Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Pole II z kolekce léto
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 2.7.2005 (00:07:48)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
pořezaná_sluncem (Občasný) - 2.7.2005 > je mi blízké
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 2.7.2005 > Jak ty krásně ekonomicky fotíš! Z jednoho snímku dva, později i tři či čtyři uděláš. Dětem koupíš párek, rozkrájíš na kolečka a mají jídla na týden.

Pěkný je list v popředí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář Minerva - 2.7.2005 > Minerva> Díky tomu listu se mi tahle půlka zdá lepší než předchozí.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.7.2005 > Minerva> Jaká půlka? Co to meleš? To je samostatný snímek téměř neořezávaný. A párek na něm žádný není, párek fotit nebudu, mám špatné zkušenosti s jitrnicema.
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 2.7.2005 > působí pochmurně...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.7.2005 > MiKa> Jo, tak je to správně. Však ono taky není čemu se chechtat.
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 2.7.2005 > Janahe> v tom případě tedy přidávám 5b pro potěšení :)
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.7.2005 > MiKa> To je milé, ale mě víc potěšilo, že ten obrázek na někoho působí tak, jako na mě. Že tedy nejsem vedle jak ta jedle.
(Co znamená to béčko, ha?)
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 2.7.2005 > Janahe> 

5b jako pět bodů :)

no, taky je mi dnes trochu pochmurně, tak jsem ocenila, že někdo tu náladu vyjádřil - nejdřív jsem si nebyla jistá, jestli jde o záměr :)


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 3.7.2005 > ještě lepší
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 4.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
sédy (Občasný) - 4.7.2005 >
Body: 4
<reagovat 
hUNASKA (Občasný) - 2.7.2005 > Nebylo to už tu?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.7.2005 > hUNASKA> Jistěže nebylo. Mám to chápat, že druhý obrázek ze stejného soudku už nudí?
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 2.7.2005 > Janahe>  Nemusí, ale tento je horší než ten předtím.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.7.2005 > fanýs> Mně se líbí víc.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 2.7.2005 > Janahe> Upřesním. Mě se nelíbí ten rozmazaný list v popředí, ale jak čtu komentáře, tak zrovna ten má úspěch. Asi jsem úchyl, takže můj názor neberte vážně.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.7.2005 > fanýs> Je mi to jasné, to chce čas. Možná. Taky se mi původně rozmazaný list v popředí nelíbil, ale člověk se vyvíjí. Otázka je, zda správným směrem. Ale i do slepých uliček je možné nakouknout.

<reagovat 
 lennelka (Občasný) - 2.7.2005 > fanýs> ked si uchyl tak aj ja som uchylacka...lebo mne sa tiez ten list v popredi nepaci...
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 2.7.2005 > lennelka> Někdo holt rozlišuje na umění a kýč. Já rozlišuji líbí a nelíbí. Má to výhodu, že nemusím sledovat trendy a být in.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.7.2005 > fanýs> A rozmazaný list je umění? To jsem nevěděla, že je to tak prosté.
Já rozlišuju líbí-nelíbí-nerozumím. Jsou totiž i věci, ke kterým nedokážu zaujmout jednoznačný postoj. A někdy se mi to nelíbí časem změní na líbí, zatímco líbí se může přeměnit na nelíbí. Život je děsně složitej.

<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 2.7.2005 > Janahe> Upřesním stupnici: Líbí, nelíbí a nezajímá. Jde čistě o pocit a ten se samozřejmě může časem měnit. Může se mi líbit i to čemu nerozumím. Např. Shakespearovy sonety se mi líbily již dávno a dnes vím, že jsem jim tenkrát ani zdaleka nerozuměl a ani dnes zcela nerozumím. Jestli je rozmazaný list umění to nevím. Já takové dělení na umění a to ostatní nepoužívám. Na fotce mě asi něco zaujalo, ale rozmazaný list se mi nelíbí. Jinak bych odešel bez komentáře.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.7.2005 > fanýs> To je na mě příliš jednoduchá stupnice, ale co je mi koneckonců do toho. Že se list nelíbí, to je v pořádku, třeba se mi za týden taky líbit nebude. Já jen protestovala proti té jedovaté poznámce o dělení na umění a kýč.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 2.7.2005 > Janahe> Narážka na kýč se netýkala Vás, ale chtěl jsem říci, že mi je jedno jestli to co se mi líbí je kýč nebo umění. Zatím to ovšem obvykle vychází, že to co se mi líbí jiní označí za kýč. Takže nakonec je možná dobře, že se mi list nelíbí.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 2.7.2005 > fanýs> Nediv se, protože ty své "líbí" myslíš hodně doslova. Chceš aby věci byly pěkné, líbivé. Umění tu ale není od toho, aby dělalo věci, které se líbí, nebo které se hlavně líbí. To není umění, to je pak výroba dekoračních předmětů.

Co se nejvíc líbí? Jistě, je to tady, koláč sledovanosti nám ukazuje, že nejlíbivější je televize Nova. Nova je tedy největší umění. Největším umělcem je Karel Gott, největším výtvarným dílem porcelánová destička s ornamentem vyzdobenou průpovídkou o dobré hospodyňce.

Sám vidíš, že to tak nefunguje. Umění tu není k prostému líbení se, ta stránka věci je podružná a pokud na ni budeš klást hlavní důraz, nebo ji chápat dokonce jako jediné kritérium, skutečně dospěješ ke kýči. Nebo k dekoratérství.

Když Janahe říká líbí-nelíbí, nemyslí tím povrchní krasohlednost.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 2.7.2005 > Minerva> Ano, já své líbí, nelíbí a nezajímá myslím zcela doslova. Dělení na umění a kýč mne nezajímá. Líbí se mi např. Picassovy kresby a nelíbí některé jeho obrazy. Často se mi líbí to co jiní označují jako kýč a nelíbí to co označují za umění. Vůbec mi to nevadí. Nejsem snob, takže mé pocity se neřídí názorem žádného "znalce". Jestliže něco vystavuji, tak mne nezajímá jestli to diváci považují za umění, ale jaké to v nich vzbuzuje pocity. Mimochodem Celliniho slánka byl dekorační předmět. 
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 2.7.2005 > fanýs> Tak to je dobře, že jsem tě pochopil.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 2.7.2005 > Minerva> 
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 3.7.2005 > Minerva> Holky, nehádejte se mi tady, tady se můžu hádat jen já, to je moje pole   
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 4.7.2005 > Janahe> Vy se také občas hádáte na cizím písečku. Až se budete chtít zase hádat, tak můj mail je fanys@hint.cz .
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 5.7.2005 > fanýs> Já se hádám všude, jelikož jsem děsně hádavá osoba, podle mě by se nikdo neměl řídit.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 6.7.2005 > obě první Pole supeeer! ale je těsně po půlnoci a chci mít nějaké doporučenky ještě v záloze, tak dám jen jednu ;)
Doporučil 
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 6.7.2005 > .
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 (17) 18
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter