Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ztracená
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 31.8.2010 (13:46:08)


 sempull tampush (Občasný) - 1.9.2010 > Mishka> ...tohle bude zase "povídání o kočičkách a hříbkách" pro ty fajnlidičky :D

No u mě to začlo úchopem a funkcí některých "čudlíků", co jsem považoval za poměrně nezkazitelný - právě ergonomii těla - se povedlo Nikonu kapku zbabrat, není to velkej rozdíl, pro spoustu lidí asi nepoznatelnej, ale pro mě jako dlouholetýho majitele 80ky je nepříjemně ostrý to vybrání pro prsty na vnitřní straně gripu. Pak ty dvě tlačítka vedle horního displeje - na 80ce se dají ovládat v kombinaci s rolerem, ale i samostatným mačkáním, u kamarádovy 90ky jsem zjistil, že už je tu jen ta kombinace se zadním rolerem, což je imho dost pitomý, člověk si při tom nastavení skoro láme prsty. Ale je možný, že jsem jen nešika :D.
Co se týče snímače, je to "mixed bag", jak by řekl správnej češtinář :). Na jedné straně to díky CMOS technologii míň žere (a nezahřívá se tolik, to už jsme rozebírali jinde :)) a líp se ten snímač odšumuje, než CCDčko na mé 80ce, zase se ale lidi vesměs shodli, že šum na 90ce je oproti D80 takovej nějakej hnusnej, 80kovej docela připomíná filmový zrno. Taky co jsem měl možnost porovnat, tak 90ka je na tom se šumem výrazně líp nad ISO800, ale v nižších hodnotách vede kupodivu D80, fotky z ní mi přišly i ostřejší - do D90 dali zbytečně silnej filtr, aby moc nelezla do zelí 300ce. Jen upozorním, že se tu teď bavíme o detailech, který na normální fotce skoro nikdy nezaregistruješ, ale z čistě technokratickýho hlediska to krok zpět je, no. Co mě u D90 hodně mrzí je absence ISO100, je tam nahrazený tím Lo1, nebo jak se to jmenuje, což je v podstatě přeexponovaný ISO200 snížený o 1EV (rád si hraju s dlouhýma časama a někdy u 80ky marně hledám ISO50, no :D).
Teď to asi vyznívá, že je D90 naprd :))), ber to spíš jako hodně přísný hodnocení věcí, který mě tam překvapily, jinak je to bezvadná mašina (rychlejší sekvence, nižší šum na vysoký citlivosti, skvělej displej, o dost přehlednější menu, liveview...)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli sempull tampush
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter