Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kawasakiho růže
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 13.1.2010 (00:19:20)


Oplatka (Občasný) - 19.7.2010 > Věc názoru, já si stojím za tím, že ta první polovina je opravdu dost o ničem. V mém případě dokonce došlo k tomu, že jsem na novinářskou projekci omylem dorazila o hodinu později - viděla jsem tedy jen posledních třicet minut, přesně od chvíle, kdy přijede Lucie za svou matkou, a ve všem jsem se bez potíží orientovala. Kromě toho, kdo je ten děda v závěru - ano, kdybych byla viděla ještě o kousek víc včetně rozhovoru s Chudíkem, tak bych viděla opravdu úplně vše podstatné. Což ukazuje, že ten začátek je opravdu trochu přebytečný. Ale jak říkám, věc názoru...
Ten závěr je úplně nejlepší Hřebejkův závěr (sám se mi v rozhovoru klidně přiznal, že závěry filmů zkrátka neumí a někdy je vymýšlí až ve střižně), to je pravda, to jsem mohla zmínit.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Oplatka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter