobrazení hříchů, jako spíš o to, jak celkově obraz působí. Mírně zakrytá lebka v centru je podle mne dost důležitá!
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 7.6.2001 > Peyotl anóbrž mezcalin, to tam přece v CA musíte mít; znají to severní Šošoni a žral to i starej Inčučúna, kterej byl z kmene Apačů-Meskalerů stejně jako Geronimo... má to bejt docela drsná ládovačka.
A Aztékové? No, nejspíš je to taky možný, oni byli vždycky trošku dál...
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 7.6.2001 > Dik za vysvetleni Peyotlu. Nakonec jsem po zmince o meskalinu zjistil, ze mam na zahrade ve sbirce kaktusu i trs dlouhych, primych kaktusu( 2m siroky a asi 5-6 metru vysoky - zhruba 15 rostlin)ktery se jmenuje Meskal. Ja nevedel ze se z toho delal prave ten Peyotl.

nik: technicke "trubickove" pero, je to pointilismus, kladl jsem bod vedle bodu asi 2 mesice :-)Fromat - 30cm prumer.
<reagovat 
lindgren (Občasný) - 8.6.2001 > gino:
....mezcal je přece mexikánský pití...no ne?
<reagovat 
Buick (Občasný) - 8.6.2001 > S moc chutným červíkem :)
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 8.6.2001 > Panove Lindgren a Buick: To si pletete. Mexicke tradicni piti (asi jako u nas slivovice) je Tequila. Dela se z "modre" agave v jejichz korenech zije cerv, do urcitych druhu Tequily pridavany. Mohu doporucit tu nejlepsi - Tequila Patron:-)
<reagovat 
Buick (Občasný) - 9.6.2001 > Gino, ještě jsem si to hledal a hned z několika zdrojů (včetně jednoho mexického) je patrné, že do tequily se nikdy červ nedává, ale dává se právě do mezcalu, který se ovšem vyrábí z jiného druhu agáve a při výrobě udí.
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 11.6.2001 > Takže abysme v tom měli úplnej pořádek:
Ten mezcal, o kterým je řeč, začali pálit konkvistadoři, když jim došly zásoby rumu. Základní materiál ukradli Aztékům z Monte Alban v provincii Oaxaca (to je v horách poblíž nejužšího kousku Mexika na jihu), kteří si tam pěstovali nějakou extra odrůdu kaktusů agáve, ze kterejch fermentovali pulque (oni Aztékové moc na chlast nebyli, ale když šlo o to, jak se nejlíp sjet nebo jak někomu vyříznout srdce z těla, byli to kofři). Postup výroby vypadal zhruba tak, že Španělé agáve nasekali na kusy a uvařili; vzniklou věc pak nechali pár dní fermentovat a nakonec prohnali destilační kolonou. A měli mezcal.
Ten červ se dneska do flašek dává jako důkaz toho, že je to opravdu z tohohle druhu agáve, poněvadž v jinejch druzích nežije. A kdo ho sežere, bude mít vize (tvrdí Mexičani, ovšem...); jinak mezcal chutná velmi podobně jako ta nejlepší tequila, akorát mi přijde trošku jemnější, ale je stejně zabijáckej jako mezinárodní rychlík: když v něm sedíte, tak vám to nepřijde... ale když vystoupíte, tak se vám roztřesou kolena :) vřele doporučuju!
Čili pokud to chápu správně, tak tequila (která je opravdu něco jako mexická slivovice) a mezcal mají společný zhruba to, co rulandský červený a mešní víno... stejnej materiál, ale poněkud jiný požehnání.
Jinak Gino, těma meskalovejma kaktusama bych se moc nechlubil, aby ti náhodou zahrádku nepřeválcovala místní úderka DEA, oni jsou na takovýhle věci zatížený, takže bacha na Citizens On Patrol, ať tě nenabonzujou...
<reagovat 
baab (Občasný) - 19.6.2001 > jojky
Body: 5
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 20.6.2001 > Tak to mi stálo za to. Nejen, že jsem uchvácen, ale ještě vím, jak je to s Tequilou :)
Body: 5
<reagovat 
čtenář kalinka - 23.6.2001 > No, dyk jsem říkala, že Vás chci mít v galerii!:o)))
Body: 5
<reagovat 
westfood (Občasný) - 26.6.2001 > amíci musej mít na kaktus povolení od státu?

<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 26.6.2001 > Povoleni? Holy nesmysl."Citizens on patrol" je asi mistni ogranisace v Idaho, tady nic takoveho neexistuje.
<reagovat 
Krysa () - 27.6.2001 > Ten obraz je naprosto démonický a to velké množství symbolů mi hraje do noty.
Jinak tu mescalu jsem pila. Není to nic moc, tequila (když jsem jí ještě pila) je o mnoho lepší. Červa jsem překousla vejpůl a snědla, ale žádný takovýhle super vidiny mě nepotkaly. Na té lahvičce mescaly bylo napsáno 100% agáve.
Věcná: Kaktus se nazývá Peyotl a získává se z něho droga Mescalin (halucinogen) a ne obráceně. Peyotl není droga, ale pouze druh kaktusu, který domorodí indiáni považovali za své božství.
Nicméně supr dílko.
Body: 5
<reagovat 
monet (Občasný) - 3.7.2001 > Je to sfericky-dusevni! Gratuluji!!!
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 4.7.2001 > tak vidím, že jsem přišla tak trochu s křížkem po funuse.... skvělé:)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter