Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Sourozenci z kolekce Ten nejmladší měl v ústech růži
Autor: Hrdý (Občasný) - publikováno 17.11.2008 (14:03:23)
další>


 Emmet_RAY (Občasný) - 22.11.2008 > Hrdý> Já mám potkana a psa. To ty seš spíš ten typ - i když asi víc na akvarijní rybičky, modelářství a radioamatérství. Stejně jako ten tvůj neustále stejně debilní suchar hlavní hrdina, do kterého se ostatně promítáš a většinou o něm píšeš, jako kdyby to byl snad jediný zástupce světla a chladného rozumu zároveň. A tvoje ženské postavy (pominu teď ten tvůj incestní problém) jsou jako přes kopírák - ty vždycky relativně dobře popíšeš tu jejich ženskost, ale jen z toho takového povrchního pohledu, prostě tak, jak působí na jednoduššího samečka, ale nezdá se mi, že bys jim opravdu rozuměl, není za tím hloubka. A to je vůbec problém všech tvých nedokonalých pseudopovídek - i když ty si zcela jistě myslíš, že tam něco za tím je, jen musí být čtenář dostatečně vnímavý. Hovno hovno, zlatá rybko. Stačí si přečíst jediný tvůj text, protože po všech ostatních má člověk úplně stejný pocit. Ale na net je to občas dobrá relaxace, nicméně z tebe žádný spisovatel nikdy nebude, nemáš na to.
Body: 3
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Emmet_RAY
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 (19) 20
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter