Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Spiderman vs Peter Parker
Autor: centaur (Občasný) - publikováno 15.6.2002 (18:33:34), v časopise 3.7.2002


Čtenář - 16.6.2002 > je to ubohý, opravdu mě ten film nic nedal, a vlastne ani tu komixovou podstatu, krom pár nezapomenutelných scének, z předlohy... vlastne sem po části filmu úplně resignoval a pozoroval okolí, drtivá věčina, byly děti(pochopitelně) vedle mé pravice malá holčička co furt křičela něco ve smyslu ( bitka Goblin vs. SuperSpiderMan)
"Ty píč.ku nech ho bejt", nebo "mrdá.u zas.." a mohl bych pokračovat... předemnou hlouček tak 10. letejch klukú-s podobnými názory..
fakt špatný z kina sem odcházel dost smutnej co, že to vlastně má všechno znamenat... na konci filmu se skrytě dozvídám, že už teď se můžu těšit přinejmenšim na jedno pokračování(samozřejmě je to podle předlohy) a na samém konci se dozvídám kdo, že vlastně je samotný Speiderman v reálném světě (aspoň mě to tak přišlo). snad jenom pochválit moudrý americký lid, který svojí roli zahráli opravdu k nerozeznání s realitou.
Ale pokud máte opravdu rádi tuto postavu, nebo jednoduché filmi při nichž si připadáte, jako jasnovidci(děj opravdu slabý) JDETE DO TOHO!!! vdyk je to nejvetsi kasovni trhak vsech dob...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter