Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Spiderman vs Peter Parker
Autor: centaur (Občasný) - publikováno 15.6.2002 (18:33:34), v časopise 3.7.2002


Thomas Hudson (Občasný) - 15.6.2002 > Mňo, já se přiznám, že bych spidermanem být nechtěl!!! Bál bych se toho kousnutí - Peter to měl jednodušší, nemohl si vybrat - já o tom musím přemýšlet jako o celku i s tím kousnutím. Ach jo! :-)

Mám dojem, že když ses už do něčeho takového pustil, tak to chtělo opravdu rozbor - abych řekl pravdu, rád bych si něco dodělaného na toto téma přečetl:-)

Kupříkladu by chtělo dát na vědomí, že Spidermana označuji jako nový tip outsidersko-akčních dojáků. Neboť hrdina byl sice kolekticem odstrčen do ústraní, ale nic nenasvědčovalo tomu proč - tlustší brýle ještě z člověka nedělají terč a navíc Peter nepůsobil, že by měl "půllitry" na očích. Byl to normální kluk, který se choval trošku nesměleji, ale se všema možnostma stát se rozvnoceným členem kolektivu. Proto ve mně lístost nevzbudil ano v nejmenším - jen jsem věděl, že mu asi tvůrci chtěli připsat lítost.

Trochu bych tvé mínění o jeho ušlechtilosti opravil. Měl jsem totiž pocit z různých nuancí filmu, že Peter působí spíš jako skutečný kluk a ne jako hrdina, který se musí někdy chovat normálně a někdy ne. Choval se spíš puberťácky (nebo teda asi jako hodně lidí, kterým by spadla MOC do klína:) a rozum vzal do hrsti teprve po tom, co zjistil, že musí bránit i jiné křivdě, než té která se děje jemu, protože když této křivdě zabrání, nebude se dít ani křivda jemu samému - to byla ta situace, když zjistil, že vlastně propustil vraha svého strýčka, jen proto, že ho nezjímalo co se děje jiným. Tahle rána s ním musela zatřást - kdyby se to nestalo, šetřil by dál na auto, aby si mohl vyjet s herečkou z interwiev s upírem (kde byla mimochodem skvělá - tady je tak na použití do koše - tak patetickej výkon hned ze začátku jsem ještě neviděl - ke konci se to trošku zlepšilo, ale co to bylo platný, když byl zas naprd scénář)

Na Spidermanovi jsem si asi nejvíc cenil toho, že tam bylo hodně věcí lidských - žádná fantasie. Ještě bych uvítal vidět, jak si dělal oblek Goblin.

Jinak vymatlaná americká fraška s vypočítavým koncem...no a řekněme si to, ty efekty taky občas nevypadaly jako skutečné, rélálné.

Budu se tedy nadále modlit, abych nespatřil žádou pavučinu a budu radši snít o sexy oblečku Batmana.

Mimochodem - komerčnost snímku nemlžeš takhle počítat. Myslím, že bys měl místo peněž počítat taky zapadnutí do doby, ve které byl film natočen. Přece jen jsou amíci čímdál ... a ještě k tomu se nabízejí opravdické efekty (ne jako dřív jen dokreslování příběhu vlastním mozkem:).
Proto by stálo za to zjistit, jak v dobovém kontextu obstál první díl Batmana od Tima Burtona (taky nejsem fanda sexy oblečku s ouškama, ale přece jen mi byl batman příjemnější). Nebo třeba Supermana (ne ovšem seriál:))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Thomas Hudson
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter