Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce předjitřní recitace
Autor: farišta (Občasný) - publikováno 8.2.2012 (11:17:52)


 farišta (Občasný) - 9.2.2012 > čtenář> je to přeorané, recyklované. původně to byla momentální hospodská črta pro jednu slečnu, která improvizovala ve verších ve 3 ráno, taková odpověď. ale přepsal a domyslel jsem to na pokraj básničky, proto jsem rozhodl o prozaickým tvaru. k zachování atmosféry rychlého sledu epický roviny jsem zvolil kompaktní bezinterpunkční styl.recyklace mě poslední dobou baví. vlastně je to tak, že když píšu, je to proud myšlenek, který vypadá asi takhle, ale pak škrtám a češu text do veršů. a teď jsem přidal fázi tři - přetavení zpátky do pseudosurového stavu. takhle násobený proces textu by mohl dát pokaždé jinou básničku, přičemž by se mohla vytvářet vodící nit a každá verze by byla samostatným textem. moc žvaním. díky, že ses stavila.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli farišta
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
10 18 26 27 29 36 39 41 46 48 49 50 51 52 55 60 63 66 67 68 69 70 72 75 (76)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter