Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
noc
Autor: fff (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Občasný,Redaktor) - 30.6.2005 >

Sakra, než jsem dočetla poznámky, tak jsem zapomněla, o čem je text.

Jdu se znovu podívat nahoru.


<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 30.6.2005 >

No pěkné, pěkné.

Sice mi sklivce a lávové kameny tlučou do hlavy, že bych je měla odněkud znát, ale ty první dva verše (viz Jonáš) jsou fakt špica.


Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 30.6.2005 >  Sleduješ to, jak jsem to šikovně rozdělila do dvou (co do dvou? vlastně do tří) poznámek?!
<reagovat 
 fff (Občasný) - 30.6.2005 > Naty> nejšikovnější:o)
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 28.6.2005 >

a já pravím, že ten, jenž wopim se zove, je hluché psisko, ježto štěká stále a hlasitěji než je zapotřebí...


<reagovat 
 fff (Občasný) - 28.6.2005 > Pierre Bosquet> jj, tys nám tu ještě chyběl:o)))
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 28.6.2005 > zkrveživ> pravda, káži tam, kde je třeba
<reagovat 
 fff (Občasný) - 28.6.2005 > Pierre Bosquet> změň si nick na deus mašina na ex.
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 28.6.2005 > zkrveživ> věz, že jméno mé je Bůh, ježto Bůh mluví mými ústy...
<reagovat 
 fff (Občasný) - 28.6.2005 > Pierre Bosquet> vězím. vězím ve spletité situaci, ježto jsem at-héjista.
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 28.6.2005 > zkrveživ> tím, zdá se, hovor náš končí, ale pamatuj, že až u škopků s pivem posedíme, promluvím ti do duše i pokusím se tě obrátit na víru...buď s Bohem
<reagovat 
 fff (Občasný) - 28.6.2005 > Pierre Bosquet> inu, nebráním se, leč škopků bude muset býti požehnaně, neb jsem velmi stydlivý až plachý...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 28.6.2005 > zkrveživ> žehnající ruka otce Pierra uleví běsům stravujícím tvou duši synu...písně tvé jsou skvostné...mámení pekelné však skrývají....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 30.6.2005 > Max Bubakoff> otec pierre má jistě velké schopnosti...
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 28.6.2005 >

tady ti přidávám ještě jednu poznámečku.

vidíš jak jsi úspěšný, no, už devět déček.

jaký je kurz tipů k doporučením? odhadem tak 2? déčko je valuta, ne?


Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 30.6.2005 > Jonáš> to se nedá přepočítávat.

někdy d = 2t, jindy t=1,5d
<reagovat 
ariel (Občasný) - 29.6.2005 > nenuť mě všechno hodnotit... ;-)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 30.6.2005 > ariel> nenutim, nutim tě mluvit. chci kecat, hovořit, řvát!:o))))
<reagovat 
tchenda (Občasný) - 1.7.2005 > ano a velmi
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 28.6.2005 > Ty první dva verše se mi líbí, jen jsem si myslel, že se toho pak chytíš víc, zbytek mi přijde až takový moc imaginární...
Body: 2
<reagovat 
 fff (Občasný) - 28.6.2005 > Martin> :o)))
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 28.6.2005 > Martin> já bych se ráda dozvěděla, co si představuješ pod pojmem "imaginární"
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 29.6.2005 > MiKa> Pod tím velkým imaginárnem jsem měl na mysli, když se autor básník příliš vžije do různých metafor a klasický čtenář tomu pak tímto neporozumí. Můj, ryze osobní pohled na poezii je totiž ten, že by jí neměl rozumět jen úzký okruh psavých, ale široký i okruh nepsavých čtenářů. Ryze osobní pohled, ryze k tomuto dílku:-)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 30.6.2005 > Martin> tahle básnička je o noci, milá.

jako máš černé oči,
je černá i tuš, když kreslíš.
milá,
noci se bojíš,
snad že by se černá z očí s nocí slila.

noc je černá, jako dva lávové kameny.
já a ty.

<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 1.7.2005 > zkrveživ> Do háje, to je paráda...prostě jsem na takovéto!:-)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 1.7.2005 > Martin> a přitom je to v širšim významu skoro to samý...:o)
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 4.7.2005 > zkrveživ> ..prostě umíš dvě řeči a já rozumím té druhé...dík:-)
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 4.7.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 5.7.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Biri (Občasný) - 5.7.2005 > klasicky skvely
Body: 5
<reagovat 
down_to_the_river (Občasný) - 5.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 10.7.2005 >

mně se líbí, dokonce mi k sobě dobře pasují obě části... jen  s těmi ježky to nechápu a připadá mi to zase moc brutální


Body: 5
<reagovat 
 fff (Občasný) - 10.7.2005 > ariel> barva...
<reagovat 
ariel (Občasný) - 10.7.2005 > těžko se zžívám s představou oka, ostnu a popraskání, obzvlášť v milostném vyznání... byť je od milovníka krve někomu, kdo se pořezal...
<reagovat 
 fff (Občasný) - 10.7.2005 > ariel> on ten rozpor byl hodně záměrnej. a docela se mi líbila představa oka, jako původce noci...

btw. kdo byl pořezán:o)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 10.7.2005 >

Mezi okem a ostnem

mluvíš hlasitěji,

ale panenka by všechno

ráda pochytala,

až do tlumena.


<reagovat 
ariel (Občasný) - 10.7.2005 > dobře, to oko se bojí... jen mi prostě ježek nepřipadá dost černý...
<reagovat 
 fff (Občasný) - 10.7.2005 > ariel> ani neni... ale oči má černý dost.
<reagovat 
Levity (Občasný) - 12.7.2005 > poznámka:líbí
Body: 5
<reagovat 
Levity (Občasný) - 12.7.2005 > poznámka:líbí
<reagovat 
rohoz (Občasný) - 14.7.2005 > rozhodně ti nelze upřít originální obraznost, přemýšlivost, ale také se mi zdá, že zde schází jakási spontánnost, která dává básni bezprostřednost. Jakoby jsi nejprve stanovil téma a pak ho buduješ s cílem být především nápaditý, ale i nepovrchní, to je tvé silné plus.
\mi se zde trochu nezdá poslední řádek a to ze dvou důvodů - jiná barva textu je podle mne grafický protředek, který spíše rozptyluje a klade otázku po významu na úkor plynulosti dojmu. A pak slůvko MY - tam sice patří, ale z v té stručnosti je takový zvuk, že se ptám, proč ten důraz, když v předešlém textu hovoříš spíše o jedné osobě a zároveň je zřejmé, že jsi ji nablízku.
Body: 4
<reagovat 
rohoz (Občasný) - 14.7.2005 > > rozhodně ti nelze upřít originální obraznost, přemýšlivost, ale také se mi zdá, že zde schází jakási spontánnost, která dává básni bezprostřednost. Jakoby jsi nejprve stanovil téma a pak ho buduješ s cílem být především nápaditý, ale i nepovrchní, to je tvé silné plus.
\mi se zde trochu nezdá poslední řádek a to ze dvou důvodů - jiná barva textu je podle mne grafický protředek, který spíše rozptyluje a klade otázku po významu na úkor plynulosti dojmu. A pak slůvko MY - tam sice patří, ale z v té stručnosti je takový zvuk, že se ptám, proč ten důraz, když v předešlém textu hovoříš spíše o jedné osobě a zároveň je zřejmé, že jsi ji nablízku.

<reagovat 
rohoz (Občasný) - 14.7.2005 > > rozhodně ti nelze upřít originální obraznost, přemýšlivost, ale také se mi zdá, že zde schází jakási spontánnost, která dává básni bezprostřednost. Jakoby jsi nejprve stanovil téma a pak ho buduješ s cílem být především nápaditý, ale i nepovrchní, to je tvé silné plus.
\mi se zde trochu nezdá poslední řádek a to ze dvou důvodů - jiná barva textu je podle mne grafický protředek, který spíše rozptyluje a klade otázku po významu na úkor plynulosti dojmu. A pak slůvko MY - tam sice patří, ale z v té stručnosti je takový zvuk, že se ptám, proč ten důraz, když v předešlém textu hovoříš spíše o jedné osobě a zároveň je zřejmé, že jsi ji nablízku.

<reagovat 
ariel (Občasný) - 28.6.2005 >

wopi, rád bych tě požádal o to, abys ER napadal sofistikovaněji... :-)


<reagovat 
 fff (Občasný) - 28.6.2005 > ariel> :o)))

pojď, přidáme pár poznámek - co text? máš na něj nějakej názor?:o)))
<reagovat 
 rohoz (Občasný) - 14.7.2005 > zkrveživ> > rozhodně ti nelze upřít originální obraznost, přemýšlivost, ale také se mi zdá, že zde schází jakási spontánnost, která dává básni bezprostřednost. Jakoby jsi nejprve stanovil téma a pak ho buduješ s cílem být především nápaditý, ale i nepovrchní, to je tvé silné plus.
\mi se zde trochu nezdá poslední řádek a to ze dvou důvodů - jiná barva textu je podle mne grafický protředek, který spíše rozptyluje a klade otázku po významu na úkor plynulosti dojmu. A pak slůvko MY - tam sice patří, ale z v té stručnosti je takový zvuk, že se ptám, proč ten důraz, když v předešlém textu hovoříš spíše o jedné osobě a zároveň je zřejmé, že jsi ji nablízku.

<reagovat 
 fff (Občasný) - 14.7.2005 > rohoz> huhej:o))))

mam dotaz - jak v textu nacházíš, hledáš resp. vyjadřuješ, píšeš spontánnost?


a za slůvkem my si stojim - právě kvůli tomu zvuku. kvůli tomu ty/my.

a barevně je to odlišený, páč to cejtim spíš jako doslov. kterej k básničce patří, ale i nepatří....

všechno píšu, jak cejtim. a neptám se proč:o)
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 15.7.2005 > atmošku vykleneš pěknou.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 15.7.2005 > kolik potřebuješ těch poznámek?
<reagovat 
 fff (Občasný) - 15.7.2005 > Luk Malér> eště
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter