Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ke kořenům duchovnosti
Autor: romann (Občasný) - publikováno 21.12.2011 (14:02:45)


R.Samildanach (Občasný) - 21.12.2011 > Tak Tebe jsou dlouho nevidel. Mrzi me ze jsi se za tu dobu ovsem neposunul nekam dale pozitivnim zpusobem. Jako bys neustale poslapoval na miste v te dobe, kdy jsem od Tebe cetl neco naposledy.

Souhlasim s Tebou, ze je treba vratit se k tomu, cemu rikas koreny duchovnosti. Hacek je v tom, co Ty si pod tim predstavujes.

Nesouhlasim s Tebou v tom, ze by se ze Saula nestal Pavel, kdyby se nedostal do tretiho nebe. Pavel, byl, stejne jako vsichni krestane, vyvoleny uz pri stvoreni sveta. A o tom, ze se stane Jezisovym nasledovnikem se on sam rozhodl, uz po setkani s Jezisem v devate kapitole skutku. Krom toho, nikde v bibli neni napsano, ze to byl Pavel, kdo byl ve tretim nebi. Ano, predpoklada se to, ale on sam napsal jen, ,,znam cloveka ktery byl ve tretim nebi..."

Vlastne cely ten uvodni odstavecek je lzivy. Poznal jsem mystiku a poznal jsem opravdoveho Boha. Nezavisle na sobe. Oboji v jine dobe. A krom toho, nabozenstvi neni poznani praveho Boha. Boha Izaka, Jakoba a Abrahama, Boha bible. Poznani praveho Boha je krestanstvi. A krestanstvi neni nabozenstvi. Rozdil mezi nabozenstvim a krestanstvim je tenhle: Nabozenstvi rika: ,,Tohle a tohle musis udelat." krestanstvi rika: ,,Nemusis uz delat nic. Je dokonano. Ty to jen prijmi."

Ackoli je mi Tve letite hledani a nasledne sdelovani na techto strankach sympaticke, musim Ti napsat, ze Tve michani mystiky a poznani Boha je scestne. Dokud tomu tak bude, nepoznas praveho Boha. Jeho poznani a poznavani je pritom tak jednoduche. Clovek nemusi ani cist ty hromady nesmyslnych teologickych knih, ve kterych se stejne malokdo vyzna. Jedinou pravou knihou vedouci k poznani Boha je totiz bible. A ostatni knihy s ni busou bud v souladu, nebo v protimluvu. Pokud jsou v souladu jsou o Bohu. Pokud nejsou na tuty jsou od Nepritele, ktery se za nositele svetla jen vydava.

Take je nesmysl davat vedle Charismaticke obnovy a pentakostalistu, hnuti New Age, a to prave proto, ze New Age pravdivost bible svym vyucovanim casto popira.

Nekdo, nevim kdo, rekl, ze kdyz clovek nalije do sudu vina litr splasku, udela z vina splasky. Kdyz clovek do sudu splasku nalije litr kvalitniho vina, zustanou z toho splasky. Mrzi me, ze clovek tak inteligentni, jako Ty se leta zasekl na tak hloupem miste slucovanim veci mystickych a Bozskych. A pritom je vsechno tak jednoduche. Staci se ptat Boha a cist bibli. Tam je vsechno.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli R.Samildanach
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter