Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Pěkně zblízka z kolekce Makro-fascinující svět
Autor: Troplis (Občasný) - publikováno 25.2.2003 (00:48:42)
další v kolekci>


 Troplis (Občasný) - 10.3.2003 > xmark> 

Proč to řešíš s Lucií? Mám archaickou výbavu, nepoužívám blesk, a jak sám vidíš z mých i synových /Dorblinových/ prací, jsme omezeni hloubkou ostrosti optiky, tak si představ, jak by to vypadalo, kdybych ostřil na hlavu, která navíc není celá vidět. Tady šlo o kresbu na zádech a náladu okamžiku /kontrast tmy a světelného paprsku/ - v tom se liší zásadně náš způsob práce. Koukal jsem na tvoje fotky hmyzu - je vidět, že máš novější vybavení a technicky jsou opravdu dobrý, ale z mýho pohledu spíš pro editora encyklopedie. Jsou příliš popisný, nevidím v tom okouzlení nějakou situací nebo atmosférou, a proto v nich nic z toho necítím, asi jako portrét z ateliéru - je ostrej, dobře nasvícenej, ale bez duše, jen to tělo a tvář ve správném úhlu. Mým cílem není pod obrázek přidat latinskej popis, ale když se na něj kouknu, tak mi má evokovat chvíli, která mne zaujala, ani nemusím vědět, jak se ta mrcha, co fotím jako součást snímku, vlastně jmenuje. Rozhodně mne nezaujme podchlazený jedinec apod. Tak tady nefňukej s výčitkama na Lucii, je to slabošský.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Troplis
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 5 (6) 7 8 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter