Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Obři z kolekce Schwiizer
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 5.7.2005 (17:17:35), v časopise 7.1.2006
další v kolekci>







undefined






Poznámky k tomuto příspěvku
Joe Black (Občasný) - 5.7.2005 > super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ich (Občasný) - 5.7.2005 > moc zajímavý, mě se líbí
Body: 5
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 5.7.2005 > Odkud máte ty ocásky?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.7.2005 > fanýs> jaké ocásky? ;)
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 5.7.2005 > Mishka> Domníval jsem se, že to pohled na dinosaury, kteří jdou kolem Vás. Teprve Váš údiv mne přivedl k tomu, že by to mohly být i stromy.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.7.2005 > fanýs> :) a ono je to obří molo ;)
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 5.7.2005 > Mishka> Já zůstanu u těch dinosaurů. Jako u básně je mi jedno, co si myslel básník, tak u Vás je mi celkem jedno co jste fotila. Důležité je co tam vidím.
<reagovat 
Sniper (Občasný) - 5.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 5.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 5.7.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
adilila (Občasný) - 5.7.2005 > zajímavý to je, má to dobře chycenou zelenou barvu, ale ta voda moc doře nevypadá, myslím na koupání...?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.7.2005 > adilila> ne, ne, v Curyšském jezeře jsem se ještě včera koupala a bylo to dokonalé! je tam čistá voda a tyhle barevné odstíny jsou díky hře sluníčka a stínů. jako u moře, kousek tyrkysový, pak modrý, zelený... :) díky.
<reagovat 
protěž (Občasný) - 5.7.2005 > Pěkně.
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 5.7.2005 > no všichni se tě nemužou nabažit...Taky se mi to líbí .Barvy .
Body: 5
<reagovat 
BulvaR (Občasný) - 5.7.2005 > Už jsem se lekl, žes ochořela a Ty ses jen rekreovala!!! A koukám, že celkem plodně:o) Bardzo chutne...a dokonce jsem aj poznal, co to je!!! Asi už vím, co se dá od Tebe čekat (i když v nějaké překvapení ještě doufám). Těším se na další...;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.7.2005 > BulvaR> děkuju. kdybych ochořela (teda ne moc vážně), byla bych tady asi online právě více ;) ale už je léto, čas dovolených a já si to letos zdá se pořádně okořením delšími cestami i menšími výlety...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 5.7.2005 >

to je dle mýho měšťáckýho názoru docela hodně vyvedený...

vysvětlivka k těm měšťákum, jak to vidim já:

"měšťáci maj rádi skoro až prušáckej pořádek, nebylo by jim po chuti, kdyby jim partner zahejbal, myslej si totiž svoje o svobodný lásce, jsou spořivý (kor ty chudší) a absolutně ničemu nerozuměj, ale stejně se maj za pupek svýho měšťáckýho světa a pochopitelně jsou průměrně přitupělý... hihi"


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.7.2005 > stanislav> :) díky za hodnocení i názor k "měšťákům", pobavil. :)
pořádek mám ráda tak akorát, nemám ráda chaozzz, ale na precizní pořádky si rozhodně nepotrpím. no a šetřivá nejsem vůbec. ;)) takže dle Tvé definice bych byla mimo hru. :)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 5.7.2005 > Mishka> neni měšťák jako měšťák, některý maj rádi i nepořádek... a některý vůbec nešetřej, ale o to víc jsou měšťácký v nějakejch jinejch ohledech, který jsem nestačil vyjmenovat, abych ti to tady nezahltil blbejma řečma... :o) 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 6.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 6.7.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Srůitól (Občasný) - 5.7.2005 > 12 takových fotek a byl by supr kalendář.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.7.2005 > Srůitól> dík. pár povedených snad ještě v kolekci předvedu ;)
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.7.2005 > Srůitól> Teď jen jestli je to pochvala nebo opovržení.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.7.2005 > Mishka> Jistě, táhlo saturace se hned tak neochodí.
<reagovat 
 Srůitól (Občasný) - 5.7.2005 > Minerva> To je pravda, ja jsem komerční krysa. Já považuji za dobré to co je srozumitelné širokým masám obyvatelstva a dá se jím to naservírovat na věcech běžného použití(kalendář a za peníze). Záleží na autorce jak si to přebere. Jestli je to pro lidi tak je to pochvala, jestli pro individuality pak je to jedno.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.7.2005 > Srůitól> Znám spoustu lidí, co nafotí kalendář, sám mezi ně patřím. Znám jen jednoho Michala Kalhouse (například).
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.7.2005 > Srůitól> já jsem naprosto v pohodě a pochvala to pro mě byla (Minerva má se mnou nějaký osobní problém a tak si rád zaprudí).
kalendáře bývaj různých kvalit, ale zrovna u fotek Matky Natury se mi v těch prodejních kalendářích máloco nelíbí, rozpal tolerance tam mám vysoký a nemám nic proti "komerčním" tradičním záběrům hor, vod, moří a sluncí...
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 5.7.2005 > Srůitól> Welcome to the club!!!:)))
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.7.2005 > Mishka> Hehe, ty jsi zábavná. Jak ty moc a moc chceš abych tě neměl rád.
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 5.7.2005 > Minerva> A jestlipaxe to Mishce daří??? :o)
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.7.2005 > BulvaR> Co se týče jejích obrázků, které troufale nazývá fotografiemi, dvakrát se mi nelíbí, ale je tu spousta mnohem mnohem horších. Její grafiky jsem viděl kdesi na webu v jakési soutěži (Virvál?), byly jasně nejlepší, o několik tříd. Já bych je ale nechtěl vůbec k ničemu, nelíbí se mi ten styl. Její názory (alespoň ty, se kterými jsem měl tu smůlu) považuji za měšťácky průměrně přitupělé, ničím nepřekvapující. Ji osobně neznám, hádám, že se chce odlišovat za každou cenu, protože každý chce mít něco, co nemá, ale přijde mi to spíš legrační než popuzující. Vždycky si vzpomenu na Vodníka: "Ty adolescent pubertálny..." a já mám Horkýže slíže rád. Že kritizuje mé fotky je pro mne pochvala, takže v tomto směru je mi dokonce sympatická. Celkově je ze světa, se kterým nemám nic společného a na který se dívám asi jako na rybičky v akváriu.
<reagovat 
 Srůitól (Občasný) - 5.7.2005 > Minerva> No nevim, řekl bych, že v těchto tvůrčích záležitostech nelze být nikdy objektivní. Jde jenom vyslovit jestli líbí nebo nelíbí.
Koncem 90 let jsem četl rozhovor s Mishkou a tehdy měla ještě rozumné názory. Asi ten pražskej vzduch vykonal své.

<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 5.7.2005 > Minerva> Však sám si jsi součást toho aquaria.
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 6.7.2005 > Minerva> Svatá pravda, panáčku,odlišovat se chce opravdu každý. Já ještě například nikdy neviděl tolik fotek (ano i fotka trubky je technicky vzato fotka) Bez názvu jako od Tebe!! :))) Zatímco zbytek Totemu přitupěle maloměšťácky - a někteří i cizácky (Ti co mají englické názvy) se trapně a upoceně snaží ty své rádoyumělecké výcvaky pojmenovat, Ty čníš hrdě jako kůl v plotě! Jediný a jedinečný.... bez názvu. Gratuluju!;))) A tímto se vracím do své mušle v akvárku :o)))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.7.2005 > Srůitól> objektivní být nelze, páč jde otevřeně o naprosto subjektivní záležitosti... ;) o tom je vlastně celý Totem...

pochop, že Minerva má po jedné blbině (http://www.totem.cz/enda1.php?a=97824) na mě pifku, před tím byl naprostý klid, teď už asi nebude a bude ze mě dělat raději třicetiletou puberťačku a kopyto, co fotografie nazývá fotografiemi ;) věřím, že by se mu nelíbily ani ty staré rozhovory. ;)
ale překvapil - "hádám, že se chce odlišovat za každou cenu" - nevím, dle čeho tak soudí, ale asi to je pro mě - tvůrčího člověka - spíše lichotka ;)
ale prdím na to, chce-li hodnotit dle osobních sympatií, já s tím nic neudělám, třeba ho to časem přejde, jako to přešlo Toona a některé jiné experty ;)

<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 6.7.2005 > Srůitól> Joj? A kde? Že ses nikdá nezmínil??? :)
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 5.7.2005 > Mishka> no a to nmevíš co tě ještě čeká....
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.7.2005 > buryzon> :) jo jo. a dík.
<reagovat 
sédy (Občasný) - 7.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
gongey (Občasný) - 7.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 7.7.2005 > Zajimavy... barevne i kompozicne. Muzes prozradit, cim je to foceny? Prave se zabyvam shanenim nejakyho kvalitniho digitalu, tak by me zajimalo, co ze to tak pekne foti :-)
Body: 5
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 7.7.2005 > Ten pohled i nápad, geniální...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.7.2005 > iKerim> děkuji, tuhle fotku mám z celé série asi nejraději...
(ti obři držící krásné molo mají tak 5m jen nad vodou)
<reagovat 
xmark (Občasný) - 8.7.2005 > Kompozičně, barevně fajn, o parník lepší než racci na plotě.
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 9.7.2005 >
<reagovat 
Život (Občasný) - 10.7.2005 > moc se mi libi
Body: 5
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 10.7.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 11.7.2005 > hezky nový pohled
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
d.i. (Občasný) - 13.7.2005 > neuveritelne
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter