Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ke kořenům duchovnosti
Autor: romann (Občasný) - publikováno 21.12.2011 (14:02:45)


R.Samildanach (Občasný) - 26.12.2011 > Mam malo casu, a take se mi nelibi Tvuj nepochopitelny utocny ton, presto se pokusim kratce reagovat. Ano, krestanstvi je vylucne prave tim, ze clovek uz ve sve podstate nic nemusi delat. ,,Je dokonano," rekl Jezis, kdyz za me i Tve hrichy umiral na krizi. A to ,,dokonano" clovek musi prijmout, aby mu byly ony hrichy odpusteny. To hledani Boziho kralovstvi, ale i poslouchani Jezise a milost pokani je soucasti onoho ,,prijeti". Tim krestanstvi dava lidem konecne reseni, zatimco ostatni nabozenstvi, jejich problem, odsouvaji nekam dal do budoucna a tim cloveka zenou do zahuby.

Mystika je ve skutecnosti ,,poznani" boha, bez Boha.

Buh, ktereho znam ja, Buh Izakuv, Buh Izraele, je Buh milostivy, proto nam nepredepisuje, ani neprikazuje. On jen ukazuje jak se priblizit Jeho nekonecne lasce . Na nas, pouze na nas je, abychom tato ustanoveni prijali, nebo ne. Ale to chce proste jen a jen prijmout... tedy zacit pokanim a vedomim, ze Jezis za nas umrel...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli R.Samildanach
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter