Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Příchod vládců do podsvětí
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 9.6.2001 (21:45:07), v časopise 25.6.2001
Image ziskana manipulaci foto-chemikalii na mokrem fotografickem papire. Z dup-negativu porizena triplikace pri zvetsovani.
Image ziskana manipulaci foto-chemikalii na mokrem fotografickem papire. Z dup-negativu porizena triplikace pri zvetsovani.


Poznámky k tomuto příspěvku
Tynic (Občasný) - 2.10.2001 > Skvělé ! Tohle bych si dokázal představit doma na zdi... Mám moc rád tyhle věci... Gino ! více takových !!!


Body: 5
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 2.10.2001 > Co je to triplikace ? :o)
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 2.10.2001 > Tynic - exponovano trikrat s posunovanim papiru do strany, takze dostanes triplikat originalniho positivu.
<reagovat 
mrtvola.kid (Občasný) - 16.1.2002 > Super alchymie....
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 9.6.2001 > Líbí. Moc. :c)
Body: 5
<reagovat 
Erkenbrand (Občasný) - 9.6.2001 > Domnievam sa, že ide o podaredný experiment. Nádherne pochmúrne.
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 9.6.2001 > Dobrý nápad na experiment. Ale kdybys tam nenapsal, jak jsi tvořil, moc by mi to neřeklo :-)
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 10.6.2001 > Líbí, pěkné.
Body: 5
<reagovat 
Ženatej (Občasný) - 10.6.2001 > Jo!
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 11.6.2001 > Tak trošku mi přijde hloupé hodnotit hůř, jelikož bych to sám nedokázal. Ale když si vezmu, Gino, co už jsem od Tebe viděl. Některý absolutní pecky!
Body: 1
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 12.6.2001 > KSTK: Jen se nezinyruj a kritizuj. To je to co chci slyset, poctivy nazor, jinak to nema cenu. Jedna se o pokus a proto me zajima co si o tom kdo mysli :-)
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 12.6.2001 > To je pravda. Tu atmosféru pochmurnosti to tedy má, ale přijde mi to trošku nic moc. Málo propracované. Známkoval jsem takto také proto, že nechci devalvovat jak své hodnocení, tak především Tvé předešlé obrázky. Hlavně takové ty temné "skládanky". Když dám horší známku v tomto případě, můžeš vzít jed na to, že předchozí (kde jsem dával nejlepší) se mi po čertech líbily!
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 13.6.2001 > No na mě to nějak nepůsobí. Je to zajímavé to ano ale nemluví to ke mě.
<reagovat 
Čtenář - 25.6.2001 > Abstrakní obrazy vám taky nikdo nevysvětluje, tak proč chcete vysvětlovat tohle?
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 15.7.2001 > Ty "postavy" jsou skvělýý!!! .... osobně bych v compu umáznul ty "skvrny" za nimi a nechal jen barvu toho pozadí ... asi je to tím, jak mají jednu stranu hodně rovnou a jak se to opakuje, tak ¨je to příliš ....

Jinak fkat skvělý ....
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter