Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tajnosti
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 3.12.2007 (23:30:44)


Kajman (Občasný) - 8.5.2008 > Asi to nebude tím, že "osloví spíše ženy, než muže", páč mi je stále vyčítáno, že jsem děsně zženštilý, ale ač filmofil a velmi mlsný, byl jsem, ku svému podivu, Tajnostmi dosti znechucen, ač Výlet mám sakra rád. Po pravdě, po dvaceti minutách jsem ho vypnul s tím, že tohle nemám věru zapotřebí... Nevím, veškerý ten aplaus tentokráte nekoresponduje s mým subjektivním dojem, a alespoň úsek, co jsem vydýchal, mi přišel tragický naprosto ve všech ohledech, ale především, bohužel, nerad to řikám, absolutně mi nesedl neherecký projev Ivy Bittové, ale ani ostatních, pro můj vkus průšvih, ale jsa osamocenm v tomto názoru, sám jím překvapen, nechť jsem zatracen :o)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kajman
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter